De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
zouden jullie momenteel EMIM tracker (groeilanden) kopen of denken jullie dat dit nog klappen gaat krijgen de komende weken? Ik ben aan het twijfelen om EMIM de kopen of nog meer IWDA bijkopen. Ik wil sowieso in groeilanden investernen maar wou eens horen of het volgens jullie nu de moment is.
Wereldwijd denken beleggers dat de Emerging Markets zo'n 12% van hun portefeuille mag/moet uitmaken. Heb jij meer of minder?
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik heb nog niets van emerging markets. Ik zou het dus zeker kopen maar alleen qua timing wou ik eens jullie mening horen.
Taiwan wist dan wellicht ook beter wat er wérkelijk gaande was in China...Naick schreef: ↑20 april 2020, 11:37 Taiwan heeft echter al maatregelen genomen sinds 31 december. Ondertussen was op 14 maart het enige wat de Belgische overheid deed: Wij raden aan om jullie handen te wassen. Wat ze toen ook deden was: "Er over nadenken om evenementen te beperken tot maximum 950 personen". Ik denk dat er nu veel met vingertjes naar China gewezen wordt om toch maar niet hun eigen incompetentie te moeten toegeven.
Niet geheel onterecht van de Westerse overheden om te vertrouwen in de WHO. Nu bewezen is dat de WHO gefaald heeft in één van de core redenen van haar bestaan: direct opdoeken.
Nog iemand Moderna Inc gekocht ? Het eerste bedrijf dat klinische studie start voor een corona vaccin. Staat nu +90% op paar weken tijd maar ik twijfel om nu te verkopen. De kans dat een nieuw medicijn door klinische tests geraakt lijkt me statistisch klein.
Ik zou ze nog bijhouden.
Heb zelf Novacyt te vroeg verkocht. Rond de 1.85 en vanaf toen bleven ze maar stijgen. Had veel meer kunnen realiseren.