Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Wie weet brengt Corona IS-(staat) wel op ideeen, een virus ontwikkelen en hun voetvolk gelijktijdig met dat virus de ganse wereld rondsturen
Dat is al veel geprobeerd, maar is blijkbaar niet eenvoudig uit te voeren. En ze doen natuurlijk ook zich zelf de das om.
het voetvolk dat sterft noemt zichzelf een held, daar is het probleem niet
alleen een paar Einstein's vinden die zo een virus kunnen maken
alleen een paar Einstein's vinden die zo een virus kunnen maken
In theorie misschien wel, maar echt gezellig zal het dan toch niet worden ...CarpeNoctem schreef: ↑16 maart 2020, 21:52 Wel, als je bepaalde regels in acht neemt klopt het natuurlijk wel.
maar wel eerst voor men het virus zou verspreiden, een vaccin ontwikkelen, dat strikt geheim gehouden wordt
Beste,
Omdat dit forum naamloos is ben ik niet bang voor een tinnen hoedje.
Stuur jullie daarom volgende tekst. Hij komt uit https://medjugorjeweb.com/products/get-us-out-of-here
NL vertaling op
blogimages.bloggen.be › medjugorje › attach
Denk dat de komende weken en maanden meer klaarheid zullen brengen. We zijn dan toch al voorbereid als het zover zou komen (begin te denken van wel). Veel leesgenot. mgv SparSpaar
Nicky: Hoe nog zou God ons tijdens de komende jaren kunnen waarschuwen?
Maria: Hij waarschuwt ons zowel door natuurlijke rampen als door rampen waar de mensen
de oorzaak van zijn en hier zijn aardbevingen, massale sterfte en ziekten, waarvan AIDS niet
de laatste is, inbegrepen. Niemand kan ontkennen dat deze gebeuren. Zij gebeuren zelfs met
een verbazingwekkende regelmatigheid, maar opnieuw, waar de minsten van ons op zijn
voorbereid is een totale economische ineenstorting, en deze zal de hoogmoedigen en de
machtigen letterlijk op de knieën krijgen.
De Wereldbank, De Verenigde Naties, De Europese Unie en het Internationale Rode Kruis
zijn er allen mee verbonden en, ondanks alle tegenspraken op televisie, werken zij niet voor
het welzijn in de wereld. Achter dit alles zit er een netwerk van banken die geleid worden
door de Vrijmetselaars en een sliert overige geheime verenigingen, waarvan het grootste
gedeelte van de bevolking zelfs niet het bestaan van kent. De hebzucht van de mensen en hun
angst voor de armoede staat hen toe om satan de nodige fondsen te overhandigen die hij zal
proberen aan te wenden om de Kerk en daardoor ook God te ontmantelen, maar hij zal hierin
uiteindelijk falen. Het zal op dat precieze ogenblik zijn dat Onze Lieve Vrouw met Haar
volgelingen zullen overwinnen, zelfs al zullen de dingen niet zo lijken tot het allerlaatste
moment.
Nicky: Is het idee van de antichrist juist?
Maria: Ik vrees van wel. Sommige andere zieners dan deze te Medjugorje zeggen dat de
antichristus reeds leeft vandaag. Hij zal komen als een grote financiële tovenaar, een krachtig
charisma bezitten en ook worden beschouwd als een grote genezer en iemand die mirakelen
kan bewerkstelligen. Enorme aantallen mensen zullen voor hem vallen terwijl hij, in feite, de
grootste openbaring van satan ooit zal zijn. De mensen zouden onophoudelijk moeten bidden
om niet door satan en zijn onbegrensde begaafdheid door zichzelf te vermommen onder enig
welke vorm die zijn arrogantie bevalt, te worden beetgenomen.
Nicky: U zegt dat er een tijdperk van vrede afkomt, maar enkel wanneer er iets heel groots zal
gebeuren om de mensheid te bekeren. Zal dit tijdperk van vrede ook een volledige
herverdeling van de rijkdom inhouden?
Maria: Jawel.
Nicky: U zegt dat er samen met deze grote gebeurtenis een grote wereldwijde financiële
ineenstorting zal gebeuren.
Stuur jullie daarom volgende tekst. Hij komt uit https://medjugorjeweb.com/products/get-us-out-of-here
NL vertaling op
blogimages.bloggen.be › medjugorje › attach
Denk dat de komende weken en maanden meer klaarheid zullen brengen. We zijn dan toch al voorbereid als het zover zou komen (begin te denken van wel). Veel leesgenot. mgv SparSpaar
Nicky: Hoe nog zou God ons tijdens de komende jaren kunnen waarschuwen?
