Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Zinloos, de dag dat ze buiten komen kunnen ze alweer besmet worden. Zo veel mogelijk de verzorgers die reeds immuun zijn inzetten bij de nog niet besmette bewoners en een strikte scheiding tussen wel en niet besmet. Personeel dat nog niet ziek of immuun is wekelijks testen.
ik heb van mijn dienstenchequebedrijf een email gekregen waarin ze vragen wat ik zelf wil. Of ze bv maandag al mogen starten indien mogelijk, of dat ik tijdelijk wil schorsen.
Ineens mijn schorsing verlengd tot 1 juni.
Hier in huis is er geen regering met volmachten... Ik kan beslissen wat ik zelf wil.
Ineens mijn schorsing verlengd tot 1 juni.
Hier in huis is er geen regering met volmachten... Ik kan beslissen wat ik zelf wil.
Zouden ze al eens geprobeerd hebben om een partijkaart te kopen van OpenVLD om wat schot in de zaak te krijgen?CarpeNoctem schreef: ↑11 april 2020, 15:02 En ondertussen toont onze overheid zich weer van haar gewoonlijke kant
Frustratie bij mondmaskerbedrijven
Net beelden gezien vanuit Kenia en Erdoganland. Het mensdom op zijn best.
Doe uit Anderlecht konden ook tellen.
Zou met scherp schieten en ze erbij tellen.
Zou met scherp schieten en ze erbij tellen.
Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC - KBC Ancora - Montea - Nvidia - Shell - Shurgard - Solvay - Syensqo - Umicore - VGP - Xior
Vroeger was het beter. De paarden en de honden konden chargeren. Mag nu niet meer, te agressief. Politieke correctheid weet je wel.
Dan kijk je op Untappd, zie je een Hollandse ex-collega gezellig inchecken met als comment bij de foto "Biertje, Bbq, zon" en ze tagt een paar vriendinnen (visueel mee op de foto).
En dat land heeft dus BETERE cijfers dan wij, he.
En dat land heeft dus BETERE cijfers dan wij, he.
Ik erger mij dood aan onze regering.
Ze blijven maar cadeautjes geven. En dan vooral aan zelfstandigen in hoofd en bijberoep.
Elke zelfstandige die fysiek sluit krijgt voor een 3tal weken 4000€ en dan nog eens 160€ per extra dag na die drie weken. Allemaal onbelast!
Bovendien ook nog eens overbruggingsrecht.
De meeste zelfstandigen zijn begonnen met online verkoop.
Ik denk dat voor hen deze crisis nog een jaar mag duren. Velen hebben nog nooit zoveel verdiend per maand als nu.
Ze blijven maar cadeautjes geven. En dan vooral aan zelfstandigen in hoofd en bijberoep.
Elke zelfstandige die fysiek sluit krijgt voor een 3tal weken 4000€ en dan nog eens 160€ per extra dag na die drie weken. Allemaal onbelast!
Bovendien ook nog eens overbruggingsrecht.
De meeste zelfstandigen zijn begonnen met online verkoop.
Ik denk dat voor hen deze crisis nog een jaar mag duren. Velen hebben nog nooit zoveel verdiend per maand als nu.
Waar haal je die beweringen over de online verkoop?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Untappd? Weer eentje dat ik moeten googelen heb. Ik word oud
Da's nu ook niet echt een prestatie hé?
Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 11 april 2020, 21:23, 1 keer totaal gewijzigd.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Cijfers zijn niet vergelijkbaar omdat alle landen anders tellen.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Idd, de Belgische reputatie met creatief boekhouden kennende zullen de cijfers hier zoals gewoonlijk veel minder betrouwbaar zijn dan bij onze calvinistische noorderburen
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Er staat een hele uitleg over in de krant. Ik ga die hier niet herhalen.
Ik heb me verkeerd uitgedrukt. Ze zijn niet nu begonnen met online verkoop. Ze deden dat al. Maar aangezien niemand uit zijn kot mag komen koopt iedereen alleen online.
Ik zie op facebook en instagram bijna alle zelfstandigen posten hoeveel pakjes ze nu versturen.
Ik vind dat men gerust zelfstandigen mag helpen. Maar wel zij die het nodig hebben.
Niet degenen die nu online bijna zoveel verkopen als anders fysiek.
Autogarages mogen dringende herstellingen doen... fietsmakers mogen dringende herstellingen doen. Ze zijn fysiek gesloten en krijgen dus hinderpremie. Maar ze rijven tegelijkertijd alle geld binnen van de herstellingen.
De premie voor zaken die volledig sluiten of minder dan 50% omzet hebben ok. Maar premie krijgen en toch online verkopen/herstellen zou toch niet mogen.
Kappers zullen ook niet zo snel terug aan de slag willen denk ik. 4000€ voor 3 weken + nog 160€ per dag voor de 4e week + overbruggingsrecht van minstens 1291€.
Denk jij dat er dat veel overhouden aan het einde van een normale maand? Nu krijgen ze dat onbelast en ze zijn niets kwijt aan materialen.