Tijd om te kopen
TIP
Re: Tijd om te kopen
Ik ben met plukjes aan het instappen Shell en Acomo zijn binnen voor de lange termijn.
Mijn criteria zijn:
-de koers van 2008 toen zelfs de holdings halveerden.
-grote cachpositie.
-en het terugbuigen van het bedrijf na 2008.
Ok het was een andere situatie/tijd in 2008 maar je moet je ergens op baseren .
Ben ervan overtuigt dat deze crisis gaat inhakken op het besteedbaar deel van het inkopen
En wees eerlijk na de crisis zullen de "bazoukas" moeten terugbetaald worden. Wat volgens mij zal leiden tot neg. rentes en daar is TINA weer.
Mijn criteria zijn:
-grote cachpositie.
Ben ervan overtuigt dat deze crisis gaat inhakken op het besteedbaar deel van het inkopen
En wees eerlijk na de crisis zullen de "bazoukas" moeten terugbetaald worden. Wat volgens mij zal leiden tot neg. rentes en daar is TINA weer.
de laatste dagen gekocht:
Shell
GBL
Galapagos
Brederode
Fagron
ETF Ishares Europe (IMEU)
ETF SPDR MSCI World Health Care
Shell
GBL
Galapagos
Brederode
Fagron
ETF Ishares Europe (IMEU)
ETF SPDR MSCI World Health Care
Onlangs een pensioenspaarfonds geopend. Mijn grootste vraag is: alles nu volproppen, een deel of nog blijven wachten?
Breek daar je hoofd niet over. Het gaat maar om 990 euro.
I like the way you think!cyprus schreef: ↑23 maart 2020, 15:26 Ik ben met plukjes aan het instappen Shell en Acomo zijn binnen voor de lange termijn.
Mijn criteria zijn:
-grote cachpositie.
Allez, here we go, aantal opnames going down.
Volgende week terug werken
- JulusCesar
- VIP member
- Contacteer:
Waarom niet Total ipv Shell; total is ondertussen een soort energie holding geworden. Gas, laadpalen, zonnepalen, batterijen.
- stockzombie
- VIP member
- Contacteer:
Gezellig beursdagje wel. USA Futures ook +5%. Dit zou wel eens mijn beste beursdag ooit kunnen worden.
Hebben we de bodem al bereikt?
Enige wat ik nu nog koop, zijn goudmijnaandelen. Alsook voedsel en een kruisboog met stalen pijlen.
Eind 2008 kocht ik heel wat aandelen bij en die zakten toen nog enkele maanden in 2009.
Melexis bijvoorbeeld, stond toen aan slechts 5€. Het staat nu nog altijd aan 50 euro.
Ik wacht nog enkele maanden af en volg het schema van de doemdenker Duitse econoom Marc Friedrich:
https://pbs.twimg.com/media/ETniNgpWsAA ... me=900x900
Misschien komt er hyperinflatie en zelfs een monetaire reset?
Eind 2008 kocht ik heel wat aandelen bij en die zakten toen nog enkele maanden in 2009.
Melexis bijvoorbeeld, stond toen aan slechts 5€. Het staat nu nog altijd aan 50 euro.
Ik wacht nog enkele maanden af en volg het schema van de doemdenker Duitse econoom Marc Friedrich:
https://pbs.twimg.com/media/ETniNgpWsAA ... me=900x900
Misschien komt er hyperinflatie en zelfs een monetaire reset?
Wordt aub wakker! Dit is waanzin.
Schuldenbubbels jarenlang pogen op te lossen met nog meer schuldcreatie (QE).
Willen ze soms de Weimar republiek van na WOI overdoen?
Toen explodeerde de goudprijs door hyperinflatie van de Duitse Mark en waren de ongenaakbare joden met al hun goud plots de schuldigen.
https://pbs.twimg.com/media/ETxveCKWoAA ... name=large
Dit lijkt mij het eindspel, want het vertrouwen tussen de banken is nog lager dan in de periode 2008-2009. Vandaar dat de door de FED ondersteunde REPO-markt duizelingwekkende bedragen per dag vertoont.
Als Deutsche bank valt of genationaliseerd wordt, let dan op uw eurocenten in uw bank. Dominostenen vallen vlug als er één omvalt.
Game over.
Toen explodeerde de goudprijs door hyperinflatie van de Duitse Mark en waren de ongenaakbare joden met al hun goud plots de schuldigen.
Dit lijkt mij het eindspel, want het vertrouwen tussen de banken is nog lager dan in de periode 2008-2009. Vandaar dat de door de FED ondersteunde REPO-markt duizelingwekkende bedragen per dag vertoont.
Als Deutsche bank valt of genationaliseerd wordt, let dan op uw eurocenten in uw bank. Dominostenen vallen vlug als er één omvalt.
Game over.
-
- Full Member
- Contacteer:
Daarom ook dat ik al jaren volop in goud en goudmijnaandelen zit. Eindelijk krijgen we gelijk.
Return portefeuille edelmetalen sinds 2016: 450%
Van die hyperinflatie heb ik voorlopig nog niet veel gemerkt.criticus schreef: ↑24 maart 2020, 14:05 Wordt aub wakker! Dit is waanzin.
Ik ook niet. Al beweren sommigen dat de werkelijke inflatie 10% per jaar is de afgelopen jaren.