Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Dat is omdat we zo goed kunnen tellen, centiem.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
BTW ja, maar wat accijnzen betreft onderschat je de inventiviteit van onze (r)overheid danig. Al meerdere jaren werken ze met het cliquetsysteem, wat ervoor zorgt dat lagere olieprijzen niet al te zeer ten goede komen van ons - de brave burgers.
Cliquetsysteem klikt accijnzen op diesel hoger
"Anders gesteld: via het cliquetsysteem komt een deel van de prijsdaling van de dieselprijs de klant niet ten goede, maar wel de overheid."
Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 23 april 2020, 19:50, 1 keer totaal gewijzigd.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Hadden we een regering gehad, het zou geen waar zijn hoor. Geloof mij. Dan kwam er een extra accijns van pakweg 20cent per liter. Dat wordt dan 24 cent incl btw. Dit zowel voor diesel, naft, lpg , cng, propaan, butaan en wat nog allemaal.
Zowel met links als met rechts.
Zowel met links als met rechts.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ssst. Breng ze niet op ideeën. Ze hebben het nog niet gemerkt dat we momenteel niet zo gemakkelijk naar Sluis/Rijsel kunnen om te tanken. Als ze willen kunnen ze ons momenteel nog meer pluimen dan anders
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Die zijn zeker in de leer geweest bij Van Zwanst ?
'Typerend is de Britse beslissing deze week om het gebruik van mondmaskers aan de bevolking niet aan te raden of te verplichten. De reden, stelde The Financial Times op 22 april, is dat er in het land gewoon te weinig mondmaskers zijn en al wat er is moet gaan naar de zorgverstrekkers in de in nesten zittende hospitalen waar men zich soms moet behelpen met keukenvoorschotten.'
https://willyvandamme.wordpress.com/202 ... een-virus/
Maar waarom doen de ziekenhuizen dan niet vooraf hun voorraad (3xdubbele letter !) in alvorens ze aan het plebs vrij te geven ?
'Typerend is de Britse beslissing deze week om het gebruik van mondmaskers aan de bevolking niet aan te raden of te verplichten. De reden, stelde The Financial Times op 22 april, is dat er in het land gewoon te weinig mondmaskers zijn en al wat er is moet gaan naar de zorgverstrekkers in de in nesten zittende hospitalen waar men zich soms moet behelpen met keukenvoorschotten.'
https://willyvandamme.wordpress.com/202 ... een-virus/
Maar waarom doen de ziekenhuizen dan niet vooraf hun voorraad (3xdubbele letter !) in alvorens ze aan het plebs vrij te geven ?
Tja dat is in België wel niet anders natuurlijk.
Corona kan dus blijkbaar ook de hersenen zeer erg aantasten! Het eerste slachtoffer is al bekend...
Dat slachtoffer begon te suggereren dat zonnebaden zeer goed is in de bestrijding van Corona, en ook injecteren van bleekmiddel zou positieve invloed hebben.
Bron...: https://www.hln.be/nieuws/buitenland/do ... ~a99ded14/
Dat slachtoffer begon te suggereren dat zonnebaden zeer goed is in de bestrijding van Corona, en ook injecteren van bleekmiddel zou positieve invloed hebben.
Laatst gewijzigd door treenman op 24 april 2020, 09:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Er komt geen wereld na Corona. My 2 cents.
Er zal geen vaccin gevonden worden / het virus zal te snel muteren / idee van immuniteit kan de prullenbak in.
Mensen zullen niet langer 80+ worden en sparen voor pensioen wordt iets voor uitzonderingen.
Meer mensen zullen deeltijds gaan werken en ´nu´ leven, zover dat kan met constante dreiging om besmet te worden.
Voila. Dat wordt het volgens mij.
Die Chinezen hebben de wereld naar de kl*ten geholpen door de (ongewilde?) uitbraak van een biologisch wapen.
De enige manier dat je het virus nig weg krijgt, is iedereen verplicht 3 weken ophokken. Maar dan echt ophokken, niet zoals nu. Huis verlaten = vogelvrij = politie mag u zonder vragen te stellen een kogel door uw kop schieten en het lijk laten we liggen. Dat zo 3 weken en we zijn er vanaf.
I hope I´m wrong. But I doubt it.
Er zal geen vaccin gevonden worden / het virus zal te snel muteren / idee van immuniteit kan de prullenbak in.
Mensen zullen niet langer 80+ worden en sparen voor pensioen wordt iets voor uitzonderingen.
Meer mensen zullen deeltijds gaan werken en ´nu´ leven, zover dat kan met constante dreiging om besmet te worden.
Voila. Dat wordt het volgens mij.
Die Chinezen hebben de wereld naar de kl*ten geholpen door de (ongewilde?) uitbraak van een biologisch wapen.
De enige manier dat je het virus nig weg krijgt, is iedereen verplicht 3 weken ophokken. Maar dan echt ophokken, niet zoals nu. Huis verlaten = vogelvrij = politie mag u zonder vragen te stellen een kogel door uw kop schieten en het lijk laten we liggen. Dat zo 3 weken en we zijn er vanaf.
