De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
So is life.
Het was een illusie te denken dat we konden blijven groeien, de planeet kan dit niet aan.
Laatst gewijzigd door Lerre op 17 maart 2020, 13:56, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
ik koop toch beetje per beetje bij. Misschien te vroeg? Maar dan zij het zo.rudipsycho schreef: ↑17 maart 2020, 11:29Bij een echte depressie zijn lagere koersen gedurende jaren inderdaad mogelijk. Gespreid instappen klinkt oké voor iemand met een lange beleggingshorizon. Voor oudere beleggers (55+) zoals ik wordt het al moeilijker om een eventuele lange beursdaling nog voldoende te kunnen compenseren met latere hogere koersen.sintorama schreef: ↑17 maart 2020, 09:09 En dan is het kijken naar de economische gevolgen. Dit is moeilijker in te schatten. Dit kan gaan van een tijdelijke recessie tot een echte depressie. In dat laatste geval zijn lagere koersen gedurende maanden tot jaren zeker mogelijk. Wat uiteraard een goeie zaak zou zijn voor wie gespreid instapt.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Eerder compassie met zo'n schizofrene persoonlijkheid, die om één of andere reden vanalles tekort komt in zijn leven en daardoor op een forum moet gaan trollen.Beewee schreef: ↑17 maart 2020, 11:16Ongelooflijk hoe velen op dit forum zoveel haat voelen tegenover personen die wel succes op de beurs kunnen boeken. Jaloezie misschien? Nergens anders kom ik dit tegen.
Ik ben zeker niet de enige, velen gebruiken o.a. opties om op dezelfde manier winst te maken. Het is echt niet iets speciaal of uitzonderlijk, hoor.
Gecondoleerd met je verlies trouwens.
Niet dat het iets uitmaakt, maar ik ben in april 2019 al voor bijna 90% uitgestapt en wacht nog even met mijn herintrede.
En ik gun iedereen winst, heb dat hier al gezegd. Maakt mij niet uit op welke manier, zolang het conform de regels is.
Maar da's nog iets anders dan trollen die hier pure fictie komen verkondigen en daarmee denken/hopen mensen op de kast te jagen.
Ziehier het bewijs dat je uit je nek lult.Beewee schreef: ↑8 maart 2020, 13:58 Heb veel geluk met turbo shorts en longs aan te kopen/verkopen op de juiste momenten vorige week. Maar voor komende week durf ik het even niet, veel te onvoorspelbaar geworden en niet echt goed voor de bloeddruk . Ook ga ik op vakantie en wil me niet bezig houden met markten.
Dat is het nadeel aan trollen natuurlijk, die staan zo ver van de realiteit dat ze vergeten wat ze al allemaal beweerd hebben en zich daardoor gaan tegenspreken.
Gij blijkt alles te weten over schizofrenie. Bent gij dokter? Ik denk het niet. En wat hebben schizofrenie en vanalles tekort hebben met elkaar te maken? Ik denk eerder dat u last heeft van vanalles dan degene die u betwijfeld.boskogol schreef: ↑17 maart 2020, 14:16
Eerder compassie met zo'n schizofrene persoonlijkheid, die om één of andere reden vanalles tekort komt in zijn leven en daardoor op een forum moet gaan trollen.
Niet dat het iets uitmaakt, maar ik ben in april 2019 al voor bijna 90% uitgestapt en wacht nog even met mijn herintrede.
En ik gun iedereen winst, heb dat hier al gezegd. Maakt mij niet uit op welke manier, zolang het conform de regels is.
Maar da's nog iets anders dan trollen die hier pure fictie komen verkondigen en daarmee denken/hopen mensen op de kast te jagen.
De enige die hier beweringen over iemand maakt bent u. Waarom bent u zo focused op het haten van andere? Slaat het u niet aan wat ze zeggen. Mooi, kom dan met constructieve tegenargumenten ipv op zogezegde trollenjacht te gaan. U wil misschien onderscheid maken in uzelf en andere maar dat wil niet zeggen dat u die gevoelens moet opdringen aan andere.
