Corona-virus.
Re: Corona-virus.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200409_04918640
Hoe het komt dat er in sommige landen meer doden zijn dan in andere...
Dit kan 1 van de redenen zijn..
Hoe het komt dat er in sommige landen meer doden zijn dan in andere...
Dit kan 1 van de redenen zijn..
Laatst gewijzigd door haelewyn op 9 april 2020, 19:33, 1 keer totaal gewijzigd.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Het wordt met de minuut erger. Blijkbaar zijn niet enkel de maskers van dubieus allooi, maar ook de testkits voor de WZC's.PinkPanther1970 schreef: ↑9 april 2020, 16:08 De Backer: "Drie miljoen FFP2-maskers blijken waardeloos"
"De testkits bevatten handleidingen die niet overeenkomen met de wissers die in het pakket zitten om de tests af te nemen. Zo werden tests afgenomen met wissers voor de keel met de handleiding voor de neus, wat niet alleen een foutieve manier van testen is, maar ook een pijnlijke zaak omdat de wissers voor de keel veel dikker zijn dan die voor de neus. In minstens twee woonzorgcentra is het testen daarom stopgezet. "
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Bij wat soort bedrijven bestellen ze die dan? Wish?
Hebben die geen deftige referenties of eerdere ervaringen met goede leveranciers?
Hebben die geen deftige referenties of eerdere ervaringen met goede leveranciers?
Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC - KBC Ancora - Montea - Nvidia - Shell - Shurgard - Solvay - Syensqo - Umicore - VGP - Xior
Bpost vraagt vanaf maandag 0,25 euro coronatoeslag aan verzenders van pakjes....
Voor 3 miljoen goede mondmaskers is 0,25 euro een peulschil
Als er parties zijn worden ze ingericht door mensen als D en P....CarpeNoctem schreef: ↑9 april 2020, 13:29Het zal wel een retorische vraag zijn zeker? Want zo wereldvreemd kan jij onmogelijk zijnhaelewyn schreef: ↑9 april 2020, 13:10 Van aflikken gesproken : wel jammer dat die ene groep hardwerkende jonge vrouwen (prostituees) die buiten elke vorm van staatssteun vallen nu zo'n harde tijden meemaken.
Ik vraag me af of die ook nog parties houden tegen de voorschriften in, in een donker keldertje ... Of tegen een fietsrek in de schaduw.
Want ik word nergens uitgenodigd.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Dat is wel straf van onze knetter. Ik organiseer eigenlijk van alles: party's, uitstappen, vliegtuigreizen, busreizen, city-trips, voetbaluitstapjes, loopwedstrijden, pronostieken, ... weliswaar niet voor het grote publiek. Toch straf dat hij dit te weten gekomen is. Op een uitnodiging moet hij zeker niet hopen. Het duel aan Brussel-Zuid staat nog wel open, maar daar stuurt hij dan weer zijn kat naartoe.
Kloppt 100% + het feit dat de maatregel nul effect heeft voor Jan Met De Pet. Is ook altijd gemakkelijk om te bashen als je maar een deel van het verhaal leest/begrijpt.contextbinder schreef: ↑9 april 2020, 20:15Mooi voorbeeld van framing door de media, de supermarkten hebben hun prijzen veel scherper verhoogt en dan leek het alsof we blij moesten zijn dat we nog iets konden kopen.
Het zal dan toch op Aliexpress of Wish gekocht zijnAerolla schreef: ↑9 april 2020, 18:27 Het verwondert mij dat de chinezen niet in staat waren een certificaat voor te leggen voor hun mondmaskers....
Normaal gezien schrijven die er desnoods zelf wel een en alles wat je daar koopt voldoet aan elke keuring en eis die je maar wilt, je moet het maar vragen.
Volgens mij is De Backer gewoon naar de Chinese winkel op de hoek geweest ofzo, maar dat is zeker niet bij een echte Chinees gekocht
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Goed nieuws uit het VK. Boris Johnson heeft IZ mogen verlaten.
Boris Johnson moved from intensive care but stays in hospital
Boris Johnson moved from intensive care but stays in hospital
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
''Mooi voorbeeld van framing door de media'' : klopt.
