Tijd om te kopen
TIP
Re: Tijd om te kopen
ik denk idd dat er koopjes te doen zijn bij sommige aandelen, maar ik zou toch spreiden!
Je kan altijd net de nieuwe L&H, dexia, nyrstar, of ... treffen.
Ik heb "bang", deze keer niet van de belgjes, maar van die Amerikaanse gek en die Engelse idioot.
Je kan altijd net de nieuwe L&H, dexia, nyrstar, of ... treffen.
Ik heb "bang", deze keer niet van de belgjes, maar van die Amerikaanse gek en die Engelse idioot.
Koop holdings en bedrijven met grote cash reserves.
Dat is wat ik nu ook probeer. Vorige week oa Ackermans, Gimv, Gbl, Eurazeo, Sanofi en Galapagos opgepikt. Sofina en Brederode staan ook op mijn kooplijst maar zijn ondertussen al terug redelijk gestegen. Benieuwd hoe het de komende weken gaat evolueren.
Ackermans staat ook op mijn lijst rond de 100-110 proberen te kopen. Brederode rond de 55-60.
Bij het Keyplan kan je slechts 1 x per maand de aankoop laten doorgaan. Dus ik zou gewoon het extra kapitaal dat ik wil investeren toevoegen aan de eerstvolgende storting. Het alternatief is dat ik spreid over de komende 6 of 12 maand, maar ook dat is natuurlijk arbitrair...vortex schreef: ↑28 maart 2020, 09:10 Voor een lange termijn belegger is vandaag aankopen een pak beter dan de aankopen begin dit jaar. Dus ja, het is zeker geen slecht idee om nu wat extra te investeren. Kan zijn dat het volgende week, maand of jaar nog lager gaat, zorg er dus voor dat je ook dan nog kunt bijkopen. Het slechtste wat je kunt doen is niks kopen en wachten tot de beurzen weer hersteld zijn.
Ik ga gewoon het maandelijkse bedrag van mijn Keyplan nu verhogen. Wellicht doe ik dat binnenkort nog eens (of werk ik met extra stortingen) als het verder blijft dalen.
Tip van de dag: is de vix nog steeds zo hoog, belegger hou uw kruit dan droog.
Ja hij wou ook dat de kleine belegger fortis kocht, terwijl hij ze zelf ging dumpen, hij is daar goed weggekomen toen, pumping pol.;By the way af en toe heeft hij warempel gelijk, zelfs een kapotte klok geeft af en toe de juiste tijd weer
Nee, nee, nu is het wel het moment om veel te kopen, zodat ik mijn aandelen zonder al teveel verlies kan verkopen.
Zopas binnengekomen:
De minister van Financiën van Hessen (hoofdplaats Wiesbaden, Kassel, Frankfurt am Main) pleegde zelfmoord.
Hij zou onder andere als motief in zijn afscheidsbrief "uitzichtloosheid van de sociale en economische situatie in het land" vermeld hebben. Maar deze tekstpassages verdwenen in een mum van tijd uit het eerste persartikel.
Toch één minister die het gehele plaatje van de nakende inéénstorting van ons huidig monetair systeem snapte. Spijtig dat die zelfmoord pleegt. Nu nog wachten op de echte crash veroorzaakt door de bankiers en centrale bankiers. Het zal er helaas ééntje zijn die de crisis van 1929 zal doen verbleken.
Zopas binnengekomen:
De minister van Financiën van Hessen (hoofdplaats Wiesbaden, Kassel, Frankfurt am Main) pleegde zelfmoord.
Hij zou onder andere als motief in zijn afscheidsbrief "uitzichtloosheid van de sociale en economische situatie in het land" vermeld hebben. Maar deze tekstpassages verdwenen in een mum van tijd uit het eerste persartikel.
Toch één minister die het gehele plaatje van de nakende inéénstorting van ons huidig monetair systeem snapte. Spijtig dat die zelfmoord pleegt. Nu nog wachten op de echte crash veroorzaakt door de bankiers en centrale bankiers. Het zal er helaas ééntje zijn die de crisis van 1929 zal doen verbleken.
Met alle respect voor die man, maar dat is sterk overdreven. Alsof er lange rijen aan gaarkeukens staan aan te schuiven.
