De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Zonder hebzucht geen economie lukske....Lukske schreef: ↑16 maart 2020, 15:44 wat een bedrijf doet speelt geen rol, als het maar diep genoeg zakt en potentieel heeft om terug te stijgen. De aasgieren zijn weer bezig.
triestige bedoening allemaal; hopen dat een ander verliest zodat jezelf dat geld in eigen zak kan steken.
alsof je ziet dat iemand 500Euro laat vallen; lekker zwijgt en dan die 500Euro heimelijk in je zak steekt.
de beurs is de materialisatie van het slechtste van de mens: hebzucht
ik hoop dat dit draadje dat nu al jaren meegaat toch eens wordt verwijderd want het heeft niks meer met sparen te maken.
PS: ik heb maar 1 huis....
Wil iemand me wakker maken als de S&P 500onder de 1800 punten komt? Danku
Dat is de beurs, Lukske, ze zijn niet allemaal even breeddenkend als jij...Lukske schreef: ↑16 maart 2020, 15:44 wat een bedrijf doet speelt geen rol, als het maar diep genoeg zakt en potentieel heeft om terug te stijgen. De aasgieren zijn weer bezig.
triestige bedoening allemaal; hopen dat een ander verliest zodat jezelf dat geld in eigen zak kan steken.
alsof je ziet dat iemand 500Euro laat vallen; lekker zwijgt en dan die 500Euro heimelijk in je zak steekt.
Benieuwd waar Bel20 eind deze week staat. Aan dit tempo moet onder 2000 toch haalbaar zijn. Best interessant dan. Waar ligt de bodem?
Sinds volledige verkoop paar weken geleden nog geen actie ondernomen. Begint wel wat te kriebelen ...
Sinds volledige verkoop paar weken geleden nog geen actie ondernomen. Begint wel wat te kriebelen ...
Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC - KBC Ancora - Montea - Nvidia - Shell - Shurgard - Solvay - Syensqo - Umicore - VGP - Xior
Onder de 2000 begin ik wel in te kopen.
Wirecard is gestegen vandaag
Zou dat biljoen dollar van het IMF indruk maken op de beurs?
Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC - KBC Ancora - Montea - Nvidia - Shell - Shurgard - Solvay - Syensqo - Umicore - VGP - Xior
De verspreiding van een virus wordt niet afgeremd door de rente te verlagen of geld in de markt te pompen.
Nu ben je toch een beetje schraperig. Wat ben je vandaag nog met een biljoen ?
'IMF Prepares $1 Trillion Bazooka'
https://www.zerohedge.com/geopolitical/ ... on-bazooka
Dit begint er reeds op te lijken:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door SparSpaar op 16 maart 2020, 20:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat nieuws is intussen al even bekend. Ik zie geen noemenswaardig effect. Momenteel is het pure paniek omwille van de grote onzekerheid door het virus. En deze onzekerheid kent diverse dimensies die met elkaar verstrengeld zijn. Ik denk dat we dit zelf ook wel allen aanvoelen.
Vandaag kun je met "een biljoen" exact hetzelfde doen als met "a trillion" want het is namelijk hetzelfdeSparSpaar schreef: ↑16 maart 2020, 20:11Nu ben je toch een beetje schraperig. Wat ben je vandaag nog met een biljoen ?
'IMF Prepares $1 Trillion Bazooka'
https://www.zerohedge.com/geopolitical/ ... on-bazooka
Putain
Voor alle zekerheid: dat is geen drol hierboven.