Maria: Hij waarschuwt ons zowel door natuurlijke rampen als door rampen waar de mensen
de oorzaak van zijn en hier zijn aardbevingen, massale sterfte en ziekten, waarvan AIDS niet
de laatste is, inbegrepen. Niemand kan ontkennen dat deze gebeuren. Zij gebeuren zelfs met
een verbazingwekkende regelmatigheid, maar opnieuw, waar de minsten van ons op zijn
voorbereid is een totale economische ineenstorting, en deze zal de hoogmoedigen en de
machtigen letterlijk op de knieën krijgen.
De Wereldbank, De Verenigde Naties, De Europese Unie en het Internationale Rode Kruis
zijn er allen mee verbonden en, ondanks alle tegenspraken op televisie, werken zij niet voor
het welzijn in de wereld. Achter dit alles zit er een netwerk van banken die geleid worden
door de Vrijmetselaars en een sliert overige geheime verenigingen, waarvan het grootste
gedeelte van de bevolking zelfs niet het bestaan van kent. De hebzucht van de mensen en hun
angst voor de armoede staat hen toe om satan de nodige fondsen te overhandigen die hij zal
proberen aan te wenden om de Kerk en daardoor ook God te ontmantelen, maar hij zal hierin
uiteindelijk falen. Het zal op dat precieze ogenblik zijn dat Onze Lieve Vrouw met Haar
volgelingen zullen overwinnen, zelfs al zullen de dingen niet zo lijken tot het allerlaatste
moment.
Nicky: Is het idee van de antichrist juist?
Maria: Ik vrees van wel. Sommige andere zieners dan deze te Medjugorje zeggen dat de
antichristus reeds leeft vandaag. Hij zal komen als een grote financiële tovenaar, een krachtig
charisma bezitten en ook worden beschouwd als een grote genezer en iemand die mirakelen
kan bewerkstelligen. Enorme aantallen mensen zullen voor hem vallen terwijl hij, in feite, de
grootste openbaring van satan ooit zal zijn. De mensen zouden onophoudelijk moeten bidden
om niet door satan en zijn onbegrensde begaafdheid door zichzelf te vermommen onder enig
welke vorm die zijn arrogantie bevalt, te worden beetgenomen.
Nicky: U zegt dat er een tijdperk van vrede afkomt, maar enkel wanneer er iets heel groots zal
gebeuren om de mensheid te bekeren. Zal dit tijdperk van vrede ook een volledige
herverdeling van de rijkdom inhouden?
Maria: Jawel.
Nicky: U zegt dat er samen met deze grote gebeurtenis een grote wereldwijde financiële
ineenstorting zal gebeuren.
Die hebben het ook wel nodig om wat verstand in hun bol gepraat te krijgen.
Studerend of reeds afgestudeerd of niet. Het is niet omdat je een diploma hebt of er naar onderweg bent dat je geen kemels kan uitsteken.
@Spar : veel geluk ermee maat. Ik ben niet van dezelfde strekking, maar .. iedereen gelooft wat hij zelf wil. Aan de anderen hetzelfde gewenst (veel geluk).
Deze regering heeft mijn morele steun om eender welke maatregel uit te vaardigen die nodig is.
Naar mijn mening is geen enkele te zwaar.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/03/16 ... is-waarom/
-
- Full Member
- Contacteer:
Een vijand valt ons aan. Sluit u aan bij ons, mobiliseer. Luister, onderga, onderwerp. Hoera, heil, amen, het zei allemaal zoiets. Ik denk dat als je hedendaags niet beseft dat macht en kapitaal aangewend moet worden ten overstaan van welzijn boven welvaart je geen leider van de toekomst bent. Welzijn voor een wereld. Gedreven door de economische onderbouw, zijn werkers, wachters en wijzen. En niemand zal daar de top van betreden want ik ontsla die macht elke generatie opnieuw uit zijn functie en instituut.SparSpaar schreef: ↑17 maart 2020, 05:04 Beste,
Dat is de werk zekere kracht van een strijdvolle bedachtzame burger. Doorzettend, moedig en wijs.
Het Godsprincipe heeft altijd de mens beschermt iets wat de mens altijd aan zijn evenbeeld heeft opgelegd. Draag zorg, al is het enkel voor uzelf en uw broeder van gener andere fractie of overtuiging maar van dezelfde oorsprong.
Ik denk dat er geen nieuwe dynastieën meer kunnen gevormd worden, omdat deze al zo perfect is, en dat enkele mensen zich toch al in de eindtijd bevinden en wijsheid bevinden. Geen gouden tijden maar ook geen donkere eeuwen is de uitkomst van het rekensommetje. En alleen zullen de 0 ooit ervaren. Crisis komt en gaat maar sommige van ons zijn geboren om bijna perfecte onderwijzeres te zijn terwijl andere fungeren scrupuleuze leiders. Kijk naar de politici in dit land verdeeldheid in hun passies en in die verdeeldheid van minderheidspartij gericht op het ego geen enkele die opgevoed is leiding te geven en af te geven. Af te wrijven hoewel het iets Geestelijks is, is zulke zegenrijke aanraking gezond op ook lichamelijke vlakken als gevolg.
