MeDirect : Inloggen is niet mogelijk
Re: MeDirect : Inloggen is niet mogelijk
SH"t happens. Zullen nog eens proberen dan .
Ik kan weer eens niet inloggen bij Medirect.
Vorige keer was op 1 april. Ik zie nu dat dit topic op 1/04/2019 gestart is.
Wat zou vandaag de reden kunnen zijn? Ik vermoed niet dat het nu al te druk is. of toch? De pensioenen die gestort zijn en iedereen die dit wil investeren?
Vorige keer was op 1 april. Ik zie nu dat dit topic op 1/04/2019 gestart is.
Wat zou vandaag de reden kunnen zijn? Ik vermoed niet dat het nu al te druk is. of toch? De pensioenen die gestort zijn en iedereen die dit wil investeren?
Hier ook niet. Gisteren ging het nog wel. Even wachten en straks nog eens proberen.
Edit: het gaat terug.
Edit: het gaat terug.
Hier lukt het nog steeds niet.
Je zult op het juiste moment moeten inloggen.
Ik heb kunnen inloggen. Het werkt enorm traag, maar ik heb het geld van mijn zicht naar spaar kunnen zetten. Dat is goed nieuws.
Ik zie wel dat mijn fonds enorm gezakt is tov gisteren (vorige maand gestart, 1x bijgestort op 20/04). Als ik ga kijken staat er dat ik winst heb en houdt men er geen rekening meer mee dat ik in de week bijgestort heb. Gisteren stond dit er wel nog.
Hopelijk gaat het om een bug en komt het snel terug in orde. Het fonds zelf zal vandaag wel uit zijn eigen genoeg zakken
Belangrijkste is dat ik mijn spaarrekening heb kunnen spekken.
Ik zie wel dat mijn fonds enorm gezakt is tov gisteren (vorige maand gestart, 1x bijgestort op 20/04). Als ik ga kijken staat er dat ik winst heb en houdt men er geen rekening meer mee dat ik in de week bijgestort heb. Gisteren stond dit er wel nog.
Hopelijk gaat het om een bug en komt het snel terug in orde. Het fonds zelf zal vandaag wel uit zijn eigen genoeg zakken
Belangrijkste is dat ik mijn spaarrekening heb kunnen spekken.
Hier weer problemen met het inloggen. Is dat bij jullie ook zo?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Hier ook, soms raak je door en kun je wat doen maar even later kom je weer op "Sorry, this page is no longer accessible."
Die website is toch wel een serieuze bank onwaardig
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Tis ne feestdag voor iedereen.
Altijd op de 1e problemen precies...
Altijd op de 1e problemen precies...
Geen enkel probleem hier
Ik vind het ook. Kan nog altijd niet inloggen. En het is echt niet de eerste keer dat dit gebeurt.CarpeNoctem schreef: ↑1 mei 2020, 09:46 Hier ook, soms raak je door en kun je wat doen maar even later kom je weer op "Sorry, this page is no longer accessible."
Ik kan gewoon inloggen.
Laatst vroeg ik aan hun om mij niet bij elke overschrijving en bij elke maandelijkse storting in een fonds een mail te sturen.
Je krijgt dan zo een standaard mail terug ....
Nuja het zal druk zijn voor hun dezer dagen. Iedereen heeft tijd om over te schakelen van spaarrekening en komen dan wrs bij hun uit.
Je krijgt dan zo een standaard mail terug ....
Nuja het zal druk zijn voor hun dezer dagen. Iedereen heeft tijd om over te schakelen van spaarrekening en komen dan wrs bij hun uit.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
En nooit problemen? Ik schat dat ik toch in één op de drie gevallen problemen heb.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Da's ook één van mijn ergernissen, maar ik erger me nog meer aan de verplichting om iets in te vullen als mededeling bij een overschrijving.