MeDirect Maandsparen Max (0,70%)
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: MeDirect Maandsparen Max (0,70%)
Volgens mij waren alle banken gesloten vrijdag wegens Goede Vrijdag.
Banksluitingsdagen 2020 volgens Febelfin:
Vrijdag 10 april Goede Vrijdag (ter vervanging van zaterdag 15 augustus 2020)
Maandag 13 april Paasmaandag
https://www.febelfin.be/nl/professionel ... hun-deuren
Vrijdag 10 april Goede Vrijdag (ter vervanging van zaterdag 15 augustus 2020)
Maandag 13 april Paasmaandag
https://www.febelfin.be/nl/professionel ... hun-deuren
Als je in de MeDirect Fidelity spaarrekening naar 'Details' gaat, dan zie je :
1) De rekeninggegevens,
2) De details van de nog niet verworven getrouwheidspremies (op huidige datum) =te openen via het "+" teken (dit staat bij mij automatisch open; in dat geval zie je het "-" teken).
3) (onderaan) De recentste transacties (dus de werkelijke bedragen die op je rekening gestort werden, inclusief de reeds verworden rentes en getrouwheidspremies). Hier kun je eventueel de datum aanpassen, indien je vorige transacties wil zien.
Onder nr 2) zie je uitgebreid alle details van de tot op vandaag verworven getrouwheidspremies:
-Gestort bedrag;
-Stortingsdatum;
-Aantal dagen tot vervaldatum; (dagen dat het geld nog moet blijven staan om de premie te verwerven)
-Uitbetalingsdatum van de getrouwheidspremie; (1/1, 1/4, 1/7, 1/10)
-Interest getrouwheidspremie; (% die van kracht was op datum van storting)
-Huidige getrouwheidspremie; (wordt elke dag aangepast, zodat je de groei ervan kan zien).
PS: Deze info is hetzelfde als bij de MeDirect Maandspaarrekening.
1) De rekeninggegevens,
2) De details van de nog niet verworven getrouwheidspremies (op huidige datum) =te openen via het "+" teken (dit staat bij mij automatisch open; in dat geval zie je het "-" teken).
3) (onderaan) De recentste transacties (dus de werkelijke bedragen die op je rekening gestort werden, inclusief de reeds verworden rentes en getrouwheidspremies). Hier kun je eventueel de datum aanpassen, indien je vorige transacties wil zien.
Onder nr 2) zie je uitgebreid alle details van de tot op vandaag verworven getrouwheidspremies:
-Gestort bedrag;
-Stortingsdatum;
-Aantal dagen tot vervaldatum; (dagen dat het geld nog moet blijven staan om de premie te verwerven)
-Huidige getrouwheidspremie; (wordt elke dag aangepast, zodat je de groei ervan kan zien).
PS: Deze info is hetzelfde als bij de MeDirect Maandspaarrekening.
Laatst gewijzigd door Nefertari op 13 april 2020, 12:10, 2 keer totaal gewijzigd.
Sinds 6 jaar klant bij MeDirect (met verschillende types van spaarrekeningen) en nog nooit iets misgegaan met de rentes.
Voor mijn eerste stortingen bij de Fidelity spaarrekening (02/2019 en 03/2019) werd de getrouwheidspremie netjes gestort op 01/04/2020.
Voor mijn eerste stortingen bij de Fidelity spaarrekening (02/2019 en 03/2019) werd de getrouwheidspremie netjes gestort op 01/04/2020.
Allee ben niet alleen zonder problemen.
Nog uit te betalen getrouwheids premie's en verworven staan op het overzicht.
Nog te verwerven premie's is effe doorklikken.
En daar staan alle bedragen, aantal dagen wanneer , verworven premie op die dag.
Mensen gaan nogal snel in paniek.
Screenshots van hun probleem krijgen we helaas nooit te zien.
Is er eens bank waar alles klaar en duidelijk is , het is blijkbaar weeral te ingewikkeld voor sommigen.
En daar staan alle bedragen, aantal dagen wanneer , verworven premie op die dag.
Is er eens bank waar alles klaar en duidelijk is , het is blijkbaar weeral te ingewikkeld voor sommigen.
Estate Guru believer.
Je doet me werken, Platin. Hierbij de gevraagde printscreen. Je zal er zien dat de verworven, maar nog niet uitbetaalde getrouwheidspremie niet meer vermeld is. Ze was verworven op 8 april en stond daar een paar dagen correct vermeld. Nu staat er plots nul.platin schreef: ↑13 april 2020, 12:55 Allee ben niet alleen zonder problemen.
En neen, ik heb het geld niet afgehaald.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Ik ben ook al zo lang klant bij medirect en inderdaad, tot 1 april is alles altijd in orde geweest met hun rekeningen: in een vorige post liet ik zelf ook al weten dat er geen probleem was met de getrouwheidspremie op 1 april 2020, maar dat er sinds 1 april (de dag van meer dan 10u "technische stoornis") iets niet correct is met hun overzicht van de bedragen waarvoor momenteel de getrouwheidspremie loopt.
Ik heb hier al eerder laten weten hierover een bericht aan medirect te hebben gezonden. Laat ons hen nog wat tijd geven om het te bekijken en nog een week wachten op hun antwoord ter zake.
