Corona-virus.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: Corona-virus.
Ha, ik ben blij dat je terug bent. En weer met een opdracht om te googelen
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Dat is dus waar men mee bezig is, onder voorzitterschap van Erika Vlieghe wordt gewerkt aan een exit strategie. Zelfs op gebied van vaccin en medicatie doet men in België mee met de wereld top, ook hier zijn reeds middelen klaar om getest te worden. Ik weet niet of het je al is opgevallen maar er is deze week al opvallend meer bedrijvigheid en spitsverkeer dan week één van de lockdown. Containerparken zijn terug open en ik vermoed dat het geen twee weken gaat duren eer niet voedingswinkels terug open mogen mits afstand en max 1 persoon per 10m². De druk om te hervatten is groot aan het worden, heel lang gaan ze ons niet meer binnen kunnen houden.
- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer:
En volgende zondag komt de paashaas langs...
Neen, die gaat nog geen toestemming krijgen om overal langs te gaan
Volgens Nieuw-Zeeland mag hij wel essentiële verplaatsingen doen.
Hoe was het met je pastinaak, de aardappel van de middeleeuwen ? Ooit geteeld als curiositeit.CarpeNoctem schreef: ↑8 april 2020, 14:21Ha, ik ben blij dat je terug bent. En weer met een opdracht om te googelen
Je bent niet de enige die zijn heil in de tuin zoekt
Deze vm salade geplant, na moeilijke zoektocht toch plantjes gevonden.
Zie ook https://www.zerohedge.com/news/2020-04- ... g-you-need
- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer:
Wanneer Corona de boer-en-tuinder in de mens naar boven brengt.SparSpaar schreef: ↑8 april 2020, 14:52Hoe was het met je pastinaak, de aardappel van de middeleeuwen ? Ooit geteeld als curiositeit.CarpeNoctem schreef: ↑8 april 2020, 14:21
Ha, ik ben blij dat je terug bent. En weer met een opdracht om te googelen
Je bent niet de enige die zijn heil in de tuin zoekt
Deze vm salade geplant, na moeilijke zoektocht toch plantjes gevonden.
Zie ook https://www.zerohedge.com/news/2020-04- ... g-you-need
Ondertussen in Florida:
https://www.facebook.com/ABC7NY/videos ... 140251240/
"Desperate for unemployment benefits, hundreds risk coronavirus exposure"
https://www.facebook.com/ABC7NY/videos ... 140251240/
"Desperate for unemployment benefits, hundreds risk coronavirus exposure"
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Online pastinaak
Zit ondertussen onder de grond. Wel in schuum en zweit zoals ze hier zeggen. De klimaatopwarming is wieder da, kunnen we daarover weer hele bladzijden vol schrijven
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer:
Geen pastinaak... Salade-plantjes.CarpeNoctem schreef: ↑8 april 2020, 15:30Online pastinaak
Zit ondertussen onder de grond. Wel in schuum en zweit zoals ze hier zeggen. De klimaatopwarming is wieder da, kunnen we daarover weer hele bladzijden vol schrijven
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ha ok, het gezweet doet mijn leesvermogen blijkbaar geen goed. Ik zal me maar efkes terug onder de parasol zetten
Deze middag hadden ze alleszins nog saladeplantjes in de Aveve van Torhout.
Mooi stukje van de hoofdredacteur in de Trends van 2 april.
Ik kan het hier niet plakken, maar dit zijn enkele conclusies:
"Dat dit land totaal niet voorbereid was op die onvoorziene pandemie, kan nog door de vingers worden gezien. De trage reactie waarbij mensen die terugkeerden uit risicogebieden het virus vrij konden verspreiden en waarbij amper werk werd gemaakt van een teststrategie, is onvergeeflijk. De blijf-in-uw-kotaanpak bleef over als enige maar zwakke strategie. Maak dus zo snel mogelijk werk van een teststrategie (...). Zorg zo snel mogelijk voor voldoende mondmaskers, zowel voor de zorgsector als voor de hele bevolking. Mondmaskers helpen om de epidemie in te dijken. Als een overheid met een budget van 50% van het BBP er niet in slaagt om haar burgers te beschermen, dan is er iets mis met haar prioriteiten."
Ik kan het hier niet plakken, maar dit zijn enkele conclusies:
"Dat dit land totaal niet voorbereid was op die onvoorziene pandemie, kan nog door de vingers worden gezien. De trage reactie waarbij mensen die terugkeerden uit risicogebieden het virus vrij konden verspreiden en waarbij amper werk werd gemaakt van een teststrategie, is onvergeeflijk. De blijf-in-uw-kotaanpak bleef over als enige maar zwakke strategie. Maak dus zo snel mogelijk werk van een teststrategie (...). Zorg zo snel mogelijk voor voldoende mondmaskers, zowel voor de zorgsector als voor de hele bevolking. Mondmaskers helpen om de epidemie in te dijken. Als een overheid met een budget van 50% van het BBP er niet in slaagt om haar burgers te beschermen, dan is er iets mis met haar prioriteiten."
Affligem, tuincentrum Seco
Het verwondert mij in hoge mate dat jij nog wil reageren op deze Niet Toerekeningsvatbare Onbenul.CarpeNoctem schreef: ↑8 april 2020, 14:14Je volhardt in de boosheid. Citeer maar die vraag?Ook dat ga je kunnen staven met een citaat?Ik blijf in blijde verwachting.Idem.Het begint wat afgezaagd te worden. Maar graag toch dat citaat.
Kijk, het moge duidelijk zijn dat ik hier graag discussieer, maar ik verwacht van mijn discussiepartners toch een minimum aan eerlijkheid. Anders heeft het niet veel zin.
Het ergste is dat ik er niet aan twijfel dat jij intelligent genoeg bent om het te snappen maar dan toch maar besluit fake news te spuien. Dan kan het enkel aan kwaadaardigheid liggen.
So sad
Als jullie me zo blijven bezighouden raakt dat pastinaak nooit onder grond
Dit kereltje dat er een kwaadaardig genoegen in schept om forumgangers die het met hem oneens zijn, de kast op te jagen door hen o.m. te verwijten alcoholist te zijn, is zonder meer een laag-bij-de-grondse trol.
Gewoon negeren lijkt me aangewezen.
Dat zal hem doen kronkelen van razernij in zijn pestilente krocht!