Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Kan ook het tegengestelde effect veroorzaken mocht blijken dat nog maar een paar procent van de bevolking anti stoffen heeft. Is in elk geval de enige manier om een beter zicht te krijgen op de verspreiding en op het te verwachten aantal doden en ziekenhuis opnames.haelewyn schreef: ↑27 maart 2020, 10:37 https://m.hln.be/de-krant/experts-hebbe ... ~ad67714f/
Deze hebben er ook al aan gedacht...
En diegene die imum zijn mogen dan gaan en staan waar ze willen met een of ander attestjevortex schreef: ↑27 maart 2020, 11:32Kan ook het tegengestelde effect veroorzaken mocht blijken dat nog maar een paar procent van de bevolking anti stoffen heeft. Is in elk geval de enige manier om een beter zicht te krijgen op de verspreiding en op het te verwachten aantal doden en ziekenhuis opnames.haelewyn schreef: ↑27 maart 2020, 10:37 https://m.hln.be/de-krant/experts-hebbe ... ~ad67714f/
Deze hebben er ook al aan gedacht...
Ze kunnen maar 10.000 tests per dag verwerken in de labo's.
Met 11.500.000 inwoners in Belgie zal da dus 1.150 dagen of meer dan 3 jaar duren voor iedereen getest zou zijn.
Als ik erop klik kom ik direct bij zijn post uit. (Sorry, intussen in gesprek geraakt en dus een paar anderen die tussentijds gereageerd hebben. Dus af en toe is het laatste bericht quoten wel handig, want voor je het beseft is het niet meer het laatste waarop je reageert)
Ze moeten niet iedereen testen hé, met wekelijks een relevante steekproef van pakweg 5.000 mensen krijg je al een betrouwbaar percentage. Iedereen testen en vervolgens attesten uitreiken zoals jij het voorstelt heeft geen enkele zin omdat het niet om statisch situatie gaat, er komen voortdurend mensen met antistoffen bij.
Bij mij niet,kom op P 103. op welke pagina staat zijn post dan, want dat verplaatst zich niet naar andere pagina's... kunnen alleen maar pagina's bijkomen.. meer ni.Fakkel schreef: ↑27 maart 2020, 11:42 Als ik erop klik kom ik direct bij zijn post uit. (Sorry, intussen in gesprek geraakt en dus een paar anderen die tussentijds gereageerd hebben. Dus af en toe is het laatste bericht quoten wel handig, want voor je het beseft is het niet meer het laatste waarop je reageert)
Laatst gewijzigd door ludo op 27 maart 2020, 12:36, 1 keer totaal gewijzigd.
De reactie waarnaar ik verwees staat op pagina 103.
Ik zal ze hieronder nog eens quoten. Meer kan ik niet doen. Als je het nu nog niet kan lezen...
Ik zal ze hieronder nog eens quoten. Meer kan ik niet doen. Als je het nu nog niet kan lezen...
anonymous schreef: ↑26 maart 2020, 13:47 De kringen zo klein mogelijk houden!
Het beste zou zijn, moest iedereen gewoon 3 weken binnen blijven. Moest dat kunnen, dan was het na 3 weken volledig gedaan!
Echter in praktijk lukt dat niet. Er moeten voorzieningen zijn voor levensnoodzakelijke dingen eten, medicatie, etc.
Vandaar dat de maatregelen zo ingesteld zijn met als doel die cirkel waarin je beweegt, zo klein mogelijk te houden.
Als iedereen binnen de km² blijft, dan is de mogelijke verspreiding veel kleiner, als dat je cirkel 100km² is.
Bekijk het zo:
* Jij bent besmet en geeft het door aan 3 andere mensen.
* Die 3 mensen geven het weer door aan 3 anderen
* Als er tussen die verschillende mensen max 1 km tussenzit, blijft het nog steeds beperkt
* Als er tussen die verschillende mensen elke keer 50km tussenzit, krijg je een veel wijdere verspreiding
Zelfs al blijf je 1.5 m van iedereen vandaan, toch blijft het risico op overdracht:
* Zelfs als je gaat wandelen, fietsen, kom je wel eens op minder dan die afstand
* Als je naar de winkel gaat idem
* Je raakt ook voorwerpen aan die iemand anders aangeraakt heeft
etc
@anonymous. tja, das nu geen rocket sciene dat je deelt, da wisten we al wel langer.
Maar je kan evengoed mensen besmeten via voorwerpen of wa weet ik meer op 1 meter of op 100 Km van huis..
Als ieder zich aan de normen houdt, op 1 of 100 Km maakt het in weze géén verschil.
Hangt dus niet van de afstand af maar van de voorzorgen die mensen nemen.
Aldus Burgemeester De Wever
“De eenzame visser, de jonge sportieveling die alleen aan het basketten is, de senior die even uitrust op een bank, de fietser die enkele tientallen kilometers doet: we moeten ophouden met daar regeltjes rond te verzinnen die dit feitelijk verbieden. Al die activiteiten vallen binnen de uitzonderingen van het Ministerieel Besluit en de grenzen van het gezond verstand.”
https://www.gva.be/cnt/dmf20200327_0490 ... en-meer-af
Maar je kan evengoed mensen besmeten via voorwerpen of wa weet ik meer op 1 meter of op 100 Km van huis..
Als ieder zich aan de normen houdt, op 1 of 100 Km maakt het in weze géén verschil.
“De eenzame visser, de jonge sportieveling die alleen aan het basketten is, de senior die even uitrust op een bank, de fietser die enkele tientallen kilometers doet: we moeten ophouden met daar regeltjes rond te verzinnen die dit feitelijk verbieden. Al die activiteiten vallen binnen de uitzonderingen van het Ministerieel Besluit en de grenzen van het gezond verstand.”
