Corona en de cijfers
Re: Corona en de cijfers
De Vlaamse regering inbegrepen ?CarpeNoctem schreef: ↑20 april 2020, 20:32 Niet alle burgers ondergaan ondertussen even gelaten het gestuntel van onze politici:
https://www.gva.be/cnt/dmf20200415_0492 ... nd-dat-dom
Van Ranst over de overrapportering.
Ik ben geneigd om hem te geloven.
Al was het maar om CN te dwarsbomen....
Een paar chronische antichovinisten beweren het tegengestelde zonder een basis van kennis of gegevens die zelfs van ver op een basis lijkt. Van Ranst zegt het anders. Van Gucht ook. Errrrmmmmmmm... Wie gaan we geloven ?
Laatst gewijzigd door haelewyn op 20 april 2020, 21:50, 1 keer totaal gewijzigd.
En laat dat nu net zijn wat wij hier al weken vragen. Uniforme rapporten uit de hele wereld. En dan komt Herr Vortex af met Be en NL. Nou moe !
Als je gewoon de hele lockdown-light afgaat en leest en hoort hoeveel keer de manier van tellen wijzigde, het verhaal dat je landen niet mag vergelijken, dat cijfers niet echt betrouwbaar zijn en dat je absoluut geen conclusies mag trekken, ja dan vraag je er zelf om: chaos, en straks mag er dan een vrijwilliger het voor eens en altijd helemaal uit de doeken doen. Tenzij er toch nog een rechtgeaarde reporter de doos van pandora open krijgt.
Als je gewoon de hele lockdown-light afgaat en leest en hoort hoeveel keer de manier van tellen wijzigde, het verhaal dat je landen niet mag vergelijken, dat cijfers niet echt betrouwbaar zijn en dat je absoluut geen conclusies mag trekken, ja dan vraag je er zelf om: chaos, en straks mag er dan een vrijwilliger het voor eens en altijd helemaal uit de doeken doen. Tenzij er toch nog een rechtgeaarde reporter de doos van pandora open krijgt.
Ach nog maar eens proberen om er via een zijstraatje onderuit te komen?CarpeNoctem schreef: ↑20 april 2020, 21:45Alhoewel ik er geen moment aan twijfel dat je wel verstandig genoeg bent om het te snappen zal ik het nog eens heel traag typen:
Het is niet omdat dat ene land misschien anders rapporteert dan wij dat we opeens onze koppositie gaan kwijtspelen hé.
Ik vraag al heel mijn leven dat Sinterklaas mij een zwarte griet brengt. Dat gebeurt ook niet.
Denk je, omdat pukkie het op spaargids graag wil, dat men wereldwijd de manier van tellen gaat veranderen ? Ieder land heeft wel een reden of belang bij de manier van tellen die men hanteert.
Een reporter die..... ? Daar vindt geen kat haar jongen in terug. Een reden te meer om al die verschillende data te zien voor wat ze zijn.
Statistieken... Die alleen waarde hebben na interpretatie.
Herr Haelewyn heeft een seks probleem. Dat hij single is maakt het er ook niet makkelijker op. Een zwarte griet, sex is niet meer zo leuk op je vijftigste dan op je twintigste, ... Allemaal ongevraagde maar wel tussen zijn posts gesmeten 'free info' om zijn echte noden op tafel te leggen of om mss toch nog een vette vis op SG te scoren... Beken eens kleur, knetter !
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Wat die burgers betreft zou ik het niet weten, maar ik heb je al lang geleden daarop gewezen.haelewyn schreef: ↑20 april 2020, 21:49De Vlaamse regering inbegrepen ?CarpeNoctem schreef: ↑20 april 2020, 20:32 Niet alle burgers ondergaan ondertussen even gelaten het gestuntel van onze politici:
Citaat:
"Trouwens, de situatie van onze rusthuizen kun je meer wijten aan de Vlaamse regering ( waar je-weet-wel-wie inzit) dan aan de federale.
Dat je daar nog niet aan gedacht had "
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ik zie vooral gespartel van jouw kant omdat je niet in slaagt om een link te geven waar de verschillen in telwijze tussen de landen worden vergeleken.
Zelfs daarbij heb ik je moeten helpen
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Ophok frustraties?
Straf hé dat jullie al weken wereldwijd uniforme rapporten vragen en dat die er nog steeds niet zijn, hoe komt dat toch dat de wereld niet naar de pukkie's hier luistert. Misschien omdat er wereldwijd geen afspraken gemaakt zijn hoe in geval van een pandemie te rapporteren, zou een to do voor de WHO kunnen zijn.
En zelfs met die zelf gevonden link lukt het je niet om te erkennen dat er geen uniforme rapportering is, je kunt koppig zijn maar hiervoor moeten ze toch nog een superlatief uitvinden hoorCarpeNoctem schreef: ↑20 april 2020, 22:12Ik zie vooral gespartel van jouw kant omdat je niet in slaagt om een link te geven waar de verschillen in telwijze tussen de landen worden vergeleken.
Zelfs daarbij heb ik je moeten helpen
Aan de reacties te zien hier heeft het Corona serieus de hersens beschadigd,en niet alleen de longen..... als da maar ooit goe komt??? LOL
Ophokken is voor dieren, Vortex. Bij mensen noemen ze dat lockdown. Tenzij dat in uw wereld de dieren praten, denken en op SG zitten te tokkelen.
Bij Haelewyn hebben ze een apart hokje gemaakt: de lickdown-black.
Bij Haelewyn hebben ze een apart hokje gemaakt: de lickdown-black.
"Blijf in uw kot!", een kot is ook voor dieren, dus ja ophokken past daar ook wel bij. Was het maar waar dat de dieren in mijn wereld konden praten, dan zou ik mij niet moeten tevreden stellen met een forum kroeg
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Je doet erom hé. Maar kom, op dit onchristelijk uur een laatste poging:
"Het ging niet over uniforme rapportering. Dat die er niet was was al een tijdje duidelijk. Het ging erover dat de negationisten hier ( en elders) beweerden dat al de andere landen veel lakser telden dan ons dierbare België dat een onberispelijke reputatie heeft en nog nooit ofte nimmer betrapt geweest is met zijn hand in de koekjesdoos...
Wel, als ik die link mag geloven is er één land dat minder rigoureus telt dan wij ( het VK) en zijn er drie (3) (Italië, Spanje ( mostly) & Nederland (appears)) die misschien minder rigoureus tellen."
Luiheid is ook één van mijn eigenschappen, daarom beperk ik mij tot knippen en plakken.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ik pleit schuldig. Chauvinisme is me vreemd. Maar ik begrijp niet dat een chauvinist als jij dit allemaal zo lijdzaam ondergaat?
In jouw plaats zou ik door de straten lopen, "à la lanterne" roepend om de politiekers die verantwoordelijk zijn voor het belachelijk maken van het vaderland.
Marc Wathelet?
“België heeft braaf de WHO gevolgd, maar de WHO was fout”: Marc Wathelet, ‘dramaqueen’ volgens De Block
Meanwhile in Sweden...
https://www.ad.nl/dossier-coronavirus/z ... ebook.com/
De eigenzinnige aanpak (b)lijkt te werken.
https://www.ad.nl/dossier-coronavirus/z ... ebook.com/
De eigenzinnige aanpak (b)lijkt te werken.