Tijd om te kopen
TIP
Re: Tijd om te kopen
- als je de officiële cijfers van de politie neemt en van '630 investigated explosions' maakt 'er zijn 630 bombings...' Tja ja dan kom je inderdaad tot spectaculaire cijfers. Extreem rechts is erg goed in het manipuleren van cijfers en verspreiden van angst en haat.criticus schreef: ↑29 maart 2020, 19:16 Ah, de gaarkeukens van anno 1930...Daar gaat het niet over. Zijn afscheidsbrief werd niet publiek gemaakt. De media geeft ons enkel wereldvreemde goodman shows. Maar ik veronderstel met sociale toestand zoiets gelijklopend met Zweden:
How is the situation in Sweden?
- 630 bombings in 3 yrs
- 23 420 rapes in 3 yrs (aangegeven bij politie)
- Almost 1000 shootings in 3 yrs
- 60 "problem areas"
- 40 000 women genitally mutilated
- 1 641 cars set on fire in 2016
- 2000% increase in rapes in 44 yrs
Why isn't this being reported more....
- in 2018 werden 38 gevallen van 'genital mutilation' gemeld. Een bepaalde organisatie 'denkt' dat het zou kunnen gaan om 40.000 gevallen de afgelopen jaren. Ja en ik denk dat er ongeveer 25.000 eenhoorns in België rondlopen en het zou zomaar eens kunnen gaan om 250.000 exemplaren...
Denk toch eens voor jezelf na in plaats van zo'n propaganda te verspreiden.
@ Naick
Investigated explosions, betekent toch nog altijd onderzochte explosies waaraan dus een geurtje zit, anders zouden ze niet worden onderzocht.
Denkt ge dat jonge meisjes zo gemakkelijk officiële klacht indienen voor genitale verminking?
En de rest vindt ge precies niet zo erg?
Dat is te zien aan je reactie door het belachelijk maken van cijfers door 'eenhoorns' te vermelden. Droom dan maar verder wat sprookjes...
Investigated explosions, betekent toch nog altijd onderzochte explosies waaraan dus een geurtje zit, anders zouden ze niet worden onderzocht.
Denkt ge dat jonge meisjes zo gemakkelijk officiële klacht indienen voor genitale verminking?
Dat is te zien aan je reactie door het belachelijk maken van cijfers door 'eenhoorns' te vermelden. Droom dan maar verder wat sprookjes...
Spot drijven is een van de laagste retorische tactieken. Alle eigenlijk dienen die om de discussie te ondermijnen en hebben dat en enkel dat als doel. Omdat ze op geen andere manier het standpunt kunnen vormen.criticus schreef: ↑30 maart 2020, 08:06 @ Naick
Hier zijn wat populaire gespecificeerde ondermijntactieken die niet met het onderwerp van de discussie te maken hebben.
Aankaarten van je fouten. Bv. spellingsfouten
Met je lachen of je persoon in schande stellen door dingen te zeggen over je karakter
Je direct uitdagen of aanvallen door statements te maken en je te vergelijken met xyz
Disproportioneel met je fouten spotten om die het hoogtepunt te maken
Je prestaties verkleinen door te zeggen dat je de zaken vervalst of dat het in vergelijking met niet fantastisch is
Iets toevoegen aan wat je zei om hetgeen je zei als minder belangrijk aan te duiden of om hetgeen je voorheen zei te bespotten.
Zo kan ik nog wel ff voortgaan. Allemaal ondermijntactieken van gefrustreerde niet-wetende wil-opdringende eigenzinnige discussietrollen zonder enige persoonlijke ervaringen in de materie.
Imo heb je vat op een discussie door ipv twijfel en ontkenning te zaaien balans te zoeken in uitspraken, problemen te herkennen etc. Niet door flagrant rollen om te draaien en spot te drijven met iemands karakter. Als ik nog maar iets of wat persoonlijke uithaal zie naar iemands karakter... door bv over eenhoorns te beginnen praten en de statement te maken dat je labiel fantasiemannetje bent dan twijfel ik DIRECT aan degene die zoiets zegt. DIRECT. Dat wil niet zeggen dat ik helemaal mee ben met het verhaal van de andere partij. Dat zou ook dom zijn. Want bij name is dat ook een tactiek. De ene en dezelfde partij bashed de andere om sympathy te creeeren... Neenee een Kendrick misleid je niet zomaar. Ik ben namelijk zelf leiderschapmaterial.
Maar bonne? Wat heeft dit alles met het tijdstip van kopen te maken? Wie heeft deze topic eigenlijk gekaapt voor zijn persoonlijke agenda?
Laatst gewijzigd door KendrickR op 30 maart 2020, 09:04, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik ontken niet dat er 630 explosions zijn en dat er daar in een groot deel van de gevallen ook iets mis zal zijn. Dingen ontploffen meestal niet zomaar vanzelf. Maar 630 investigated explosions voorstellen als 630 bombings is gewoon stemmingmakerij en feiten verdraaien om angst te zaaien en hun eigen propaganda te promoten. Dit soort zever wordt al meer dan genoeg gedaan op internationaal vlak en is ronduit gevaarlijk.
Ik wil gerust geloven dat er meer gevallen zijn dan die 38 die gerapporteerd werden. Maar van 38 naar 40.000 is een heel lange weg en dit op basis van schattingen. Vervolgens deze opgeklopte cijfers op een hoopje gooien met 630 'bombings' is gewoon je reinste onzin.
Ik heb nog eens even verder gegoogeld naar het 'female mutilation' probleem in Zweden. De 40.000 gevallen waarover jouw auteur spreekt is gewoon een leugen. De national health board zou gezegd hebben dat er 40.000 gevallen in Zweden zouden zijn.
- Klopt niet, want de health board heeft dit nooit gezegd. Ze hebben ergens voor 2013 gezegd dat er 40.000 vrouwen wonen in Zweden die uit risicogebieden komen. De heath board ontkent die cijfers dan ook met klem: https://www.thelocal.se/20150103/no-evi ... den-report
- Er wordt dan ook nog eens geïnsinueerd dat die 40.000 gevallen zouden plaatsgevonden hebben in Zweden, wat al helemaal een leugen is, gezien deze vrouwen net uit andere landen komen.
- Officiële cijfers spreken van in het totaal 90 gevallen die bekend zijn waarin dit geval zou geweest zijn in Zweden.
*En de rest vindt ge precies niet zo erg?*
Ach kom op man. Gebruik je hersenen toch eens en lees verschillende bronnen vooraleer dit soort bullshit te delen.
Veel succes met je extreem-rechtse propaganda.
Ik wil gerust geloven dat er meer gevallen zijn dan die 38 die gerapporteerd werden. Maar van 38 naar 40.000 is een heel lange weg en dit op basis van schattingen. Vervolgens deze opgeklopte cijfers op een hoopje gooien met 630 'bombings' is gewoon je reinste onzin.
Ik heb nog eens even verder gegoogeld naar het 'female mutilation' probleem in Zweden. De 40.000 gevallen waarover jouw auteur spreekt is gewoon een leugen. De national health board zou gezegd hebben dat er 40.000 gevallen in Zweden zouden zijn.
- Klopt niet, want de health board heeft dit nooit gezegd. Ze hebben ergens voor 2013 gezegd dat er 40.000 vrouwen wonen in Zweden die uit risicogebieden komen. De heath board ontkent die cijfers dan ook met klem: https://www.thelocal.se/20150103/no-evi ... den-report
- Er wordt dan ook nog eens geïnsinueerd dat die 40.000 gevallen zouden plaatsgevonden hebben in Zweden, wat al helemaal een leugen is, gezien deze vrouwen net uit andere landen komen.
- Officiële cijfers spreken van in het totaal 90 gevallen die bekend zijn waarin dit geval zou geweest zijn in Zweden.
*En de rest vindt ge precies niet zo erg?*
Ach kom op man. Gebruik je hersenen toch eens en lees verschillende bronnen vooraleer dit soort bullshit te delen.
Veel succes met je extreem-rechtse propaganda.
Stel 500.000 vrouwen de vraag. Bent u verminkt. 38 van de 500.000 zeggen ja. Vraag dezelfde 500.000 als u verminkt bent zou u erover praten en een groot aantal zegt nee dan kan je daar toch statistiek een conclusie uit trekken.Naick schreef: ↑30 maart 2020, 08:58 Ik wil gerust geloven dat er meer gevallen zijn dan die 38 die gerapporteerd werden. Maar van 38 naar 40.000 is een heel lange weg en dit op basis van schattingen. Vervolgens deze opgeklopte cijfers op een hoopje gooien met 630 'bombings' is gewoon je reinste onzin.
Daarmee kan je zeer zeker een schatting maken en is het zeker niet overdreven. Veel van die vrouwen praten wel met elkaar maar niet met andere instanties.
Maar bonne ik men me niet verder in deze discussie daar gaat de topic niet over. Doei.
Dat Zweden met een groot probleem zit, heb ik met eigen ogen kunnen vaststellen midden jaren 2000. Als ik eens vertelde wat ik allemaal gezien had, werd dat in de regel op ongeloof onthaald. Zelfs vandaag nog, wat hier op dit forum ook blijkt.
Net zo wordt nog algemeen geloofd dat bv. Australië zijn grenzen zwaar zou bewaken en je daar niet zomaar binnenkomt. Wat waar is voor de gemiddelde westerling die zwaar moet betalen voor zijn visum en een bibliotheek aan papieren moet voorleggen. Anderzijds is er blijkbaar zo'n tekort aan bewakingsagenten dat ze die met vliegtuigen vol in Afrika gaan halen, uiteraard gesponsord door de AU overheid en een papierwinkel dat in een plastiek mapje kan. Verder, ook in Australie, een groot probleem met moslims in het algemeen. Maar waar niet?
Net zo wordt nog algemeen geloofd dat bv. Australië zijn grenzen zwaar zou bewaken en je daar niet zomaar binnenkomt. Wat waar is voor de gemiddelde westerling die zwaar moet betalen voor zijn visum en een bibliotheek aan papieren moet voorleggen. Anderzijds is er blijkbaar zo'n tekort aan bewakingsagenten dat ze die met vliegtuigen vol in Afrika gaan halen, uiteraard gesponsord door de AU overheid en een papierwinkel dat in een plastiek mapje kan. Verder, ook in Australie, een groot probleem met moslims in het algemeen. Maar waar niet?
Laatst gewijzigd door GreenDean op 30 maart 2020, 09:24, 1 keer totaal gewijzigd.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Volledig mee eens. Maar er worden geen feiten voorgesteld of achterliggende methodes om er te geraken. Enkel verdraaide cijfers, zoals ik in mijn post heb aangetoond.KendrickR schreef: ↑30 maart 2020, 09:09Stel 500.000 vrouwen de vraag. Bent u verminkt. 38 van de 500.000 zeggen ja. Vraag dezelfde 500.000 als u verminkt bent zou u erover praten en een groot aantal zegt nee dan kan je daar toch statistiek een conclusie uit trekken.Naick schreef: ↑30 maart 2020, 08:58 Ik wil gerust geloven dat er meer gevallen zijn dan die 38 die gerapporteerd werden. Maar van 38 naar 40.000 is een heel lange weg en dit op basis van schattingen. Vervolgens deze opgeklopte cijfers op een hoopje gooien met 630 'bombings' is gewoon je reinste onzin.
Daarmee kan je zeer zeker een schatting maken en is het zeker niet overdreven. Veel van die vrouwen praten wel met elkaar maar niet met andere instanties.
Maar bonne ik men me niet verder in deze discussie daar gaat de topic niet over. Doei.
Van criticus zie ik geen enkel onderbouwd cijfer of antwoord.
Dat je mij dan persoonlijk wil wegzetten als een iemand die geen enkele andere manier heeft om zijn standpunt te maken dan de spot te drijven, tja...
Je komt hier zelf met de aanmerking dat het zwak is om mensen aan te vallen om mij dan vervolgens in één adem te vernoemen met 'gefrustreerde niet-wetende wil-opdringende eigenzinnige discussietrollen zonder enige persoonlijke ervaringen in de materie.'
Geef caesar wat caesar toehoort.
Sympathisant van Schild & Vrienden misschien?GreenDean schreef: ↑29 maart 2020, 21:26 Straffe gasten, hè, die linkse rukkers. Eerst importeren ze wat allochtonen die de autochtone bevolking aanvalt, plundert en verkracht. Wanneer die autochtoon zich daar na lange tijd tegen begint te verzetten, komen de linkse rukkers af met "hoe meer verzet, hoe erger het gaat worden". Hier hoeft volgens mij ook geen tekeningetje bij.
FYI, de meeste 'allochtonen' zijn België binnengekomen onder centrumrechtse regeringen.
Nu misschien weer terug naar "Tijd om te kopen"?
Zal eens proberen om het topic opnieuw on-topic te maken....
Deze morgen nog eens een 40-tal VWCE aangekocht, de prijs is opnieuw onder de 60 gegaan vandaag.
Deze morgen nog eens een 40-tal VWCE aangekocht, de prijs is opnieuw onder de 60 gegaan vandaag.
Mijn loon is gestort dus tijd om te kopen. MSCI World en QRF bijgekocht.
deze aandelen staan nog op mijn shortlist wanneer er zich een goeie opportuniteit voordoet:
SBUX Starbucks
MCD Mc Donalds
JNJ Johnson & Johnson
PEP Pepsi
MMM 3M
PG Procter & Gamble
TRIP Tripadvisor... gokje maar nog even afwachten
wat denken jullie?
SBUX Starbucks
MCD Mc Donalds
JNJ Johnson & Johnson
PEP Pepsi
MMM 3M
PG Procter & Gamble
TRIP Tripadvisor... gokje maar nog even afwachten
wat denken jullie?
Re: Tijd om te VERkopen
In 2018 had ik veel artikels gelezen over "de 10de verjaardag" van de vorige beurscrash. Hierop had ik midden 2018 besloten om een groot deel van mijn deelbewijzen van MCSI World geleidelijk te verkopen en deelbewijzen van goud aan te kopen. Dit heb ik tot midden 2019 gedaan.
Ik ben van plan om nu opnieuw de omgekeerde beweging te maken.
Een goed idee?
Ik ben van plan om nu opnieuw de omgekeerde beweging te maken.
Een goed idee?
- JulusCesar
- VIP member
- Contacteer:
Mssch een gedeelte eerst switchen naar zilver en naar edelmetaal mijnen ?