nieuwe federale regering
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: nieuwe federale regering
Hieruit blijkt vooral dat die Magnette de parvenu is die Di Rupo vergeten te elimineren is hé.
Absoluut géén staatsman, zoveel is duidelijk.
Connor Rousseau daarentegen...
Zelfs BDW apprecieert hem ten zeerste.... Wie weet dan toch: de liberalen uit de Vlaamse regering sjotten en sp.a erin??
Kan zeh!
Absoluut géén staatsman, zoveel is duidelijk.
Connor Rousseau daarentegen...
Zelfs BDW apprecieert hem ten zeerste.... Wie weet dan toch: de liberalen uit de Vlaamse regering sjotten en sp.a erin??
Kan zeh!
Je mag de waarheid kennen.
Het communautair debacle interesseert me momenteel minder dan matig en ik heb de tijd niet genomen om dat artikel te lezen.
Ik stop al mijn vrije tijd in het lezen van alles wat over het meest bekende hedendaagse virus gaat.
Wat een ander te weinig doet, probeer ik te compenseren.
Zeg je dat om mijn fantasie op hol te doen slaan ? Of om Dave en Pukkie diarrhee en koortsstuipen te bezorgen ?
Sedert de NVA de regering Michel I verliet, zijn we nu al aan onze derde regering toe (Michel II, Wilmes I en Wilmes II), zonder dat verkiezingen een rol speelden.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Echt waar ik kan dit echt niet meer accepteren.
Een aflevering schrappen van uberhaupt fc de kampioene wegens racisme. Die mannen die dit beslist hebben mogen direct naar een psychiatrie voor altijd
Ik wil dat alle afleveringen met boma geschrapt worden wegens vrouwonvriendelijk kan ik dat ergens aanvragen?
Een aflevering schrappen van uberhaupt fc de kampioene wegens racisme. Die mannen die dit beslist hebben mogen direct naar een psychiatrie voor altijd
Ik wil dat alle afleveringen met boma geschrapt worden wegens vrouwonvriendelijk kan ik dat ergens aanvragen?
Wat is het probleem?
Je hebt alle afleveringen van de FC al minstens tien keer kunnen bekijken.
Je hebt alle afleveringen van de FC al minstens tien keer kunnen bekijken.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Als jij het probleem niet snapt dan rot op!
Nooit gedacht dat bij iemand de emoties zo hoog zouden oplaaien omdat een aflevering van FC De Kampioenen niet wordt uitgezonden.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Tgaat hier niet expliciet over die aflevering.
Maar als je onrecht wil schrappen uit een aflevering vind ik dat je gewoon alle onrecht uit die serie schrapt!
Kan niet tegen selectieve censuur...
Maar als je onrecht wil schrappen uit een aflevering vind ik dat je gewoon alle onrecht uit die serie schrapt!
helemaal met je eensTimoootjex schreef: ↑20 juli 2020, 11:53 Tgaat hier niet expliciet over die aflevering.
Censuur is voor niets nodig..
We missen Dw vandaag wel. Die zou pro censuur geweest zijn in dit geval.
Kunnen we de regering niet laten samenstellen zoals het parlement ? De vier grootste partijen langs beide kanten met samen minstens 70 procent regeren verplicht samen. Alle beslissingen moeten door het parlement bekrachtigd engestemd worden.
Bestaat er ergens zo een staatsinrichting ?
Dat was een zeer korte denkoefening maar zit er iets in... ?
We missen Dw vandaag wel. Die zou pro censuur geweest zijn in dit geval.
Kunnen we de regering niet laten samenstellen zoals het parlement ? De vier grootste partijen langs beide kanten met samen minstens 70 procent regeren verplicht samen. Alle beslissingen moeten door het parlement bekrachtigd engestemd worden.
Bestaat er ergens zo een staatsinrichting ?
Dat was een zeer korte denkoefening maar zit er iets in... ?