Ik heb me onthouden van commentaar daarover. Dus, don't blame the messenger.
Wel beste dorpsgek ... het treft bedrijven die via postorder meer dan 500 pakketten versturen per jaar.
Ten eerste kan je je afvragen of klanten van die bedrijven niet de rekening betalen.. het is niet veel.. maar het is er.
Ten tweede kan je je als zelfverklaard slim wezen afvragen of onze Post in tijden van crisis niet iets extra moet doen voor bedrijven en publiek in plaats van extra's te rekenen.
En of Coronaperiodes met meer pakketten en meer werk niet gewoon minder kosten aan De Post in plaats van meer.
Rekening ermee houdend dat De Post een overheidsbedrijf is.
Als je begrijpt zoals je schrijft zal het wel schitterend zijn
Alle begrip voor typo''s maar niet voor mensen zonder begrip van / voor eender wat.
Je hebt niet echt geprobeerd er iets van te begrijpen en spontaan is er ook niets opgekomen zeker ?
Wat er niet in zit kan er niet uitkomen.
(1) is niet erg.. ik heb het niet voor gekke bestialiteiten en die verwacht ik wel vanuit die hoek.
(2) Welk duel stel je voor ? De sabel, het zwaard, ... Wanneer heb je mij uitgenodigd met datum en tijd erbij ?
Iets met een voetbalmatch..interesseert me geen knijt man. Om een straathond een schop tegen zijn gat te komen geven maak ik geen verplaatsingen.
Het weze wel opgemerkt dat enkel diegenen van het laagste allooi, het uitschot zeg maar, de persoonlijke integriteit van anderen op een forum bedreigen. Als jij eerder zei dat je verbaasd was dat ik hier nog mag posten mag het worden opgemerkt dat jij nu, na herhaling van je bedreigingen, in normale kringen / fora op borrowed time aan het leven bent.
Ik wacht wel tot het eens iemand opvalt...
https://www.theguardian.com/world/2020/ ... -the-world
Back on topic : over een week of vier en verder gaan we weten hoe het uitdraait als een land de 'herd immunity' lang genoeg volhoudt.
Voor wie van mij een voorspelling wil aanvaarden : Turkije, en dat zeg ik al een aantal weken, wordt de nieuwe 'bom' van dit virus. Ik voorspel rampzalige taferelen ook al gaan we die grotendeels niet te zien krijgen vanuit TR.
Laat ons hopen dat Limburgse (en andere BE) Turken geen binnenweg vinden om toch op vakantie in hun vaderland te gaan.. anders gaat de geschiedenis zich hier herhalen.
Vandaag nog in het nieuws : https://www.ugent.be/nl/actueel/corona-polymorfismen
Waarom sommige landen meer getroffen worden door het virus dan anderen.
Back on topic : over een week of vier en verder gaan we weten hoe het uitdraait als een land de 'herd immunity' lang genoeg volhoudt.
Voor wie van mij een voorspelling wil aanvaarden : Turkije, en dat zeg ik al een aantal weken, wordt de nieuwe 'bom' van dit virus. Ik voorspel rampzalige taferelen ook al gaan we die grotendeels niet te zien krijgen vanuit TR.
Laat ons hopen dat Limburgse (en andere BE) Turken geen binnenweg vinden om toch op vakantie in hun vaderland te gaan.. anders gaat de geschiedenis zich hier herhalen.
Vandaag nog in het nieuws : https://www.ugent.be/nl/actueel/corona-polymorfismen
Waarom sommige landen meer getroffen worden door het virus dan anderen.
Aangezien de grootste rommel aan mondmaskers opgekocht wordt, is het niet verwonderlijk dat er partijen zijn die een graantje willen meepikken.
Als jij morgen mondmaskers knutselt en je kan die al verkopen voor ze gemaakt zijn. Waarom niet? Dan steek kwaliteit niet nauw, je kijkt enkel naar kwantiteit!
Een aantal winkels die mogelijk uit het straatbeeld zullen verdwijnen (o.a. omwille van de coronacrisis).
- Hema
- Superdry
- Ted Baker
- M&S
- Hema
- Superdry
- Ted Baker
- M&S