Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening
     
      Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Spaargids Besparingstips
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Ervaringen met Scarlet

Het leven wordt alsmaar duurder. Deel hier je tips om te besparen
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
416 berichten
  • Pagina 24 van 28
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • …
  • 28
  • Volgende
Gebruikersavatar
Spruitekop
VIP member
VIP member
Berichten: 5977
Lid geworden op: 07 apr 2008
Contacteer:
Contacteer Spruitekop
Verstuur privébericht Website

Re: Ervaringen met Scarlet

  • Citeer

Bericht door Spruitekop » 22 april 2020, 19:29

fropskottel schreef: ↑21 april 2020, 15:22Als ik mezelf hier bezighoor lijk ik wel een reclameblaadje. Ik heb er geen enkele band mee, en jammer genoeg geen aandelen in :-( Ik weet alleen van mensen in de sector dat ze hun werk ernstig nemen.
Misschien toch eens bij de dokter langs gaan? Als je "jezelf al bezig hoort" als je op een forum zit, dan wordt het hoog tijd denk ik. My 2cts. ;)
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Omhoog

fropskottel
Hero Member
Hero Member
Berichten: 617
Lid geworden op: 19 mar 2011
Contacteer:
Contacteer fropskottel
Verstuur privébericht

Re: Ervaringen met Scarlet

  • Citeer

Bericht door fropskottel » 24 april 2020, 11:47

Spruitekop schreef: ↑22 april 2020, 19:29
fropskottel schreef: ↑21 april 2020, 15:22Als ik mezelf hier bezighoor lijk ik wel een reclameblaadje. Ik heb er geen enkele band mee, en jammer genoeg geen aandelen in :-( Ik weet alleen van mensen in de sector dat ze hun werk ernstig nemen.
Misschien toch eens bij de dokter langs gaan? Als je "jezelf al bezig hoort" als je op een forum zit, dan wordt het hoog tijd denk ik. My 2cts. ;)
Grijns. Dat is het effect van de coronacrisis :-)
Omhoog

SMGGM
Hero Member
Hero Member
Berichten: 905
Lid geworden op: 03 dec 2011
Contacteer:
Contacteer SMGGM
Verstuur privébericht

Re: Ervaringen met Scarlet

  • Citeer

Bericht door SMGGM » 24 april 2020, 13:31

reteiP schreef: ↑13 maart 2020, 13:00 Zou bij mijn verhuis deze zomer ook willen overstappen naar EDPNet.
Is er geen manier om die activatiekost lager te krijgen?
Want voor ik die €100 uitgespaard heb zijn we 20 maand verder.
EDPnet zijn activatieprijs is inderdaad wel hoog en ze doen zover ik weet daar geen extra korting op (heb het zelf ook gevraagd).

Om de kostprijs wat gelijk te stellen met de concurrentie kan je gaan zoeken naar iemand dat een BBOX 3 modem op overschot heeft. Zeer vaak vraagt Proximus die niet terug als je je abonnement stopzet.
Ik heb zelf zo'n BBOX3 modem gevonden en nadien EDPnet aangegaan. Werkt prima en zeer simpel in te stellen.
Omhoog

reteiP
VIP member
VIP member
Berichten: 5002
Lid geworden op: 27 mei 2013
Contacteer:
Contacteer reteiP
Verstuur privébericht

Re: Ervaringen met Scarlet

  • Citeer

Bericht door reteiP » 24 april 2020, 15:42

SMGGM schreef: ↑24 april 2020, 13:31
reteiP schreef: ↑13 maart 2020, 13:00 Zou bij mijn verhuis deze zomer ook willen overstappen naar EDPNet.
Is er geen manier om die activatiekost lager te krijgen?
Want voor ik die €100 uitgespaard heb zijn we 20 maand verder.
EDPnet zijn activatieprijs is inderdaad wel hoog en ze doen zover ik weet daar geen extra korting op (heb het zelf ook gevraagd).

Om de kostprijs wat gelijk te stellen met de concurrentie kan je gaan zoeken naar iemand dat een BBOX 3 modem op overschot heeft. Zeer vaak vraagt Proximus die niet terug als je je abonnement stopzet.
Ik heb zelf zo'n BBOX3 modem gevonden en nadien EDPnet aangegaan. Werkt prima en zeer simpel in te stellen.
Toch maar voor EDP net gekozen + mesh netwerk voor beter Wifi bereik (groot probleem momenteel met onze oude Scarlet hardware), aangezien we nu vaker in aparte kamers zitten te werken of te spelen valt het ineens hard op.
En mooi meegenomen om de vaste lijn over te zetten qua nummer. Gebruik het niet veel maar toch wel soms.
72% aandelen, 16% obligaties, 12% cash
Omhoog

Levinzky
Newbie
Newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 mar 2020
Contacteer:
Contacteer Levinzky
Verstuur privébericht

