Ab Inbev
TIP
Re: Ab Inbev
Just my 2 cents, maar deze crisis gaat geen negatieve impact hebben op mijn alcoholconsumptie. Integendeel, het gaat eerder een wake up call zijn.
Daarnet schalde hier door de radio
"Leef, alsof het je laatste dag is, leef, pak alles wat je kan".
Absolute baggerplaat, maar er zit een kern van waarheid in.
Ik ga mij niet alle geneugten des levens ontzeggen om vervolgens dood te vallen door een virusje.
Daarnet schalde hier door de radio
"Leef, alsof het je laatste dag is, leef, pak alles wat je kan".
Absolute baggerplaat, maar er zit een kern van waarheid in.
Ik ga mij niet alle geneugten des levens ontzeggen om vervolgens dood te vallen door een virusje.
Fascinerend om te zien hoe iedereen redeneert.
Als ik afging op mijn persoonlijke consumptie in bv. McDonalds of van Coca Cola zouden die bedrijven al lang failliet zijn. Alle tabaksproducenten idem. Zoom eens wat verder uit. Als er een tendens is naar gezond leven, speelt AB InBev daar gewoon op in met low alcohol / low calorie bieren zoals Pure Blonde hier en Michelob Ultra in de VS.
Als ik afging op mijn persoonlijke consumptie in bv. McDonalds of van Coca Cola zouden die bedrijven al lang failliet zijn. Alle tabaksproducenten idem. Zoom eens wat verder uit. Als er een tendens is naar gezond leven, speelt AB InBev daar gewoon op in met low alcohol / low calorie bieren zoals Pure Blonde hier en Michelob Ultra in de VS.
Was dat geen zwaarder bier?
Either way, it's a portfolio game.
Either way, it's a portfolio game.
Ik bedoelde die mout frisdrank. Ben de naam vergeten.
74% aandelen, 16% obligaties, 10% cash
Ik bedoel maar dat het niet abnormaal is dat merken komen en gaan. Ze proberen iets. Slaat het aan? Dan rollen ze het snel nationaal uit dankzij hun ongeëvenaarde distributienetwerk. Slaat het niet aan? Stekker eruit en move on.
Ik hoor vooral van evenementen die geannuleerd worden, zoals b.v. EK2020, Glastonbury festival, waarschijnlijk zelfs de olympische spelen deze zomer.
Zijn er dan nog evenementen die vooralsnog wél zouden doorgaan?
Met mijn zomer-BBQ denk ik Glastonbury wel te kunnen compenseren.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Dat is nu eens toewijding. Waren alle aandeelhouders maar zoals Jens. Al moet hij, ten koste van zijn eigen gezondheid, die volumegroei eigenhandig veroorzaken, die Inbev-positie moet en zal groen kleuren! Ik drink er speciaal voor jou eentje mee.
Laatst gewijzigd door anonymous38476 op 23 maart 2020, 17:07, 1 keer totaal gewijzigd.
In Nederland en de UK werkt het ook zo. Ik weet niet hoe het in de USA zit maar ik verwacht dat het wel iets gelijkaardigs zal zijn. Zolang als ze via die wurgcontracten hun eigen bier kunnen blijven opdringen zal de verkoop niet onmiddellijk sterk verminderen. Alhoewel ik meer en meer cafés ken die "verboden" bieren ook aanbieden maar het dan uitgieten in een glas van Inbev .voodoo schreef: ↑22 maart 2020, 13:30 In België zijn de meeste cafés eigendom van de brouwerij. Iemand een idee hoe dat in andere landen werkt? Alleen al in België gaan er enorm veel cafés failliet gaan, dat voel je. Velen die twijfelden hebben nu een excuus en kunnen mss nog wat extra maarapen.
Dat zijn allemaal afnemers die stoppen en hiervoor zijn nog niet onmiddellijk vervangers gevonden. Prijzen van de panden gaan onder druk komen, maar ik vrees dat ook de prijzen van de producten onder druk gaan komen...
Verboden bieren, allemaal officieel gekocht en verkocht