Tijdelijke stopzetting verzekering
TIP
Weet welk ziekenfonds echt bij u past! Vergelijk gratis de verschillende ziekenfondsen.
Re: Tijdelijke stopzetting verzekering
Tja, ik rij onbeperkte kilometers met gewone BA verzekering voor 252 euro/jaar..
In mijn geval zoals ik zei, de sop de kool ni waard..
In mijn geval zoals ik zei, de sop de kool ni waard..
Nee,, toch niet .... bonus malus -2 - Prov. Antwerpen ( Nieuw mondeo clipper juli 2017 - Euro 6 - benzine -1498cc - 8Fis.pk - 118kW - 160 pk)
144 euro is inderdaad het minimum indien je een heel jaar rijdt. Daarnaast kun je het contract wel maandelijks stopzetten of laten aanpassen. Dus indien je nu niet zou rijden, zou je ook niet moeten betalen.
schorsen van een autoverzekering in deze tijden gebeurt veel. Gewoon nummerplaat binnenbrengen bij de makelaar, hij moet ze bewaren. Schrappen van de DIV is niet nodig.
Let wel, als er een omniumverzekering is wordt die ook geschorst ! Idem voor de rechtsbijstand in hetzelfde contract als de BA-verzekering.
Er zijn mensen die hun caravan elk jaar toevoegen in de autopolis en daarna weer laten schrappen : besparing iets van 10 euro per jaar, werklast voor de makelaar torenhoog. Dat zijn geen populaire klanten en raad ik niet aan ook.
Voor luxe-auto's (Lambo, ferrari, ...) en cabrio's gebeurt dat ook, daar is de besparing iets groter en het begrip ook natuurlijk.
Let wel, als er een omniumverzekering is wordt die ook geschorst ! Idem voor de rechtsbijstand in hetzelfde contract als de BA-verzekering.
Er zijn mensen die hun caravan elk jaar toevoegen in de autopolis en daarna weer laten schrappen : besparing iets van 10 euro per jaar, werklast voor de makelaar torenhoog. Dat zijn geen populaire klanten en raad ik niet aan ook.
Voor luxe-auto's (Lambo, ferrari, ...) en cabrio's gebeurt dat ook, daar is de besparing iets groter en het begrip ook natuurlijk.