Corona-virus.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Corona-virus.
Jammer dat je geen gezond boerenverstand kan kopen of het gebruik ervan adviseren of verplichten.
Dus gij gaat voor de mannen naar Dessel en voor de vrouwen naar Boom, Carpe?CarpeNoctem schreef: ↑15 april 2020, 19:18Wat de mannen betreft akkoord. Maar wat het vrouwvolk betreft...
Tja, en de aanpassingen (zelfbouwmarkten, tuincentra...). Is dat vanaf maandag de 20e (volgende dag na de huidige situatie,die tot de 19e duurde), of al vanaf morgen? Niet dat ik al sta te springen om te gaan. Ik wacht nog wel een aantal weken...
En dat bezoekerssysteem voor woonzorgcentra: dat lijkt me toch weer een bijkomend risico op besmettingen. Twee weken geen symptomen wil niet zeggen dat je niets hebt, of niet net gisteren toch de pech hebt gehad besmet te worden. Maar dat gold evenzeer al voor het verplegend personeel natuurlijk...
En dat bezoekerssysteem voor woonzorgcentra: dat lijkt me toch weer een bijkomend risico op besmettingen. Twee weken geen symptomen wil niet zeggen dat je niets hebt, of niet net gisteren toch de pech hebt gehad besmet te worden. Maar dat gold evenzeer al voor het verplegend personeel natuurlijk...
Wie opperde hier ook alweer dat we het land beter niet laten besturen door Spaargidsers ? Slechter dan gelijk welke coalitie van de laatste 40 jaar kan toch niet. Dus hup, wie start dé partij van onze toekomst op? Paul ...contextbinder schreef: ↑15 april 2020, 19:32 Jammer dat je geen gezond boerenverstand kan kopen of het gebruik ervan adviseren of verplichten.
Is idd de manier om alle bewoners te treffen de volgende weken/maanden. Lijkt mij een domme zet.treenman schreef: ↑15 april 2020, 19:42 Tja, en de aanpassingen (zelfbouwmarkten, tuincentra...). Is dat vanaf maandag de 20e (volgende dag na de huidige situatie,die tot de 19e duurde), of al vanaf morgen? Niet dat ik al sta te springen om te gaan. Ik wacht nog wel een aantal weken... zaterdag
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Vroeger gingen wij altijd naar Graspop, zaten dan in Metal Town. Alles in orde, veel zwiens deur de beet'n gejaagd. Maar het vrouwvolk had niet zelden mijn leeftijdpukkie007 schreef: ↑15 april 2020, 19:39Dus gij gaat voor de mannen naar Dessel en voor de vrouwen naar Boom, Carpe?CarpeNoctem schreef: ↑15 april 2020, 19:18
Wat de mannen betreft: akkoord. Maar wat het vrouwvolk betreft...
Terwijl mijn maten ergens hun roes aan 't uitslapen zijn moet ik toch nog een beetje klapnansje hebben hé?
Maar voor Boom ben ik toch wel te oud. Werchter lukt nog net.
We zitten nu al een paar jaar in de Rock Village daar. Een aanrader, voertaal wel West-Vlaams
Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 15 april 2020, 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Ok, dus zaterdag, na de drukte vorige week aan de containerparken, nu dus meer van hetzelfde in de tuincentra en bouwmarkten...
Wordt dit dan ook aan de lijst "essentiële verplaatsingen" toegevoegd als je naar tuincentra of bouwmarkt gaat?
-
- Hero Member
- Contacteer:
De kappers gaan het laatst opengaan volgens mij, omwille van het inkomensverlies.
Tussendoortje : Ben Weyts is een oelewapper !
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Wil je dat nu ajb stilleggen?
Da's nu al de tweede keer in korte tijd dat je iets post waar ik me in kan vinden
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Sorry, ik had me vergist : Ben Weyts is een "toffe jongen" ... ik heb er zelfs een poster van in mijn kamer hangenCarpeNoctem schreef: ↑15 april 2020, 20:06Wil je dat nu ajb stilleggen?
Da's nu al de tweede keer in korte tijd dat je iets post waar ik me in kan vinden
Geen paniek echter : we zullen binnenkort wel weer kunnen clashen over iets anders
Laatst gewijzigd door geebee op 15 april 2020, 20:11, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Slechter kan altijd denk ik, net zoals beter. Maar ik durf wel te stellen dat de politici op sluwe wijze de politiek hebben uitbesteed. Je werft wat exporten aan om deze vervolgens te kopiëren voor de camera. Als er vodden van komen ligt de paraplu al klaar.pukkie007 schreef: ↑15 april 2020, 19:44Wie opperde hier ook alweer dat we het land beter niet laten besturen door Spaargidsers ? Slechter dan gelijk welke coalitie van de laatste 40 jaar kan toch niet. Dus hup, wie start dé partij van onze toekomst op? Paul ...contextbinder schreef: ↑15 april 2020, 19:32 Jammer dat je geen gezond boerenverstand kan kopen of het gebruik ervan adviseren of verplichten.
Wat bedoel je met ' had niet zelden' ?CarpeNoctem schreef: ↑15 april 2020, 19:53Vroeger gingen wij altijd naar Graspop, zaten dan in Metal Town. Alles in orde, veel zwiens deur de beet'n gejaagd. Maar het vrouwvolk had niet zelden[mijn leeftijd
Terwijl mijn maten ergens hun roes aan 't uitslapen zijn moet ik toch nog een beetje klapnansje hebben hé?
Maar voor Boom ben ik toch wel te oud. Werchter lukt nog net.
We zitten nu al een paar jaar in de Rock Village daar. Een aanrader, voertaal wel West-Vlaams
Ge kunt al carpoolen met FTP! Ik wil wel langs komen in R V, maar de voertaal moet dan wel Engels zijn. In mijn eigen streek wil ik niet teveel Westvloms horen !