Dat is beter dan een hoofd dat tot bloedens toe gehavend is, met hier en daar nog een half-gescalpeerde pluk haar als stille getuige voor wat geberud is...
Mijn vraag hoort hier niet echt thuis, maar ik weet niet zo goed waar wel. En ik heb de indruk dat het al eens off topic mag zijn hier .
Wordt geld dat op een trading rekening staat bij een bank eigenlijk gedekt onder de 100 K garantie ? Voor zichtrekeningen geldt dat nog wel, maar voor trading rekeningen ??
Wordt geld dat op een trading rekening staat bij een bank eigenlijk gedekt onder de 100 K garantie ? Voor zichtrekeningen geldt dat nog wel, maar voor trading rekeningen ??
Mijn "beweringen" zijn weldegelijk beargumenteerd.KendrickR schreef: ↑17 maart 2020, 14:34Gij blijkt alles te weten over schizofrenie. Bent gij dokter? Ik denk het niet. En wat hebben schizofrenie en vanalles tekort hebben met elkaar te maken? Ik denk eerder dat u last heeft van vanalles dan degene die u betwijfeld.boskogol schreef: ↑17 maart 2020, 14:16
Eerder compassie met zo'n schizofrene persoonlijkheid, die om één of andere reden vanalles tekort komt in zijn leven en daardoor op een forum moet gaan trollen.
De enige die hier beweringen over iemand maakt bent u. Waarom bent u zo focused op het haten van andere? Slaat het u niet aan wat ze zeggen. Mooi, kom dan met constructieve tegenargumenten ipv op zogezegde trollenjacht te gaan. U wil misschien onderscheid maken in uzelf en andere maar dat wil niet zeggen dat u die gevoelens moet opdringen aan andere.
Zie enkele posts hierboven.
Ik haat godzijdank niemand, lijkt me niet gezond om vol wrok door het leven te gaan.
Ja: https://garantiefonds.belgium.be/nl
WELKE TEGOEDEN ZIJN BESCHERMD?
- Zowel bankdeposito's (zichtrekeningen, spaarrekeningen, termijnrekeningen) als kasbons.
- Beleggingstegoeden (tegoeden van gelden bestemd voor of voortkomend van beleggingsverrichtingen in financiële instrumenten).
- Levensverzekeringscontracten met gewaarborgd rendement (tak 21) naar Belgisch recht.
Bedankt !
Sommige markten leggen verbod in om aandelen te shorten .
Spanje
Italie
Belgie
Frankrijk
In gelijk welke markt kun je zaken doen, aandelen zoals telecom zullen juist profiteren van de vele mensen die thuis zitten .
Andere zoals 3m kunnen de vraag naar mondmaskers niet bijhouden .
Toch noteren ze nu ook veel lager wat een zeer mooie koopkans biedt .
AT&T heeft al verklaard geen inpact te voelen van het corana virus.
Spanje
Italie
Belgie
Frankrijk
In gelijk welke markt kun je zaken doen, aandelen zoals telecom zullen juist profiteren van de vele mensen die thuis zitten .
Andere zoals 3m kunnen de vraag naar mondmaskers niet bijhouden .
Toch noteren ze nu ook veel lager wat een zeer mooie koopkans biedt .
AT&T heeft al verklaard geen inpact te voelen van het corana virus.
Wat ik mij afvraag is wanneer je bijvoorbeeld morgen 50 K overschrijft en die geldfonds een enorme deuk krijgt wat er dan gebeurt. Iedereen heeft daar nu geld geparkeerd staan voor aan te kopen. Wat als straks dat geldfonds een deuk krijgt. Kan je ook heel wat kosten? Niet?Yaris schreef: ↑17 maart 2020, 15:15Ja: https://garantiefonds.belgium.be/nl
WELKE TEGOEDEN ZIJN BESCHERMD?
- Zowel bankdeposito's (zichtrekeningen, spaarrekeningen, termijnrekeningen) als kasbons.
- Beleggingstegoeden (tegoeden van gelden bestemd voor of voortkomend van beleggingsverrichtingen in financiële instrumenten).
- Levensverzekeringscontracten met gewaarborgd rendement (tak 21) naar Belgisch recht.