Ik weet het, Jeff, Ik wilde alleen reageren door wel een screenshot te zetten. Ik ben weliswaar nog maar een klant sinds februari 2019, maar ik heb al drie getrouwheidspremies zien op datum komen en overgaan voorafgaand aan 1 april 2020.jeff schreef: ↑13 april 2020, 14:54
Ik ben ook al zo lang klant bij medirect en inderdaad, tot 1 april is alles altijd in orde geweest met hun rekeningen: in een vorige post liet ik zelf ook al weten dat er geen probleem was met de getrouwheidspremie op 1 april 2020, maar dat er sinds 1 april (de dag van meer dan 10u "technische stoornis") iets niet correct is met hun overzicht van de bedragen waarvoor momenteel de getrouwheidspremie loopt.
Ik heb hier al eerder laten weten hierover een bericht aan medirect te hebben gezonden. Laat ons hen nog wat tijd geven om het te bekijken en nog een week wachten op hun antwoord ter zake.
Er is wel degelijk een fout op de website nu, zoals jij ook gemerkt hebt, ook al is dit normaal gezien een bank waar alles klaar en duidelijk is. het is blijkbaar weeral te ingewikkeld voor sommigen.
We wachten inderdaad de reactie van MeDirect af.
Je hebt een verkeerde screenshot genomen.
Als je iets lager scrolt, zie je een blauwe balk, met achteraan (rechts) een +.
Daar moet je op klikken, en dan opent er zich een overzicht van al je stortingen, hoeveel dagen tot de vervaldag, wat de uitbetalingsdatum is van die getrouwheidspremie, en dan achteraan hoeveel die getrouwheidspremie op dit moment is.
Daar moet je op klikken, en dan opent er zich een overzicht van al je stortingen, hoeveel dagen tot de vervaldag, wat de uitbetalingsdatum is van die getrouwheidspremie, en dan achteraan hoeveel die getrouwheidspremie op dit moment is.
Inderdaad Lila B, zoals door annetje vermeld: dit is niet waar je moet gaan zoeken.
De door jou geposte screenshot geeft alleen de "rekeninggegevens" weer, die ik bedoel onder nr 1).
Je moet verder scrollen, zoals ik gisteren ook al probeerde uit te leggen (kopie daarvan hieronder).
De door jou geposte screenshot geeft alleen de "rekeninggegevens" weer, die ik bedoel onder nr 1).
Je moet verder scrollen, zoals ik gisteren ook al probeerde uit te leggen (kopie daarvan hieronder).
Nefertari schreef: ↑13 april 2020, 11:49 Als je in de MeDirect Fidelity spaarrekening naar 'Details' gaat, dan zie je :
1) De rekeninggegevens,
-Gestort bedrag;
-Stortingsdatum;
…
En het is daar dat ik gezien heb dat er momenteel (sinds 1 april?) bij mij iets niet juist is. Als je de bedragen (stortingen) in dit overzicht optelt moet je aan het bedrag komen dat op je rekening staat en dat is bij mij niet het geval. Er ontbreekt in het overzicht bij mij één storting en als ik die er bij tel dan kom ik wel aan het bedrag dat op mijn rekening staat. Hierover heb ik dus afgelopen vrijdag een bericht aan medirect gezonden.annetje schreef: ↑14 april 2020, 09:53 Je hebt een verkeerde screenshot genomen.
Ik heb afgelopen zaterdag (11 april!) van medirect een antwoord gekregen op een vraag (m.b.t. een ander onderwerp) die ik eerder via beveiligd bericht had gestuurd. Blijkbaar werken ze daar dus wel tijdens het verlengde paaswekend
-
- Newbie
- Contacteer:
ik kan enkel de voorgaande berichten beamen: het overzicht komt niet overeen met het totaalbedrag en er is een "gat" van +/- 2500 euro bij mij (verder is er getrouwheid weg van oudere stortingen doordat dit gat is ontstaan na de panne... het niet reageren van medirect is het beste bewijs dat er iets grondig mis is)
Annetje. Ik heb inderdaad al heel vaak op dat +'je geduwd. :-) Ik ben al meer dan een jaar klant daar.annetje schreef: ↑14 april 2020, 09:53 Je hebt een verkeerde screenshot genomen.
Wat gebeurde op 8 april 2020 met mijn bedrag, gestort op 8 april 2019?
Op 8 april kwam ik dus op nul dagen. Wat gebeurde er dan, denk je? De getrouwheidspremie was verworven en werd zichtbaar op het overzichtsvenster. Net zoals ik het gewoon ben.
Op 9 april was het gestorte bedrag uiteraard niet meer bovenaan te zien. Het verscheen dus helemaal onderaan, als zijnde nieuwe storting.
En de getrouwheidspremie? Die stond daar nog altijd netjes in een gelijkaardig kader als de vorige printscreen, zoals ik die daarnet liet zien.
Nu echter staat die op nul.
Maar zonder printscreens kunnen we je niet helpen, en zal je toch uitleg moeten vragen aan MeDirect.
Al kan ik ook wel begrijpen dat je van dat onderdeel geen printscreen wilt maken...
Al kan ik ook wel begrijpen dat je van dat onderdeel geen printscreen wilt maken...