De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
In hoeverre is dit representatief? Ja, er zullen heel wat (vooral index) beleggers zijn die dit volgen en ongeveer dit percentage aandelen uit emerging markets in hun portefeuille hebben, maar er zijn ook heel veel beleggers die minder of niet in emerging markets beleggen en anderen die er juist méér in beleggen. Zo'n gemiddelde zegt dus volgens mij uiteindelijk niet zoveel over wat beleggers denken.
WTI nu: 1,04
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
- troglodytes
- Hero Member
- Contacteer:
Olie inmiddels negatief!
Ze gaan ons binnenkort betalen om een lening af te sluiten en om te tanken, zoals ik las op Twitter. :-)
Ze gaan ons binnenkort betalen om een lening af te sluiten en om te tanken, zoals ik las op Twitter. :-)
- troglodytes
- Hero Member
- Contacteer:
SparSpaar: economie en beurs weerspiegelen elkaar zelden. Wat een gekke reden om alles te verkopen.
Goud is nog steeds te koop in de winkels.
Goud is nog steeds te koop in de winkels.
Laatst gewijzigd door troglodytes op 20 april 2020, 20:18, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Was reeds weken terug aangekondigdtroglodytes schreef: ↑20 april 2020, 20:16 Olie inmiddels negatief!
- troglodytes
- Hero Member
- Contacteer:
Waar?
-
- Hero Member
- Contacteer:
Paar weken terug, ik heb het zelf gepost - hier of op het forum van Beursig.
Pipo de clown is momenteel toch president van Amerika ? Bill Gates kan het alleen maar beter doen denk ik.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Mss een domme vraag maar kan je eigenlijk WTI als “aandeel” kopen?
Als ik me niet vergis bestaan er synthetische ETF die WTI olieprijzen tracked. Hoe dit exact werkt weet ik niet. En nu al zeker niet, we gaan toch niet long kunnen gaan aan $0
Volgens mij kan je er futures op kopen
Maar ik weet niet via wie in België, via Lynx kan je enkele futures kopen, maar geen olie denk ik.
Je kan vast wel afgeleide producten kopen eventueel met een hefboom.
Maar ik weet niet via wie in België, via Lynx kan je enkele futures kopen, maar geen olie denk ik.
Je kan vast wel afgeleide producten kopen eventueel met een hefboom.
- stockzombie
- VIP member
- Contacteer:
Heb even -35$ per vat gezien vr WTI.. Absurd
Als je die had stond je nu op -37 dollarcontextbinder schreef: ↑20 april 2020, 20:42 Mss een domme vraag maar kan je eigenlijk WTI als “aandeel” kopen?
-
- Hero Member
- Contacteer:
[quote=voodoo post_id=443650 time=1587412144 user_id=1913
Als je die had stond je nu op -37 dollar
[/quote]
Maar met een absolute zekerheid dat die binnen relatief korte tijd terug veeeeeeel hoger staat.
Maar weet ondertussen dat dit toch anders in mekaar zit, ik laat dit aan de ervaren beleggers.
Als je die had stond je nu op -37 dollar
[/quote]
Maar met een absolute zekerheid dat die binnen relatief korte tijd terug veeeeeeel hoger staat.
Maar weet ondertussen dat dit toch anders in mekaar zit, ik laat dit aan de ervaren beleggers.