Corona-virus.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: Corona-virus.
Sorry, but no can do. Je hebt amper een banvloek uitgesproken over RW en Pearl Jam geeft er al de brui aan
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer:
Van Ranst? Groen? Die zit bij de PvdA.SparSpaar schreef: ↑10 april 2020, 16:26De mensen hebben een kort geheugen.Fakkel schreef: ↑10 april 2020, 13:40
Ja, dat hebben we voorspeld. Ze hebben onvoldoende mondmaskers dus ze kunnen niet anders dan zeggen dat ze amper nut hebben.
Maar wacht tot ze er genoeg hebben, dan zal het opeens de mirakeloplossing zijn en laten ze Van Ranst dat proclameren.
Diezelfde Van Ranst die eerst zei dat mensen gerust konden gaan skiën.
Die zei dat de scholen eigenlijk niet dicht hoefden te gaan voor hem.
Diezelfde zegt nu dat het einde van de lockdown nog niet in zicht is, en dat wetenschappers dat allang zeggen maar dat het niet zo eenvoudig is met een tijdelijke regering.
Een keer meer of minder z´n kar keren, daar komt het dan ook niet meer op aan.
Goede toekomstige minister ! Agalev pardon Groen ? Politiek is de kunst van het volksbedrog (val in herhaling).
- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer:
GreenDean schreef: ↑10 april 2020, 17:24Wet van Godwin?
DNE2018 schreef: ↑10 april 2020, 14:20 Klopt. En advocaten en rechtbanken waren niet voor de lagere klasse. Er was ook weinig geletterdheid, dus veel mensen kon je zelfs geen contact onder hun neus schuiven (moest dat al bestaan hebben). Daarom ook dat veel uitgebuit werden door malafide huisjesmelkers die mensen zo maar op straat zette omdat hij een andere huurder vond die, in die tijd dan, letterlijk 0,25 centiemen frank meer betaalde per maand.
Maar veel mensen woonden in de buurt van hun werk. Vaak gehuisvest in huizen (als je van huizen kon spreken) die gebouwd werden door de fabriek baronnen.
Ik denk dat je je tijdslijn wat verkeerd hebt en dat je de media-geschiedenis als warme broodjes geslikt hebt.
Voor jou Mary Louise Roberts. What Soldiers Do: ...
Dit werkje licht al een tipje van de sluier van wat er zich hier (Europa) in '44, '45, '46 heeft afgespeeld. Een goed startpunt omdat het zelfs niet ontkend of verbloemd wordt. Dan ben je een beetje voorbereid op de misdaden van '45-'48 op andere plaatsen zonder te moeten terugvallen op tv-geschiedenis en het grijsgedraaide hoax-plaatje. Eénmaal dat allemaal wat ingezonken is kan je je misschien een beeld beginnen vormen van de wereld pakweg 100 jaar geleden en hoe het één naar het andere leidde, en vooral de ware toedracht van de feiten.
Mijn informatie is dezelfde als van DNE2018.
In plaats van boekjes te citeren van een Amerikaanse propaganda-trut, haal ik mijn informatie rechtstreeks van ouders, grootouders en familieleden die de periode zelf hebben meegemaakt. Je weet wel, mensen van vlees en bloed die moesten overleven.
Trouwens, wat dat schrijfsel te maken heeft met de huisvesting van de Belg tijdens die periode is me een raadsel...
- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer:
Van Ranst zonet in het nieuws: "Ik ben vandaag vrij streng, ja."
Blijf dan zelf eens in je kot in plaats van elke dag op tv te komen met een ander pulleke.
#mediageileloser
Blijf dan zelf eens in je kot in plaats van elke dag op tv te komen met een ander pulleke.
#mediageileloser
Laatst gewijzigd door PinkPanther1970 op 10 april 2020, 20:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Ach, als Westvlaming moet jij toch ook vinden dat Torhout beter was dan Werchter.CarpeNoctem schreef: ↑10 april 2020, 19:14Sorry, but no can do. Je hebt amper een banvloek uitgesproken over RW en Pearl Jam geeft er al de brui aan
Een ander pulletje? Marc draagt 4 dagen dezelfde trui :OPinkPanther1970 schreef: ↑10 april 2020, 19:44 Van Ranst zonet in het nieuws: "Ik ben vandaag vrij streng, ja."
Blijf dan zelf eens in je kot in plaats van elke dag op tv te komen met een andere pulleke.
