De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Begrijp je reactie. Maak me eerlijk gezegd vooral ongerust over hoeveel doden er nog steeds vallen in Belgie. Is geen kritiek maar heb niet het gevoel dat onze dokters al veel menselevens redden met anti-virale middelen, ondanks steeds gezegd wordt dat Belgie wat dat betreft aan de wereldtop staat. Er zijn heel wat middelen in trial, ook bij ons, maar helpen die dan niet? Blijf het allemaal bevreemdend vinden.
Lusine (Wilmeis ?) heeft ook vragen:
Beste, is een investering op goud nu waard? Denkt u dat de prijs gaat nog hooger? Graag uw meening, dank u
Lusine
https://www.tijd.be/markten-live/live-c ... 19382.html
Beste, is een investering op goud nu waard? Denkt u dat de prijs gaat nog hooger? Graag uw meening, dank u
Lusine
https://www.tijd.be/markten-live/live-c ... 19382.html
Denk dat Lusine haar geld beter opzij houdt om te kunnen genieten van haar laatste pensioenjaren.
GILEAD heeft het compassionate use programma sotpgezet voor het middel wat in principe het beste werkt, Remdiscivir.Nikki01 schreef: ↑9 april 2020, 13:14 Begrijp je reactie. Maak me eerlijk gezegd vooral ongerust over hoeveel doden er nog steeds vallen in Belgie. Is geen kritiek maar heb niet het gevoel dat onze dokters al veel menselevens redden met anti-virale middelen, ondanks steeds gezegd wordt dat Belgie wat dat betreft aan de wereldtop staat. Er zijn heel wat middelen in trial, ook bij ons, maar helpen die dan niet? Blijf het allemaal bevreemdend vinden.
Ik vond het leuker toen de beurs wat stagneerde halfweg Maart, van de huidige bewegingen word ik ongemakkelijk.
Verwachtte weer een typische sell-off voor de beurzen langdurig dichtgaan maar alles blijft stijgen. Ik zie rendementen in mijn portefeuille die ik pas binnen 1-2 jaar verwachtte.
Verwachtte weer een typische sell-off voor de beurzen langdurig dichtgaan maar alles blijft stijgen. Ik zie rendementen in mijn portefeuille die ik pas binnen 1-2 jaar verwachtte.
- Oudere Jongere
- Hero Member
- Contacteer:
Volatiliteit is nooit leuk en de huidige koershoogtes kan ik ook moeilijk plaatsen. Opnieuw een voorbeeld van hoe elke crisis toch op een bepaalde manier anders is.
Een (te) groot deel van de portefeuille is cash momenteel maar als de eerder gezette koersdoelen bereikt worden verkoop ik, zelfs al is dat na weken in plaats ven de verwachte jaren. Zeker als de omstandigheden bij die hoge koers niet significant anders zijn dan bij aankoop.
Een (te) groot deel van de portefeuille is cash momenteel maar als de eerder gezette koersdoelen bereikt worden verkoop ik, zelfs al is dat na weken in plaats ven de verwachte jaren. Zeker als de omstandigheden bij die hoge koers niet significant anders zijn dan bij aankoop.
Beurzen zijn al meer dan 20% omhoog toen ik zei om te kopen
Glazen bol werkt goed
Voor sommigen hier zal het nu al 80% moeten zakken
Glazen bol werkt goed
Voor sommigen hier zal het nu al 80% moeten zakken
Rekenen is niet jouw sterkste kant
60% dalen, is niet hetzelfde als eerst 20% stijgen en dan 80% dalen.
Nu, reken jij je maar rijk.
Eind 2020 ga je je vertwijfeld afvragen waarom je niet naar Niet Te Optimistisch hebt geluisterd.
Maar ik gun je deze vreugde van de voorbije weken
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Ik vind dat de onheilstijdingen die door instituten worden naar voor geschoven voor mens en wereldeconomie in contrast met de beurzen die gemiddeld noteren aan prijzen van in de zomer.
BEL20 staat op 3.000, op 1 juli ongeveer op 3.700, dus - 20%doorwinterd schreef: ↑9 april 2020, 20:26 Ik vind dat de onheilstijdingen die door instituten worden naar voor geschoven voor mens en wereldeconomie in contrast met de beurzen die gemiddeld noteren aan prijzen van in de zomer.
Waar ik je wel gelijk geef: 'men' schijnt nog niet te beseffen dat we in een rotvaart in een wereldwijde DEPRESSIE belanden, minstens even erg als in 1930. De Tijd: in de VS binnenkort 1 op 3 werkloos !
Oplossing: onbeperkt geld bijdrukken (Weimar) ==> hyperinflatie ==> munthervorming ==> Adé Euro
Beurs doet denken aan de Joden in Warschau: stad was omsingeld door de SS, ze wisten dat hun lot bezegeld was maar toch ging het gewone leven door.
ps en flamand, on ne dit pas 'doorwinterd' maar 'doorgewinterd'
-
- Sr. Member
- Contacteer:
BEL20 is niet 'de gemiddelde beurs' hé, kijk naar bv iwda. (tem nasdaq die hoger noteert)SparSpaar schreef: ↑9 april 2020, 21:03BEL20 staat op 3.000, op 1 juli ongeveer op 3.700, dus - 20%doorwinterd schreef: ↑9 april 2020, 20:26 Ik vind dat de onheilstijdingen die door instituten worden naar voor geschoven voor mens en wereldeconomie in contrast met de beurzen die gemiddeld noteren aan prijzen van in de zomer.
Waar ik je wel gelijk geef: 'men' schijnt nog niet te beseffen dat we in een rotvaart in een wereldwijde DEPRESSIE belanden, minstens even erg als in 1930. De Tijd: in de VS binnenkort 1 op 3 werkloos !
Doet denken aan de Joden in Warschau: stad was omsingeld door de SS, ze wisten dat hun lot bezegeld was maar toch ging het gewone leven door.
ps en flamand, on ne dit pas 'doorwinterd' maar 'doorgewinterd'
In het Vlaams (Belgisch Nederlands) is het net wel doorwinterd volgens Van Dale.
( http://www.vlaamswoordenboek.be/definit ... oorwinterd )
Waar heb je dat gelezen. Via google de meeste recente news artikels over remdiscivir zonet bekeken, en lijkt dat Gilead productie eerder aan het opvoeren is en breder wil gaan testen.
ok is 67% dalen dan . Zou vlug alles shorten dan als ik u was . Voor volgende week zul je misschien succes hebben maar zou toch klaar staan om uit te stappen indien de beurs weer daalt naar zijn diepte punten .
Wat alleen maar zal gebeuren indien de bedrijfsresultaten nog veel slechter zijn dan verwacht .
Gelukkig bestaan er mensen zoals u die de brokers en de Belgische staat spijzen .
Dank bij deze
Wat alleen maar zal gebeuren indien de bedrijfsresultaten nog veel slechter zijn dan verwacht .
Gelukkig bestaan er mensen zoals u die de brokers en de Belgische staat spijzen .
Dank bij deze