Re: Ervaringen met Scarlet

  • Citeer

Bericht door Levinzky » 14 december 2020, 17:15

Ik vertrek vandaag op vakantie voor een maand. Kon mijn mobiel abbo pauzeren bij Orange. Mijn tv-internet abonnement bij scarlet moet ik blijven betalen. Tijdelijk schorsen kon niet, zeiden zij.
Zin om samen een abonnement te delen? Financieel Economische Tijd - Financieele Dagblad - Bloomberg
Omhoog

Gebruikersavatar
haelewyn
VIP member
VIP member
Berichten: 5012
Lid geworden op: 13 mei 2015
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

Re: Ervaringen met Scarlet

  • Citeer

Bericht door haelewyn » 14 december 2020, 19:15

Bij BASE en Proximus ook niet mogelijk om te schorsen.. vroeger toch niet.
Omzetten naar prepaid op je Bill cycle date kan wel voor mobiele telefonie.
Omhoog

Gebruikersavatar
jens_dev
VIP member
VIP member
Berichten: 3361
Lid geworden op: 31 jan 2012
Contacteer:
Contacteer jens_dev
Verstuur privébericht

Re: Ervaringen met Scarlet

  • Citeer

Bericht door jens_dev » 14 december 2020, 20:51

Mobiele applicatie om gebruik in het oog te houden werkt hier al weken niet. Bij jullie wel?
Omhoog

paljas
Full Member
Full Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 11 jun 2015
Contacteer:
Contacteer paljas
Verstuur privébericht

Re: Ervaringen met Scarlet

  • Citeer

Bericht door paljas » 14 december 2020, 22:13

Heb bij scarlet een nieuwe account moeten maken en daarmee inloggen. Via hun website. Er zijn wat aanpassingen gebeurd.
Omhoog

Kevva
VIP member
VIP member
Berichten: 3695
Lid geworden op: 24 mei 2014
Contacteer:
Contacteer Kevva
Verstuur privébericht

Re: Ervaringen met Scarlet

  • Citeer

Bericht door Kevva » 18 december 2020, 21:11

Levinzky schreef: ↑14 december 2020, 17:15 Ik vertrek vandaag op vakantie voor een maand. Kon mijn mobiel abbo pauzeren bij Orange. Mijn tv-internet abonnement bij scarlet moet ik blijven betalen. Tijdelijk schorsen kon niet, zeiden zij.
Nee, kan idd niet.
Ik heb mijn huis volledig gestript. Enkel de buitenmuren zijn blijven staan en al de rest was weg (tot zelfs de betonplaat onder de woning). De duiven woonden hier tijdelijk.
Dat was 1,2 jaar het geval, want de werken hebben 14 maanden geduurd maar van pauzeren was geen sprake. Dat kon niet. Dus 14 maanden lang elke maand dan maar 40 euro betaald. Heb hen wel gezegd 'als ik terug een aansluiting wil, dan wil ik dat jullie ONMIDDELLIJK komen en niet 7 dagen later'.

Ze hebben zich er netjes aan gehouden. De volgende dag stond iemand hier (weliswaar 40min. te laat maar hij was er wel).


Om maar te zeggen, nee het kan niet. Je kan Scarlet niet pauzeren.
Omhoog

voodoo
VIP member
VIP member
Berichten: 1870
Lid geworden op: 06 feb 2015
Contacteer:
Contacteer voodoo
Verstuur privébericht

Re: Ervaringen met Scarlet

  • Citeer

Bericht door voodoo » 18 december 2020, 21:56

Ge kon toch opzeggen en later opnieuw aansluiten?
Omhoog

Kevva
VIP member
VIP member
Berichten: 3695
Lid geworden op: 24 mei 2014
Contacteer:
Contacteer Kevva
Verstuur privébericht

Re: Ervaringen met Scarlet

  • Citeer

Bericht door Kevva » 19 december 2020, 00:22

voodoo schreef: ↑18 december 2020, 21:56 Ge kon toch opzeggen en later opnieuw aansluiten?
Dan betaal je de installatiekost (€99) terug en dan krijg je ook een nieuwe telefoonnummer. Dat laatste wilde ik dus niet.
Scarlet zei me dat ik sowieso een nieuw nummer zou krijgen omdat de oude bij het stopzetten van het contract wordt afgesloten.
Omhoog

azerty_123
Jr. Member
Jr. Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 25 nov 2020
Contacteer:
Contacteer azerty_123
Verstuur privébericht

Re: Ervaringen met Scarlet

  • Citeer

Bericht door azerty_123 » 20 december 2020, 11:32

Kevva schreef: ↑19 december 2020, 00:22
voodoo schreef: ↑18 december 2020, 21:56 Ge kon toch opzeggen en later opnieuw aansluiten?
Dan betaal je de installatiekost (€99) terug en dan krijg je ook een nieuwe telefoonnummer. Dat laatste wilde ik dus niet.
Scarlet zei me dat ik sowieso een nieuw nummer zou krijgen omdat de oude bij het stopzetten van het contract wordt afgesloten.
Mosterd na de maaltijd, maar je had je nummer kunnen laten porteren naar een VoIP service en dan doorsturen, of terug laten overnemen. Zou mogelijk moeten zijn.