#mediageileloser
Na, Anuna De Wever in 2019 hebben we nu Marc Van Ranst in 2020.
De award voor ‘doorbraak van het jaar’
Nee, absoluut niet. Integendeel, ik denk dat dat verband duidelijk genoeg aangetoond is.
Ik zeg wel dat we niet met een panische angst moeten rondlopen omdat er overal asbest in de lucht dwarrelt. En ook mensen die hier niet beroepsmatig aan blootgesteld geweest zijn, zullen bij grote uitzondering wel eens een asbest gerelateerde aandoening krijgen. Een mens kan zijn rationeel denken toch niet overboord gooien en overal de asbestdeeltjes zien zweven.
Hoewel, er zijn er al die CO2 zien en dat wordt dan normaal bevonden.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer:
Ik zap altijd zo snel mogelijk weg als ik zijn bek te zien krijg, zal daarom zijn.Kevva schreef: ↑10 april 2020, 20:00Een ander pulletje? Marc draagt 4 dagen dezelfde trui :OPinkPanther1970 schreef: ↑10 april 2020, 19:44 Van Ranst zonet in het nieuws: "Ik ben vandaag vrij streng, ja."
Blijf dan zelf eens in je kot in plaats van elke dag op tv te komen met een andere pulleke.
#mediageileloser
Na, Anuna De Wever in 2019 hebben we nu Marc Van Ranst in 2020.
De award voor ‘doorbraak van het jaar’
-
- Hero Member
- Contacteer:
Stilaan echt opvallend: onze ministers zijn onwaarschijnlijk slechte crisis managers, ook de communicatie is rampzalig.
Mss wat meer ingenieurs en technici in de politiek, die mensen komen veel vaker in contact met het effectief oplossen van problemen, zowel praktisch als op papier.
Woordvoerders hebben ook een functie te vervullen.
Mss wat meer ingenieurs en technici in de politiek, die mensen komen veel vaker in contact met het effectief oplossen van problemen, zowel praktisch als op papier.
Woordvoerders hebben ook een functie te vervullen.
Laatst gewijzigd door contextbinder op 10 april 2020, 20:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Marc van Ranst is nog niet van de slechtste
hij is 5 kg afgevallen door de coronacrisis, klopt m.i. 20 uur per dag
is wel ontgoogchel in de politiekers
volgend jaar kunnen ze weer een paar nieuwe woorden in het woordenboek toevoegen, naast "fakenews"
- social distancie
-bleft in uw kot
- geen essentiele verplaatsing
- niet op een bank zitten, enkel ze overvallen kan nog
hij is 5 kg afgevallen door de coronacrisis, klopt m.i. 20 uur per dag
is wel ontgoogchel in de politiekers
volgend jaar kunnen ze weer een paar nieuwe woorden in het woordenboek toevoegen, naast "fakenews"
- social distancie
-bleft in uw kot
- geen essentiele verplaatsing
- niet op een bank zitten, enkel ze overvallen kan nog
Dat was waar heel politiek correcte mensen je in die tijd bang van maakten. “Eén asbest-vezel is in theorie genoeg om je asbestose te doen ontwikkelen”, dat is wat letterlijk gezegd werd.
Inderdaad. Geen reden tot paniek.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Euh, ik woon op minder dan 1km van het terrein. Er waren ook nadelen aan dichtbij wonen. Wink wink nudge nudgeFakkel schreef: ↑10 april 2020, 19:47Ach, als Westvlaming moet jij toch ook vinden dat Torhout beter was dan Werchter.CarpeNoctem schreef: ↑10 april 2020, 19:14
Sorry, but no can do. Je hebt amper een banvloek uitgesproken over RW en Pearl Jam geeft er al de brui aan
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Hij was beter een maand geleden wat strenger geweest ipv ga gerust maar skiën te roepen. Trouwens, gelet op het volk op de baan vandaag lijkt me dat veel mensen het begrip essentiële verplaatsingen nogal ruim beginnen te nemen. Er stonden zowaar zelfs enkele kleine files hier. We zijn er dus nog lang niet vanaf. Misschien evolueren we zelfs naar een full lockdown ipv naar een versoepeling.PinkPanther1970 schreef: ↑10 april 2020, 19:44 Van Ranst zonet in het nieuws: "Ik ben vandaag vrij streng, ja."
#mediageileloser
Het zou hem sieren als hij daar blijft, maar denk dat hij geilt naar een ministerpost, en die is bij de communisten niet te vinden.