Is dat diezelfde Burgemeester De Wever die graag naar musicals gaat ? Ja, die is inderdaad een echte referentie ...ludo schreef: ↑27 maart 2020, 12:45 @anonymous. tja, das nu geen rocket sciene dat je deelt, da wisten we al wel langer.
Nadat De Wever zichzelf, en de NVA, al compleet irrelevant had gemaakt voor de Corona-crisis, en de NVA dit bovendien in het begin van de Corona-crisis compleet geminimaliseerd hebben (Francken over Van Ranst: pande-mietje; De Wever: laat ons weer normaal doen), is De Wever nu wanhopig aan het proberen zichzelf te profileren als grote staatsman met zijn debiele commentaren.
Wanneer zal hij het verstand hebben om in te zien dat hij passé is, nog voor hij de top bereikt heeft (nooit waarschijnlijk, en dan bedoel ik: inzien dat hij passé is), of zullen ze bij de NVA eindelijk eens het lef hebben om De Wever aan de kant te zetten? Er is maar 5 minuten politieke moed nodig.
Dat doet me denken aan die mens die van de artsen te horen kreeg dat hij terminaal was, nog maar enkele weken te leven had en ze NIETS meer voor hem konden doen.
Hij verkocht al zijn bezittingen, deelde alles uit aan het goede doel en ging dan wachten op zijn dood. Echter de dood kwam maar niet. Bleek dat ze de resultaten van een andere mens geswitched hadden met die van hem en dat hij kerngezond was.
Dit is dus ook echt gebeurd.
Sommige vaccins bieden levenslang bescherming (mazelen), anderen moeten herhaald worden omdat je immuniteit verdwijnt (tetanus) of omdat het virus muteert (griep).Kevva schreef: ↑27 maart 2020, 07:58 Mocht ik antistoffen hebben, dan laat ik geen vaccin zetten.
Die vaccins kunnen ook bijwerkingen hebben en als het zo is dat je antistoffen hebt zonder te weten dat je Corona opliep. Waarom zou je je dan nog beschermen.
Je lichaam is in staat om aan te vallen. Dat heeft het toch bewezen? Je neemt toch ook niet preventief een Dafalgan?
Na een verkoudheid (rhino- en coronavirussen) en buikgriep (norovirus) ben je enkele maanden immuun, maar daarna kun je terug ziek worden door hetzelfde virus. Aangezien er veel virussen zijn die een verkoudheid kunnen veroorzaken, kun je in principe de ene verkoudheid na de andere krijgen.
Je hebt geen enkele garantie dat omdat je dit jaar nauwelijks symptomen hebt gehad na besmetting met influenza of corona-virus je volgend jaar niet op de intensieve zult belanden na besmetting.
Ja? Dan kun je ons vast vertellen wie die iemand is. Anders klinkt dit als het zoveelste broodje-aap verhaal.Makila schreef: ↑27 maart 2020, 13:11Dat doet me denken aan die mens die van de artsen te horen kreeg dat hij terminaal was, nog maar enkele weken te leven had en ze NIETS meer voor hem konden doen.
Hij verkocht al zijn bezittingen, deelde alles uit aan het goede doel en ging dan wachten op zijn dood. Echter de dood kwam maar niet. Bleek dat ze de resultaten van een andere mens geswitched hadden met die van hem en dat hij kerngezond was.
Dit is dus ook echt gebeurd.
Stop!
Corona is wél erg!
Till Lindemann ligt op intensieve.
Corona is wél erg!
Till Lindemann ligt op intensieve.
Ik kan het verhaal zelf niet meer terugvinden, dat ging over iemand in Amerika, maar bovenstaande zaken gebeuren zelfs regelmatig hoor en zijn zeker geen mythe. Waarom zouden artsen zich niet kunnen vergissen?
Hier soortgelijke verhalen. Het tweede gaat niet echt om een vergissing maar om een fout maar bon ..
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1707769 ... -terminaal
+
https://nos.nl/artikel/2299296-ron-59-b ... kwijt.html
+
https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... stake.html
Ja, dat klopt, er kruipt veel tijd in het bieden van tegenwicht voor de zaken die je hier soms poneert.GreenDean schreef: ↑26 maart 2020, 19:35 Ja, man. Ik heb je duidelijk op je teentjes getrapt. Ik zeg hier al heel dit topic "ik denk dat het zwart is" en dan kom jij af met "nee, niet waar, het is zwart". Mag ik dat opmaken uit dat artikel en bijhorende figuren? Of zie ik nog wat anders over het hoofd?
Je zei
Ik zeg
Dus de quarantaine betekende jammer genoeg niets want het was al lang verspreid voor de quarantaine in voege was. Ik staaf dat met een artikel.Maarten schreef: ↑25 maart 2020, 10:14 De eerste gevallen in Europa zijn al terug getraceerd tot begin januari, in Italië het vroegste geval zelfs al op 1 januari. lang voor de lock-down in Wuhan. Het zal hier al lang, we hadden het alleen niet door.
https://arxiv.org/abs/2003.09320
Vervolgens zeg je
Je doet hier een foute bewering, dus vandaar dat ik corrigeer.
Vervolgens jijMaarten schreef: ↑25 maart 2020, 14:06 Je moet natuurlijk wel goed lezen als je me wil verbeteren.
The epidemic in Italy started much earlier than February 20, 2020
Open het volledige artikel en ga naar figuur 2, daar zie je het eerste bevestigde geval reeds op 1 januari in Lombardije. Op 20 februari begon fase II in Lombardije.
Dan moet ik nog eens corrigeren, want het was geen vaststelling, het was gewoon fout gelezen door jou.
Dan trap je inderdaad op mijn tenen.