De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
https://markets.businessinsider.com/new ... ce=desktop
En jp morgan zegt wel degelijk iets anders
Goldman Sachs, die ook een bbp-groei van -34% voorspelt in het tweede kwartaal (gevolgd door een groei van + 19% in het derde kwartaal), waarschuwt dat het verwacht dat het WPA-winst per aandeel voor de S&P 500 123% zal krimpen, gevolgd door een groei van 27% in het derde kwartaal.
Volgend jaar verwacht Goldman + 55% WPA-groei (van zeer eenvoudige composities), en zijn quants verwachten dat de markt 2020 zal eindigen op 3.200 (ongeveer 2% voor het hele jaar). Dat is vergelijkbaar met Merrill Lynch's eindejaarsvoorspelling van 3.100.
Aan wat staat de markt vandaag ???????
Zal je het gemakkelijk maken 2666,95
Is inderdaad 60% daling voorspelt
En jp morgan zegt wel degelijk iets anders
Goldman Sachs, die ook een bbp-groei van -34% voorspelt in het tweede kwartaal (gevolgd door een groei van + 19% in het derde kwartaal), waarschuwt dat het verwacht dat het WPA-winst per aandeel voor de S&P 500 123% zal krimpen, gevolgd door een groei van 27% in het derde kwartaal.
Volgend jaar verwacht Goldman + 55% WPA-groei (van zeer eenvoudige composities), en zijn quants verwachten dat de markt 2020 zal eindigen op 3.200 (ongeveer 2% voor het hele jaar). Dat is vergelijkbaar met Merrill Lynch's eindejaarsvoorspelling van 3.100.
Aan wat staat de markt vandaag ???????
Zal je het gemakkelijk maken 2666,95
Is inderdaad 60% daling voorspelt
Als iedereen die er hier niets of weinig van kent zwijgt wordt het hier een interessant forum!lop schreef: ↑8 april 2020, 02:57 Je noemt hier allemaal analisten van banken die 10 jaar geleden bijna kopje ondergingen . Proficiat .
En een EFT werkt helemaal niet op die manier orders worden opgesplitst en constant naar de beurs verzonden .Via automatische orders er komt geen mens aan te pas .Of denk je dat er zich werkelijk iemand bezighoud met het plaatsen van die orders ? Of denk je dat een uitgever zal instaan voor de tussentijdse koersveranderingen ? Als je er niks van kent zwijg dan
Nee, een leeg en saai forum.
Juist! Dat bedoel ik
skynews.com.au - Evidence mounts COVID-19 came from a lab in Wuhan
https://www.skynews.com.au/details/_6147525847001
scientific american - How China’s “Bat Woman” Hunted Down Viruses from SARS to the New Coronavirus
(Wuhan-based virologist Shi Zhengli has identified dozens of deadly SARS-like viruses in bat caves, and she warns there are more out there)
https://www.scientificamerican.com/arti ... onavirus1/
national review - The Trail Leading Back to the Wuhan Labs
(There’s no proof the coronavirus accidentally escaped from a laboratory, but we can’t take the Chinese government’s denials at face value.)
https://www.nationalreview.com/2020/04/ ... uhan-labs/
https://www.skynews.com.au/details/_6147525847001
scientific american - How China’s “Bat Woman” Hunted Down Viruses from SARS to the New Coronavirus
(Wuhan-based virologist Shi Zhengli has identified dozens of deadly SARS-like viruses in bat caves, and she warns there are more out there)
https://www.scientificamerican.com/arti ... onavirus1/
national review - The Trail Leading Back to the Wuhan Labs
(There’s no proof the coronavirus accidentally escaped from a laboratory, but we can’t take the Chinese government’s denials at face value.)
https://www.nationalreview.com/2020/04/ ... uhan-labs/
- Spagazeuse
- Newbie
- Contacteer:
Euro in gevaar ?
Wall Street Journal: Northern offers of loans with strings attached strike the south as punitive and inadequate. Southern clamor to issue joint bonds sound to the north like a demand to use its credit card....
https://www.zerohedge.com/geopolitical/ ... e-currency
Wall Street Journal: Northern offers of loans with strings attached strike the south as punitive and inadequate. Southern clamor to issue joint bonds sound to the north like a demand to use its credit card....
https://www.zerohedge.com/geopolitical/ ... e-currency
Wat zou de val van de euro betekenen voor iemand die deelbewijzen van iwda in euro heeft?
