De toepassing van de Bogleheads Investement Principles in Belgie
TIP
Re: De toepassing van de Bogleheads Investement Principles in Belgie
BBB zijn de laagste graad van investment grade obligaties, juist boven high yield/junk bonds.
De volatiliteit en rente zal tussen die van A en de high yield liggen. Aan ieder zijn keuze.
De volatiliteit en rente zal tussen die van A en de high yield liggen. Aan ieder zijn keuze.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
- troglodytes
- Hero Member
- Contacteer:
Als je echt op veilig wil spelen, is er ook een 100% 'tripe A' AAA ETF in US Treasuries. Ik vond deze via Bolero Matti, dat deze ETF gebruikt voor het veilige gedeelte.
iShares $ TIPS UCITS ETF EUR Hedged (Acc) (EUR) | IBC5
https://www.morningstar.nl/nl/etf/snaps ... 0P0001D2CF
ISIN: IE00BDZVH966
iShares $ TIPS UCITS ETF EUR Hedged (Acc) (EUR) | IBC5
https://www.morningstar.nl/nl/etf/snaps ... 0P0001D2CF
ISIN: IE00BDZVH966
-
- Newbie
- Contacteer:
Ik heb een vraag i.v.m. de kernselectie van De Giro. Ik lees dat er maandelijks 1 gratis storting is (dit begrijp ik) en dat "Elke volgende transactie in dezelfde ISIN code en richting wordt op voorwaarde dat de waarde van de transactie 1000 EUR/USD of meer is en er geen tegengestelde transactie heeft plaatsgevonden, ook zonder transactiekosten uitgevoerd."
Betekent dit dat je oneindig veel transacties kan doen in 1 maand, zolang de bedragen maar boven de 1000 euro zijn? Want in het eerste voorbeeldje op deze pagina (degiro.nl/data/pdf/DEGIRO_Trackers_Kernselectie.pdf) rekent men wel kosten aan voor de tweede 1000 euro. Is dit omdat men na de eerste 1000 € een storting van 750 € doet?
Alvast bedankt!