Bedank uzelf bedank uzelf voor wel de juiste keuzes te communiceren en voor eens niet het gemak na te streven en toch eens terug open te staan voor uzelf en geloof in uzelf als mens.
De beurzen gaan dicht, koop bij, straks gaan ze weer open. Er is daar geld beloofd. U kan echter ook een eigen front vormen. Al u waardeloze belangen er alsnog instorten maar er geen vertrouwen meer aan hechten en u moreel opkrikken na bosbranden, verdeeldheid en virussen.
Misschien dan is de nodige ontaarding gebeurt. Sommige wortels hadden beter niet geschoten. Bij ingreep van de mens zal het aard terugkeren?
Ik werd ontwaakt voor ik opstond. En ik handelde in rust.
Beste wensen anno 2020
Laatst gewijzigd door KendrickR op 17 maart 2020, 09:41, 7 keer totaal gewijzigd.
Wat ik niet snap: Zou het (theoretisch) niet mogelijk zijn om bloed(plasma) van een patient die Covid-19 reeds heeft doorgemaakt af te tappen en in te spuiten bij mensen die dezelfde bloedgroep hebben en hen zo immuun te maken?
Het kan ook omgekeerd :
Immunologische neveneffecten van bloedtransfusie zijn veel minder bekend dan infectieuze complicaties en toch treden ze veel frequenter op. In veel gevallen zijn de effecten bij de individuele patiënt klinisch niet of nauwelijks waarneembaar, soms echter ontstaan fataal verlopende transfusiereacties:
– Transfusie van erytrocyten kan leiden tot acute of tot uitgestelde hemolytische reactie.
– Transfusie van leukocyten kan leiden tot onderdrukking van de immunologische afweer van de ontvanger (met consequenties voor transplantaattolerantie, kankersurveillance en postoperatieve infecties), maar ook tot ‘graft versus host disease’.
Iets anders nu :
Dit is HEEL goed uitgelegd op VRT en weinig verbloemend.
Immunologische neveneffecten van bloedtransfusie zijn veel minder bekend dan infectieuze complicaties en toch treden ze veel frequenter op. In veel gevallen zijn de effecten bij de individuele patiënt klinisch niet of nauwelijks waarneembaar, soms echter ontstaan fataal verlopende transfusiereacties:
– Transfusie van erytrocyten kan leiden tot acute of tot uitgestelde hemolytische reactie.
– Transfusie van leukocyten kan leiden tot onderdrukking van de immunologische afweer van de ontvanger (met consequenties voor transplantaattolerantie, kankersurveillance en postoperatieve infecties), maar ook tot ‘graft versus host disease’.
Iets anders nu :
Dit is HEEL goed uitgelegd op VRT en weinig verbloemend.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 17 maart 2020, 10:36, 1 keer totaal gewijzigd.
In de film Outbreak (1995) draait de plot om het vinden van een aap die het virus overdraagt, maar zelf niet meer ziek is. Uit zijn bloed kon men dan - althans volgens de film - een vaccin ontwikkelen.
Vind het vreemd dat ik nog geen referenties naar die film heb gelezen. Het was bij mij mijn eerste associatie toen ik hoorde van Corona in China.
https://youtu.be/AgZ5goJibn0
Vind het vreemd dat ik nog geen referenties naar die film heb gelezen. Het was bij mij mijn eerste associatie toen ik hoorde van Corona in China.
https://youtu.be/AgZ5goJibn0
In sommige Aldi's (Oostende) mag er maar 1 persoon per keer naar binnen, in andere Aldi's in kleine groepjes. Veel zal je er niet kunnen kopen. In Eernegem (boerengat) geen water, geen wc papier, geen cornflakes, geen ovenbroodjes, diepvries volledig leeg. Merci hamsteraars, de bejaarden zijn u dankbaar.
Een persoon in de winkel, en buiten staan ze met nen hoop bijeen zeker tot de volgende binnen mag Laat me ni lachen...anonymous schreef: ↑17 maart 2020, 10:07 In sommige Aldi's (Oostende) mag er maar 1 persoon per keer naar binnen, in andere Aldi's in kleine groepjes. Veel zal je er niet kunnen kopen. In Eernegem (boerengat) geen water, geen wc papier, geen cornflakes, geen ovenbroodjes, diepvries volledig leeg. Merci hamsteraars, de bejaarden zijn u dankbaar.