Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Gegarandeerd. Waar is dat vergif? Dat durf ik innemen.R1150GS schreef: ↑26 maart 2020, 14:53 Je kan er vergif op innemen dat dit later gebruikt zal worden om ons nog meer regeltjes op te leggen, controleren en belasten. Toch het deel van de bevolking die voor zijn geld gewerkt en gespaard heeft- die dus moeten luisteren omdat ze anders gestraft worden.
Men had al een stok om mee te slaan door "de opwarming" en het milieu. Dit komt er nog bovenop, gegarandeerd.
En de bazooka die nu ingezet wordt doet jaren QE verbleken. 3 keer raden wie dat mag ophoesten. Juist, de werkende bevolking, hun kinderen en kleinkinderen.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Duidelijk nooit in de bak gezeten.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Een lakse aanpak van 'net iets te laat' zorgt wel degelijk in SP en IT voor problemen.
Nederland vraagt aan ONS land om patienten over te nemen. Niet omgekeerd.
Een uitbraak van een virus kan je niet echt in verhouding van grootte of aantal inwoners zien.
Als in Andorra morgen Ebola uitbreekt en in Rusland ook, dan heeft het verschil in aantal inwoners nog weinig belang.
Het enige dat belang heeft is op hoeveel punten (aantal patiënten 0 + hun verspreiding) en wat er gedaan wordt + hoe snel om het tegen te houden.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 26 maart 2020, 23:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Jij blijkbaar ook niet, Groentje
Belgische cellen overbevolkste ter wereld (4 logés/cel)
Maar voor alles is een oplossing !
Dat noemt men 'kort op de bal spelen'.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Ik bedoelde dat je soms beter wel in eenzame isolatie zit. En met zo'n dame zit dat helemaal goed, toch zeker beter dan met 4 reuzen neegers op 1 cel.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Het gaat er hem niet alleen om of dat technisch mogelijk is, maar ook of het doenbaar en betaalbaar is op grote schaal.
Ik kan me voorstellen dat sommigen graag willen weten of ze die antistoffen hebben.
Een test in die zin zou welkom zijn en als ik nog eens naar de dokter ga (stel ik momenteel uit) ga ik het wel eens vragen.
Voordeel is dan alleszins dat je geen vaccin meer nodig hebt (tijdelijk ?).
Ik kan me voorstellen dat sommigen graag willen weten of ze die antistoffen hebben.
Een test in die zin zou welkom zijn en als ik nog eens naar de dokter ga (stel ik momenteel uit) ga ik het wel eens vragen.
Voordeel is dan alleszins dat je geen vaccin meer nodig hebt (tijdelijk ?).
Mocht ik antistoffen hebben, dan laat ik geen vaccin zetten.
Die vaccins kunnen ook bijwerkingen hebben en als het zo is dat je antistoffen hebt zonder te weten dat je Corona opliep. Waarom zou je je dan nog beschermen.
Je lichaam is in staat om aan te vallen. Dat heeft het toch bewezen? Je neemt toch ook niet preventief een Dafalgan?
Die vaccins kunnen ook bijwerkingen hebben en als het zo is dat je antistoffen hebt zonder te weten dat je Corona opliep. Waarom zou je je dan nog beschermen.
Je lichaam is in staat om aan te vallen. Dat heeft het toch bewezen? Je neemt toch ook niet preventief een Dafalgan?
Die antistoffen beschermen maar tijdelijk tegen Corona. Hooguit een jaar of 2. Het virus muteert immers. Dat is dan wel hetzelfde als de griep. Het is niet omdat men ooit de griep heeft gehad dat men daar levenslang immuun tegen blijft.
@ anonymous.. Ik keur niet alle maatregelen af.anonymous schreef: ↑26 maart 2020, 15:28Als je het belachelijke maatregelen vindt, zet dan je tv eens aan en kijk naar Spanje of Italië. Heb je dat dan liever?
Bijna heel de wereld neemt deze maatregelen. Volgens wetenschappers en virologen gaat het nog niet ver genoeg.
Maar Ludo vindt het belachelijk...
Zelfs Nederland en UK die de maatregelen ook belachelijk vonden, beginnen in te zien dat ze nodig zijn.
Geef het nog enkele weken, en ik ben benieuwd hoe het USA zal vergaan
Maatregelen zoals " géén ritjes met de motor - niet ver gaan fietsen en binnen straal van 1 Km van je huis blijven, zijn ronduit absurd en belachelijk,.
Nogmaals: die maatregelen zijn er voor een reden.
Zie mijn post: corona-virus-t27984-1530.html#p438349
Ga uw post ni zoeken tussen de 105 paginas die er zijn, Heb je geen direkte link naar je post??anonymous schreef: ↑27 maart 2020, 10:55 Nogmaals: die maatregelen zijn er voor een reden.
één van de maatregelen die vanavond verder besproeken worden..
Waar wel een beslissing over wordt verwacht, is een vorm van afstandsbeperking. Voor de piste dat uitstapjes in coronatijden binnen een straal van 1 kilometer rond de eigen woning moeten gebeuren, lijkt er politiek geen draagvlak. Het lijkt ook praktisch weinig haalbaar. Maar dat er wel een kwantificeerbare maatregel komt, ligt wel in de lijn der verwachtingen aangezien de politie daar om vroeg. Een suggestie daarbij is bijvoorbeeld dat je binnen een uur thuis moet kunnen zijn...
----------------
Dus met de auto of motor kan je 80 Km van huis.. met de fiets 20 Km en te voet 4/5 Km.. Kun je het nog idiooter maken???