Die 99€ valt dan in het niets bij je 14x40€ die je nog betaald hebt. Dan mag die VoIP service zelfs nog iets kosten...
Omhoog

voodoo
VIP member
VIP member
Berichten: 1870
Lid geworden op: 06 feb 2015
Contacteer:
Contacteer voodoo
Verstuur privébericht

Re: Ervaringen met Scarlet

  • Citeer

Bericht door voodoo » 20 december 2020, 12:46

Inderdaad 1x 99 euro tov 14x40 euro....
Maar ok het is wat het is (geweest)
Ps: Oef de site werkt weer :)
Omhoog

Gebruikersavatar
haelewyn
VIP member
VIP member
Berichten: 5012
Lid geworden op: 13 mei 2015
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

Re: Ervaringen met Scarlet

  • Citeer

Bericht door haelewyn » 20 december 2020, 14:24

voodoo schreef: ↑20 december 2020, 12:46 Inderdaad 1x 99 euro tov 14x40 euro....
Maar ok het is wat het is (geweest)
Ps: Oef de site werkt weer :)
Oef .. ik was toch niet geband dan ... Zou niet weten waarom. Ik ben één van de braafste kindjes hier ! ::)
Omhoog

aston
Jr. Member
Jr. Member
Berichten: 85
Lid geworden op: 03 jan 2015
Contacteer:
Contacteer aston
Verstuur privébericht

Re: Ervaringen met Scarlet

  • Citeer

Bericht door aston » 18 februari 2021, 23:11

Even mijn ervaring delen, ben recent verhuisd, scarlet naar scarlet. Op het nieuwe adres stond een bbox 2. Diende de bbox 3 van het vorige mee te nemen:

- Gebeld een maand op voorhand naar scarlet: wachttijd 5 min, viel best mee in deze moderne tijden. Beleefd. Correct. Een technieker zou me contacteren voor een afspraak vast te leggen voor activatie (wat bizar die activatie maar ok).

- Verhuisd, niets gehoord, gebeld. Wist de operator me doodleuk te vertellen dat ik via de website een afspraak diende vast te leggen. Tot zover anders dan eerder gecommuniceerd... Ondertussen wel nauwlettend de 4G in het oog houden want bij over de limiet gaan rekenen ze serieus door. Het verbruik wordt dan ook nog eens serieus met vertraging upgedate... .

- Technieker langsgekomen. Stelde vast dat alles correct was aangesloten. De laptop erbij en werkzaam. Geeft mee dat er nog een aantal onderbrekingen volgen later op de dag.

- Doe later (ja, had dat beter direct gedaan) een speedtest. Geeft 1/2 trager dan het max beloofde volgens contract.
- Lees de modem uit (sagem tool): die geeft aan dat het 4x sneller kan en toont een lager actueel profiel, m.a.w. meer dan voldoende om aan het max. beloofde te voldoen.

- Zend een bericht via de klantenzone: geen reactie.

- Zend een bericht via facebook scarlet: reactie na een paar dagen, lijkt een standaard droog bericht (geen conversatie) dat zegt dat de lijntest aantoont dat de huidige snelheid het maximum is dat de lijn kan bieden. Alsof iemand op basis van de vraag uit een aantal standaardantwoorden kiest.

- Gebeld: wachttijd 6 min, valt nog mee in deze moderne tijd, eerst de standaardopmerkingen (wifi of vast getest, mss wel ver van het distributiepunt etc...). Na de details uit de uitgelezen modem te vermelden, een lijntest; uiteindelijk bevestiging dat de lijn absoluut aan de max snelheid in het contract kan geraken (50Mbps), kan eveneens 100Mbps. Anders dan eerder gecommuniceerd... . Correct en vriendelijk gesprek. Laat in het midden of de tevredenheidsvraagjes nadien daar voor iets tussen zitten. Gaan technieker langssturen die me eerst contacteert voor de afspraak vast te leggen...beloofd dat het effectief op deze manier is... Ben benieuwd...

Wat een mens moet doen om misschien te krijgen waarvoor hij betaald. :) (ja, weet dat ze geen minimum beloftes doen...)
En daarenboven is de communicatie ook niet consistent.

Iemand gelijkaardige ervaringen?
Omhoog

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

416 berichten
  • Pagina 24 van 28
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • …
  • 28
  • Volgende

Terug naar “Besparingstips”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht
 

 

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

  • Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

  • Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy