overschakelen van huidige makelaar naar futuria met zelfde verzekeringsmaatschappij
TIP
Gebruik onze vergelijkers pensioensparen via verzekering
- pensioensparen via fonds
overschakelen van huidige makelaar naar futuria met zelfde verzekeringsmaatschappij
Hallo,
Kan ik als ik bij AG insurance blijf eigenlijk vragen aan futuria dat zij mijn contract overnemen van men huidige makelaar?
Alvast bedankt.
Kan ik als ik bij AG insurance blijf eigenlijk vragen aan futuria dat zij mijn contract overnemen van men huidige makelaar?
Alvast bedankt.
Re: overschakelen van huidige makelaar naar futuria met zelfde verzekeringsmaatschappij
wat zal futuria dan doen wat de andere niet doet; buiten de premies opstrijken die de ander verliest?
wat heb jij er aan? nada; nul comma nul.
een goeie makelaar ken je maar als je hem nodig hebt. Je kunt jaren bij een slecht makelaar zitten zonder dat je het weet.
een goeie makelaar ken je maar als je hem nodig hebt. Je kunt jaren bij een slecht makelaar zitten zonder dat je het weet.
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: overschakelen van huidige makelaar naar futuria met zelfde verzekeringsmaatschappij
Laatst gewijzigd door haelewyn op 11 maart 2019, 18:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Ok dat is duidelijk dan
Inderdaad, Futuria weigert overzicht van mijn contracten door te sturen. (in het verleden was dit nooit een probleem)Lukske schreef: ↑11 maart 2019, 12:24 wat zal futuria dan doen wat de andere niet doet; buiten de premies opstrijken die de ander verliest?
Hun antwoord : wij rekenen al geen kosten aan, dus je dient zelf met de verzekeringsmaatschappijen contact op te nemen.
Onbegrijpelijk dat Spaargids nog met deze makelaar samenwerkt. (misschien wel de goedkoopste, maar service een dikke 0 Waarom dan nog een makelaar ?