Ah, de gaarkeukens van anno 1930...Daar gaat het niet over. Zijn afscheidsbrief werd niet publiek gemaakt. De media geeft ons enkel wereldvreemde goodman shows. Maar ik veronderstel met sociale toestand zoiets gelijklopend met Zweden:
How is the situation in Sweden?
- 630 bombings in 3 yrs
- 23 420 rapes in 3 yrs (aangegeven bij politie)
- Almost 1000 shootings in 3 yrs
- 60 "problem areas"
- 40 000 women genitally mutilated
- 1 641 cars set on fire in 2016
- 2000% increase in rapes in 44 yrs
Why isn't this being reported more....
- 630 bombings in 3 yrs
- 60 "problem areas"
Bombings, shootings, verkrachtingen, ... gepleegd door extreemrechts, racistisch, vrouwhatend gepeupel. Misschien hier en daar een uitzondering.criticus schreef: ↑29 maart 2020, 19:16 Ah, de gaarkeukens van anno 1930...Daar gaat het niet over. Zijn afscheidsbrief werd niet publiek gemaakt. De media geeft ons enkel wereldvreemde goodman shows. Maar ik veronderstel met sociale toestand zoiets gelijklopend met Zweden:
- 630 bombings in 3 yrs
- 60 "problem areas"
Zolang extreemrechts blijft groeien, gaat dit erger worden.
Hopelijk smeden ze nog altijd in grote groepen plannen, zodat Corona een handje toesteekt
Door extreem rechts zeker... Man man propaganda dat ik de laatste dagen zie verschijnen.NTO schreef: ↑29 maart 2020, 19:27Bombings, shootings, verkrachtingen, ... gepleegd door extreemrechts, racistisch, vrouwhatend gepeupel. Misschien hier en daar een uitzondering.criticus schreef: ↑29 maart 2020, 19:16 Ah, de gaarkeukens van anno 1930...Daar gaat het niet over. Zijn afscheidsbrief werd niet publiek gemaakt. De media geeft ons enkel wereldvreemde goodman shows. Maar ik veronderstel met sociale toestand zoiets gelijklopend met Zweden:
- 630 bombings in 3 yrs
- 60 "problem areas"
Hopelijk smeden ze nog altijd in grote groepen plannen, zodat Corona een handje toesteekt
Ik ga al 20 jaar niet meer stemmen.
Dus extreem links, centraal of extreem rechts maakt voor mij niks uit.
Die reporter die deze Zweedse cijfers op het internet zette, is vorig jaar voor de rechtbank gedaagd en heeft het proces gewonnen omdat zijn cijfers bleken te kloppen. Hij is een zeer conservatieve kerel met nogal hoge christelijke waarden en werd als extreem rechts bestempeld.
Cijfers staan voor mij los van enige politieke richting.
Ik heb ooit de pech gehad wekelijks de criminaliteitscijfers te zien van mijn regio. Ik werd bijna paranoïde.
Cijfers zoals die van het aantal Coronadoden maken nu velen angstig.
Dus extreem links, centraal of extreem rechts maakt voor mij niks uit.
Die reporter die deze Zweedse cijfers op het internet zette, is vorig jaar voor de rechtbank gedaagd en heeft het proces gewonnen omdat zijn cijfers bleken te kloppen. Hij is een zeer conservatieve kerel met nogal hoge christelijke waarden en werd als extreem rechts bestempeld.
Cijfers staan voor mij los van enige politieke richting.
Ik heb ooit de pech gehad wekelijks de criminaliteitscijfers te zien van mijn regio. Ik werd bijna paranoïde.
Cijfers zoals die van het aantal Coronadoden maken nu velen angstig.
Straffe gasten, hè, die linkse rukkers. Eerst importeren ze wat allochtonen die de autochtone bevolking aanvalt, plundert en verkracht. Wanneer die autochtoon zich daar na lange tijd tegen begint te verzetten, komen de linkse rukkers af met "hoe meer verzet, hoe erger het gaat worden". Hier hoeft volgens mij ook geen tekeningetje bij.KendrickR schreef: ↑29 maart 2020, 19:46Door extreem rechts zeker... Man man propaganda dat ik de laatste dagen zie verschijnen.NTO schreef: ↑29 maart 2020, 19:27
Bombings, shootings, verkrachtingen, ... gepleegd door extreemrechts, racistisch, vrouwhatend gepeupel. Misschien hier en daar een uitzondering.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.