Corona-virus.
Re: Corona-virus.
"""""Ukkel is volgens Dilliès niet zwaarder getroffen dan andere gemeenten. “Dit was een specifieke vraag van de begrafenisondernemers in onze gemeente”, zegt hij."""""PinkPanther1970 schreef: ↑15 april 2020, 15:05
https://m.hln.be/in-de-buurt/brussel/ko ... ~a62e0370/
Ik hoop dat je de beelden vergeleken hebt met die van elders ....?
Ja, ik snap toch ook niet wie ze daarvoor gaan vangen, tenzij de sukkelaars die dringend cash nodig hebben.
Ik zou grofweg een week of 20 langer moeten werken én het geld dat ik nu krijg ook nog eens integraal kwijt zijn aan extra successierechten. Euh..?
Gecombineerd met zo´n voorstel tot confiscatie van 10 tot 30% van de gelden, zou wel een mooie zijn.
Je geeft eerst 5000€, laat mensen daarom langer werken, legt hen hogere successierechten op... en vervolgens pak je de volgende nacht in 1 klap 30% van dat bedrag terug.
Ik zou grofweg een week of 20 langer moeten werken én het geld dat ik nu krijg ook nog eens integraal kwijt zijn aan extra successierechten. Euh..?
Gecombineerd met zo´n voorstel tot confiscatie van 10 tot 30% van de gelden, zou wel een mooie zijn.
Je geeft eerst 5000€, laat mensen daarom langer werken, legt hen hogere successierechten op... en vervolgens pak je de volgende nacht in 1 klap 30% van dat bedrag terug.
Topidee.Fakkel schreef: ↑15 april 2020, 16:43 Ja, ik snap toch ook niet wie ze daarvoor gaan vangen, tenzij de sukkelaars die dringend cash nodig hebben.
Ik had ergens een rapportage gelezen, dat de Italiaanse regering straks helemaal de controle kwijt is in grote delen van hun land. De mafia geeft namelijk contanten aan ieder die hulp nodig heeft. Je kunt ze vertrouwen: de rekening komt later wel.
De Belgische regering heeft voor dat soort fratsen helemaal geen mafia nodig !
België is een absolute topper. België staat nr. 8 op de lijst van Europese landen. Maar die andere EU-landen die boven ze staan hebben allemaal al een gedetailleerde exitstrategie of zijn er zelfs al aan begonnen (Oostenrijk, Denemarken) of hebben er eigenlijk nooit zo de blok op gegooid (Nederland).CarpeNoctem schreef: ↑15 april 2020, 16:21Natuurlijk is dat nog steeds de stelling, die ondersteund wordt door de cijfers van de door jou aanbeden WHO.
Nederland overweegt ondertussen -gesterkt door zijn goede resultaten - om hun lockdown nog verder te verlichten:
Mag het noorden als eerste uit de lockdown?
Bekijk eens die kaart op die pagina. Hoe verder weg van een bepaald land hoe beter de resultaten
Nota voor de slechte verstaander: ik zeg niet dat Nederland beter scoort dan wij dankzij hun lichtere lockdown.
Dus...
In het jaar 2025 zitten de Belgen nog steeds in hun kot. En veilig dat dat is, jongens ! Een roemrijke eerste positie ligt in het verschiet.
Belgie op 8ste plaats in Europa wat betreft Corona-veiligheid.
Bron: https://www.dkv.global/eurozone-ranking
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ik had die ook al gezien. Het doet me een beetje aan het voetbal denken waar een trainer na een verloren match zegt: 'Jamaar, wij hadden toch meer hoekschoppen'sintorama schreef: ↑15 april 2020, 17:00 Belgie op 8ste plaats in Europa wat betreft Corona-veiligheid.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Wat een belachelijk onderzoek is mich da.
Is het nu zo moeilijk om het aantal doden onder te verdelen in:
- leeftijd
- doodsoorzaak ( of waarschijnlijke doodsoorzaak)
- plaats van overlijden
- datum van overlijden
En ik hoef de cijfers niet van vandaag of gisteren, van 01.02.2020 tot 01.04.2020 is voldoende.
Is het nu zo moeilijk om het aantal doden onder te verdelen in:
- leeftijd
- doodsoorzaak ( of waarschijnlijke doodsoorzaak)
- plaats van overlijden
- datum van overlijden
En ik hoef de cijfers niet van vandaag of gisteren, van 01.02.2020 tot 01.04.2020 is voldoende.
Er is een mol in de crisisraad!
17:35
Grote zomerfestivals afgelast tot eind augustus
De grote zomerfestivals zijn afgelast tot eind augustus. Dat werd aan onze redactie bevestigd. Het gaat onder andere over festivals als Rock Werchter en Tomorrowland.
17:22
Huidige maatregelen verlengd tot zeker 3 mei
De persconferentie over de coronamaatregelen start om 17.45 uur. Aan onze redactie is ondertussen bevestigd dat de huidige maatregelen nog tot zeker 3 mei worden verlengd.
17:35
Grote zomerfestivals afgelast tot eind augustus
De grote zomerfestivals zijn afgelast tot eind augustus. Dat werd aan onze redactie bevestigd. Het gaat onder andere over festivals als Rock Werchter en Tomorrowland.
17:22
Huidige maatregelen verlengd tot zeker 3 mei
De persconferentie over de coronamaatregelen start om 17.45 uur. Aan onze redactie is ondertussen bevestigd dat de huidige maatregelen nog tot zeker 3 mei worden verlengd.
Het zat er natuurlijk aan te komen. Geen Rammstein en Graspop voor deze jongen. Merci Corona
'Naarmate de maatregelen zullen worden afgebouwd, zullen stoffenmaskers worden aanbevolen voor situaties waar geen veilige afstand kan gehouden worden.'
Tiens, ik dacht dat mondmaskers volgens onze experten meer kwaad deden dan goed ...
Tiens, ik dacht dat mondmaskers volgens onze experten meer kwaad deden dan goed ...
In 'uw' Oostende zie je liever geen toeristen komen, maar het kleine Dessel moet alle (hard)rock en metal fans vanuit alle continenten wel aankunnen? Beetje eerlijk blijven , hé amigo !
And justice for all.
ps Is wel het beste festival, met de beste muziek en de beste bezoekers by far. Eindelijk een punt waar we niet over gaan neuten. C u next year, lad.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Wat de mannen betreft akkoord. Maar wat het vrouwvolk betreft...
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Ik moet op de lotto gaan spelen.
Ik kan alles voorspellen wat die politici beslissen.
- tuincentra open naar Nederlands model, check
- mondmaskers eens ze er eindelijk hebben, check.
En Van Ranst heeft z´n kar nog eens gekeerd / een ander pulleke gekocht. Er zijn nog zekerheden in het leven.
https://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... al-in-juni
Het begint zelfs voetbalsites op te vallen dat die vent nogal wispelturig is.
pukkie007 schreef: ↑15 april 2020, 19:03In 'uw' Oostende zie je liever geen toeristen komen, maar het kleine Dessel moet alle (hard)rock en metal fans vanuit alle continenten wel aankunnen? Beetje eerlijk blijven , hé amigo !
And justice for all.
ps Is wel het beste festival, met de beste muziek en de beste bezoekers by far. Eindelijk een punt waar we niet over gaan neuten. C u next year, lad.