Corona-virus.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: Corona-virus.
Zoals Gerbrand Adriaenszoon Bredero eerder zei:
't Kan verkeren ...
Zeer gedurfd van Het Laagste Nieuws ...
't Kan verkeren ...
Zeer gedurfd van Het Laagste Nieuws ...
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Waarom denk je dat het virus moe aan het worden is?the_bishop schreef: ↑16 april 2020, 16:52 Het virus is moe aan het worden.
Dus keihard volhouden mensen, tot het dood neervalt.
We hadden het virus eerder al bij zijn nekvel. Maar het spartelde tegen en is gaan lopen.
Dat mag niet meer gebeuren. Van Ranst was daar zeer kwaad over.
Ik zie veel mensen die de social distancing niet meer goed navolgen wat nochtans cruciaal zal blijven. Zou me niet verbazen dat we binnenkort ineens een nieuwe piek gaan krijgen en mss wel plots boven die rode lijn van de capaciteit zulllen uitkomen.
Dan zal de miserie pas echt beginnen..
Maak vooral een zin met schoenmaker en leest.
Of met 'veeg' , 'voeten' en 'Sluis'. Gelijk had je ! En al de rest niet !
Woehahaha
Of met 'veeg' , 'voeten' en 'Sluis'. Gelijk had je ! En al de rest niet !
Woehahaha
Nikki01, dat zijn allemaal citaten uit de media, waar the_bishop dan een eigen wending of antwoord op heeft gegeven...Nikki01 schreef: ↑16 april 2020, 19:39Waarom denk je dat het virus moe aan het worden is?the_bishop schreef: ↑16 april 2020, 16:52 Het virus is moe aan het worden.
Dus keihard volhouden mensen, tot het dood neervalt.
We hadden het virus eerder al bij zijn nekvel. Maar het spartelde tegen en is gaan lopen.
Dat mag niet meer gebeuren. Van Ranst was daar zeer kwaad over.
Ik zie veel mensen die de social distancing niet meer goed navolgen wat nochtans cruciaal zal blijven. Zou me niet verbazen dat we binnenkort ineens een nieuwe piek gaan krijgen en mss wel plots boven die rode lijn van de capaciteit zulllen uitkomen.
Dan zal de miserie pas echt beginnen..
143 doden in één tehuis in Milaan, onderzoek naar doodslag - Precies niet alleen bij ons veel Corona doden in rusthuizen.
Japan roept de noodtoestand uit in heel het land...
Maar kan geen boetes geven wegens wettelijke beperkingen. Niet alleen bij ons ...
Japan roept de noodtoestand uit in heel het land...
Maar kan geen boetes geven wegens wettelijke beperkingen. Niet alleen bij ons ...
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
En hopla:CarpeNoctem schreef: ↑16 april 2020, 16:23 Nu hebben de politiekers plotseling het begrip oversterfte ontdekt. Je kan er gif op nemen dat had België geen zo'n mal figuur geslaan die WHO-ranking de ranking ging geweest zijn waar de aandacht diende op gevestigd te worden.
Ze zijn zo voorspelbaar meneer ...
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
PROEST !!!
Wie deze quote gelooft, klasseer ik als knetter. Lijkt mij een Van Gaaltje te doen: 'Wij zijn de beste, de beste van de gehele wereld.'
Tja Pukkie ... Mij noem je toch al knetter. Maar het is maar het dagelijkse stukje 'CN jennen'. Gewoon omdat hij dat ook met mij doet.
Euhhh.... Ik geloof het ook niet kompleet zoals het gezegd wordt.
Maar het blijft de stelling van een expert , die ik nog altijd hoger naar waarde schat dan die van Jean met de casquette.
Euhhh.... Ik geloof het ook niet kompleet zoals het gezegd wordt.
Maar het blijft de stelling van een expert , die ik nog altijd hoger naar waarde schat dan die van Jean met de casquette.
Oh my fu*ing God!
Het str*krap*l moet strafvermindering krijgen, maar in de WZC en instellingen voor mindervaliden moet dat wel allemaal kunnen? Ocharme hun grondrechtjes.Het Internationaal Observatorium voor Gevangenissen (OIP) meent dat maatregelen die genomen zijn in de gevangenissen als gevolg van de coronacrisis de grondrechten van gevangenen schendt. Het OIP vraagt dat hun straf verminderd wordt.
Begin april ging een koninklijk besluit (KB) in met maatregelen om het aantal gedetineerden te beperken en om de verspreiding van het nieuwe coronavirus in de gevangenissen tegen te gaan. In de ogen van het OIP schendt de aanpassing van het detentieregime, met het schrappen van familiebezoeken, activiteiten en een stuk tijd in de buitenlucht, "de grondrechten van de gevangenen". Ook brengen ze volgens het OIP hun geestelijke gezondheid in gevaar.
Het OIP besluit dat het KB moet gewijzigd worden, zodat "iedereen die in de gevangenis zit tijdens de gezondheidscrisis strafvermindering krijgt, voor dezelfde duur als de maatregelen tegen de pandemie gelden". "Dat is ter compensatie van de talrijke grondrechten die geschonden zijn", klinkt het.
Welke namen kan ik plakken op die OIP ? Die lijken mij nog meer knetter te zijn dan die vakbondsman bij dat farmabedrijf. En tot daarnet dacht ik dat die kerel niet te overtreffen zou zijn. Weeral een misser van mij.
De piste dat het Corona-virus dan toch uit een Chinees labo is "ontsnapt" wordt niet langer afgedaan als totale onzin:
https://www.standaard.be/cnt/dmf20200416_04924846
https://www.standaard.be/cnt/dmf20200416_04924846
Dat verhaal is gisteren gestart en iedere krant neemt het over van een andere.
Volgens CNN onderzoekt de Secret service deze piste.
Maar ja... Die onderzoeken ook of er buitenaards leven momenteel naar de Russische tv kijkt.
Volgens CNN onderzoekt de Secret service deze piste.
Maar ja... Die onderzoeken ook of er buitenaards leven momenteel naar de Russische tv kijkt.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Tellen is altijd al een zwak punt geweest bij politici, dat is ook perfect normaal vermits het gros juristen zijn, tellen zit niet vervat in de opleiding.
- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer:
Heb ook steeds meer twijfels...
Op de bewuste markt in Wuhan worden geen vleermuizen verkocht. (de video die enkele weken geleden de ronde deed, is een fake en toont een markt in Indonesië).
De soort vleermuis die men verantwoordelijk acht, komt nergens voor in de buurt van Wuhan.
Men kan dit virus niet oplopen door de inname van bereid "voedsel".
De zogenaamde patiënt 0 was geen klant van de markt in Wuhan.
Bovendien gedraagt het virus zich heel bizar: de symptomen zijn enorm divers (tot huiduitslag bij kinderen!) en het muteert veel trager dan alle virussen.
Vanwaar heb je deze info? Dat wil ik lezen.PinkPanther1970 schreef: ↑16 april 2020, 23:10 Bovendien gedraagt het virus zich heel bizar: de symptomen zijn enorm divers (tot huiduitslag bij kinderen!) en het muteert veel trager dan alle virussen.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.