Nieuwigheden bij online bankieren Argenta
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Nieuwigheden bij online bankieren Argenta
Sinds 15 maart is Argenta Internetbankieren uitgebreid met een aantal nieuwigheden. Hier zetten we de belangrijkste aanpassingen op een rijtje.
U kunt voortaan vanuit het Argenta Internetbankieren:
Een nieuwe rekening openen
Via uw persoonlijk abonnement internetbankieren kunt u nieuwe (extra) rekeningen openen. Enkel de titularis van de rekening kan dat binnen het eigen abonnement. Een minderjarige of een volmachthebber zal dus via het internetbankieren geen rekening kunnen openen. meer informatie
De verrichtingen met uw kredietkaart raadplegen
Via het submenu Kaarten kunt u uw kredietkaarten (Visa-kaarten) raadplegen op rekeningen binnen uw abonnement internetbankieren.
U kunt de verrichtingen op uw kredietkaart opvolgen via de knop “Overzicht van verrichtingen”. Met “Opzoekcriteria” kunt u gericht bepaalde verrichtingen opzoeken. Met de knop “Download” kunt u de verrichtingen downloaden in een csv-bestand.
U kunt voortaan vanuit het Argenta Internetbankieren:
Een nieuwe rekening openen
Via uw persoonlijk abonnement internetbankieren kunt u nieuwe (extra) rekeningen openen. Enkel de titularis van de rekening kan dat binnen het eigen abonnement. Een minderjarige of een volmachthebber zal dus via het internetbankieren geen rekening kunnen openen. meer informatie
De verrichtingen met uw kredietkaart raadplegen
Via het submenu Kaarten kunt u uw kredietkaarten (Visa-kaarten) raadplegen op rekeningen binnen uw abonnement internetbankieren.
U kunt de verrichtingen op uw kredietkaart opvolgen via de knop “Overzicht van verrichtingen”. Met “Opzoekcriteria” kunt u gericht bepaalde verrichtingen opzoeken. Met de knop “Download” kunt u de verrichtingen downloaden in een csv-bestand.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Re: Nieuwigheden bij online bankieren Argenta
Interessante informatie. Ik heb zojuist getest en inderdaad, dit is een verbetering.
Thanks aan het forum dat deze informatie beschikbaar stelt.
Ik had het ook graag van Argenta vernomen, maar ja het forum helpt dus effectief met goede informatie. Thanks aan de poster van deze item.
Thanks aan het forum dat deze informatie beschikbaar stelt.
Ik had het ook graag van Argenta vernomen, maar ja het forum helpt dus effectief met goede informatie. Thanks aan de poster van deze item.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Eens ik ingelogd ben op internetbankieren, zie ik bovenaan toch duidelijk een banner die mij op de nieuwe functies attent maakt...
Met de Argenta-digipass kan je ook je Proton saldo consulteren op je bankkaart van een andere bank. Met de Info knop krijg je volgende informatie; Proton saldo, de 5 laatste Proton verrichtingen, EPCI code, Batterij level en Reader Ver.
Dat werkt ook met de Digipass van Dexia.
Ik heb een bankkaart van BMPB en kan mijn Proton gegevens erop consulteren met de digipass van Argenta en van Dexia.
Dat werkt ook met de Digipass van Dexia.
Ik heb een bankkaart van BMPB en kan mijn Proton gegevens erop consulteren met de digipass van Argenta en van Dexia.
Als ik mijn kaart in mijn digipass steek en op info druk, zie ik enkel het saldo van de proton. Hoe geraak je aan die andere gegevens?big_chief schreef: Met de Argenta-digipass kan je ook je Proton saldo consulteren op je bankkaart van een andere bank. Met de Info knop krijg je volgende informatie; Proton saldo, de 5 laatste Proton verrichtingen, EPCI code, Batterij level en Reader Ver.
Nogmaals op de Info knop drukkenVaganzza schreef:Als ik mijn kaart in mijn digipass steek en op info druk, zie ik enkel het saldo van de proton. Hoe geraak je aan die andere gegevens?big_chief schreef: Met de Argenta-digipass kan je ook je Proton saldo consulteren op je bankkaart van een andere bank. Met de Info knop krijg je volgende informatie; Proton saldo, de 5 laatste Proton verrichtingen, EPCI code, Batterij level en Reader Ver.
Ok zo slim was ik nog nietquxan schreef:Nogmaals op de Info knop drukkenVaganzza schreef:
Als ik mijn kaart in mijn digipass steek en op info druk, zie ik enkel het saldo van de proton. Hoe geraak je aan die andere gegevens?
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
Met de ingewikkelde wetgeving die steeds veranderd, rentes omhoog en omlaag, en de banken die veel moeite doen om het de klienten zo complex mogelijk te maken is het niet simpel om alles te weten. Dit forum helpt dus om zo veel mogelijk ervaringen en weetjes door te spelen.
Hel is zeer normaal dat je niet alles kunt weten en dat heeft niets te maken met slim of niet slim zijn.
Weet er trouwens iemand wat "Reader Ver" betekent?
Hel is zeer normaal dat je niet alles kunt weten en dat heeft niets te maken met slim of niet slim zijn.
Weet er trouwens iemand wat "Reader Ver" betekent?
Dit staat voor Reader Version.
Zeg maar versienummer van de lezer vd digipass...
Zeg maar versienummer van de lezer vd digipass...