De volatiliteit van een fonds word niet beïnvloed door de munt van het fonds.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
100% gelijk Wimble. Daarom zwijg ik.Spagazeuse schreef: ↑8 april 2020, 10:04Als iedereen die er hier niets of weinig van kent zwijgt wordt het hier een interessant forum!
[/quote]
diegene die denken dat ze er iets van kennen en op alles moeten reageren zouden er beter mee ophouden
De enige munten die belang hebben in de volatiliteit van een belegging zijn
- de munt van de belegger.
- de munt van de onderliggende assets. hier dus de aandelen.
De munt van de interne administratie van het fonds, of de munt van de notatie op de beurs spelen geen rol in de volatiliteit.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Met dat alles denk ik dan toch dat de eventuele val van de euro wél een (sterke!) impact op de beurzen en dus ook op de IWDA zou hebben.B7H4long schreef: ↑8 april 2020, 10:54 De enige munten die belang hebben in de volatiliteit van een belegging zijn
- de munt van de belegger.
- de munt van de onderliggende assets. hier dus de aandelen.
De munt van de interne administratie van het fonds, of de munt van de notatie op de beurs spelen geen rol in de volatiliteit.
"Zou een terugval van de (wereldwijde) aandelen beurzen een effekt hebben op wereldwijd gespreide aandelen/aandelenfondsen en ETFs. "
Zeer zeker. Per definitie. Ook op IWDA, en dit niet meer of minder dan andere wereldwijd verspreide portefeuilles.
We kunnen de vraag onderverdelen in:
- heeft de volatiliteit op zich impact op het fonds genoteerd in Euro? niet meer of minder dan voor het fonds genoteerd in YEN, GBP, of USD.
- heeft de val van de euro impact op de wereldwijde beurzen >> dit laatr ik voor anderen om te beantwoorden
- wat is de impact van een mogelijk val van de Euro op de Euro aandelen in een wereldwijd fonds.
Antwoord hierop:
- De Euro aandelen maken minder dan 10% uit van de aandelen in het fonds.
- Toen de GBP in de nacht van de Brexit stemming plots 10% zakte, stegen de GBP genoteerde aandelen ogenblikkelijk met 7%. Als redenen werden toen aangegeven: 1/ veel van GBP aandelen doen zaken wereldwijd en 2/ Er is zoiets als Purchase Power Parity. Ik denk dat beide ook van toepassing zouden zijn bij een val van de Euro.
Indien we deze getallen als basis nemen, zouden we kunnen zeggen dat een val van 10% van de Euro een val van 3% van de Euroaandelen zou kunnen geven, en dus een daling van het fonds met 0.3%.
TL;TR Nee, een val van de Euro zal geen groot effekt hebben op wereldwijde fondsen zoals IWDA. Vele andere fondsen met grotere blootstelling aan de Euro zullen veel harder dalen.
Zeer zeker. Per definitie. Ook op IWDA, en dit niet meer of minder dan andere wereldwijd verspreide portefeuilles.
We kunnen de vraag onderverdelen in:
- heeft de volatiliteit op zich impact op het fonds genoteerd in Euro? niet meer of minder dan voor het fonds genoteerd in YEN, GBP, of USD.
- heeft de val van de euro impact op de wereldwijde beurzen >> dit laatr ik voor anderen om te beantwoorden
- wat is de impact van een mogelijk val van de Euro op de Euro aandelen in een wereldwijd fonds.
Antwoord hierop:
- De Euro aandelen maken minder dan 10% uit van de aandelen in het fonds.
- Toen de GBP in de nacht van de Brexit stemming plots 10% zakte, stegen de GBP genoteerde aandelen ogenblikkelijk met 7%. Als redenen werden toen aangegeven: 1/ veel van GBP aandelen doen zaken wereldwijd en 2/ Er is zoiets als Purchase Power Parity. Ik denk dat beide ook van toepassing zouden zijn bij een val van de Euro.
Indien we deze getallen als basis nemen, zouden we kunnen zeggen dat een val van 10% van de Euro een val van 3% van de Euroaandelen zou kunnen geven, en dus een daling van het fonds met 0.3%.
TL;TR Nee, een val van de Euro zal geen groot effekt hebben op wereldwijde fondsen zoals IWDA. Vele andere fondsen met grotere blootstelling aan de Euro zullen veel harder dalen.
Gaat erom dat hier sommigen zaken verkondigen die volledig uit de lucht zijn gegrepen .
En er blijkbaar veel mensen hier geloof aan hechten aan die persoon ook .
Daarom eens de feiten .
En er blijkbaar veel mensen hier geloof aan hechten aan die persoon ook .
Daarom eens de feiten .