I hope I´m wrong. But I doubt it.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Voor de duidelijkheid - absoluut niet de bedoeling om hem/haar te provoceren of iets slechts toe te wensen - sta mij echter toe om mijn mening te verdedigen, weliswaar op basis van eerder beperkte kennis. Een paar puntjes die op zijn minst een deftige aanzet geven waarom dat systeem zo rot als de pest is:pukkie007 schreef: ↑23 april 2020, 17:12Shame on you! Jij die hier al jaar en dag zit, zou moeten weten dat een ander langdurig lid het embleem van deze club in zijn avatar heeft staan. Je favoriete voetbalclub failliet zien gaan, dat wens je enkel u vijanden toe.contextbinder schreef: ↑23 april 2020, 12:39 Tussen al dat slechte nieuws is er ook goed nieuws:
- al een eerste voetbalclub failliet, nu de eerste klassers nog ..
Gevonden: E10ne is het bedoelde lid. Sterkte, makker.
- RSZ bijdrage is een lachertje en een slag in het gezicht van werknemers en andere sportbeoefenaars
- Zwart geld, omkoping, vervalsing, mensenhandel tieren weelderig en worden bovendien politiek en rechterlijk toegestaan, sterker nog - ze zijn met elkaar verbonden
- Bij de makelaars zit geen enkel normaal individu, allemaal hebben ze boter op het hoofd
- min. loon voor buitenlandse spelers
- de lijst van privileges en blunders
anonymous maakt de opmerking dat er naast de spelers ook een ondersteunend team achter een voetbalploeg staat, opmerking geheel terecht ware het niet dat een deel van onze eerste klassertjes deze nu gemakkelijkheidshalve op technische werkloosheid gooien - deze vertegenwoordigen een fractie van de kost van de spelers en clubwerking. Het toont dus aan dat voor de ploeg en de spelers hun ondersteunend team niets meer is dan voetvolk dat men liever kwijt dan rijk is. Een ware schande die mijn inziens maar op 1 wijze kan aangepakt worden: het afschaffen van alle lucratieve extraatjes, voordelen en subsidies - een sector waarin dergelijke bedragen circuleren kan perfect zelf bedruipend werken.
De jeugdwerking is idd positief - op voorwaarde dat de subsidies voor jeugdwerking daar ook effectief worden voor ingezet want ook daar zijn eveneens tal van schandalen rond.
Dus als men mij vraagt of ik het voetbal kan appreciëren is mijn antwoord tweevoudig: Zeer zeker want niettegenstaande ik probeer kritisch te zijn is een mooie voetbalmatch en dito sfeer een aangename ervaring, de passie die fans en spelers aan de dag brengen is aangenaam en bewonderenswaardig. Echter walg ik van de geldzucht waarmee het topvoetbal verbonden is, het feit dat een deel van die geldzucht met publieke financiële middelen moet gestild worden laat bij mij een zeer wrange smaak achter.
Dat artikel is totale framing en bullshit
Blijkbaar zou Trump gezegd hebben (nadat bleekmiddel werkte voor oppervlakken)
"kunnen we niet iets gelijkaardig doen voor in het lichaam?"
En hij gevraagd hebben of UV-behandeling werkt
En de pers interpreteert dat als een voorstel om bleekmiddel te drinken...
Die mens mag toch een vraag stellen? ik vind het geen slechte vraag op zich...
Dat het antwoord nee is, ok, maar hij kan het maar vragen...
Blijkbaar zou Trump gezegd hebben (nadat bleekmiddel werkte voor oppervlakken)
"kunnen we niet iets gelijkaardig doen voor in het lichaam?"
En hij gevraagd hebben of UV-behandeling werkt
En de pers interpreteert dat als een voorstel om bleekmiddel te drinken...
Die mens mag toch een vraag stellen? ik vind het geen slechte vraag op zich...
Dat het antwoord nee is, ok, maar hij kan het maar vragen...
De 'experts' produceren een nota en gooien hem bij Le Soir op de stoep.
Vervolgens zijn 'de experts' op hun pik getrapt, dat de nota al door Le Soir werd gepubliceerd.
Daarom hebben ze nu een tweede nota geschreven, een strengere, waar alle leuke dingen zijn geschrapt of tot ver in de toekomst zijn uitgesteld.
Stelletje etterbakken !
Vervolgens zijn 'de experts' op hun pik getrapt, dat de nota al door Le Soir werd gepubliceerd.
Daarom hebben ze nu een tweede nota geschreven, een strengere, waar alle leuke dingen zijn geschrapt of tot ver in de toekomst zijn uitgesteld.
Stelletje etterbakken !
Dat is inderdaad DE oplossing voor Corona. Het probleem is echter dat het vóór de uitbraak ook zo al was: geen enkele mens had het virus. Toch is het van ergens bij die 1e mens geraakt. Dus als we binnen jou 3 weken weer 100% virusvrije mensheid hebben, hoe lang duurt het dan voor er weer ne pippo een besmette vleermuis heeft gekust (of hoe het dan ook begonnen is...), en het spel begint opnieuw.
En zo zijn er waarschijnlijk nog tientallen, honderden, duizenden virussoorten (of die komen er door mutaties) die ergens in een of ander organisme zitten, en die via via ineens bij een prachtige gastheer 'de mens' terechtkomen. We ontdekken nog jaarlijks nieuwe diersoorten, insectensoorten ed.
Kijk eens aan, wat een top-reactie. Hier kan ik mij helemaal in vinden.contextbinder schreef: ↑24 april 2020, 09:41Voor de duidelijkheid - absoluut niet de bedoeling om hem/haar te provoceren of iets slechts toe te wensen - sta mij echter toe om mijn mening te verdedigen, weliswaar op basis van eerder beperkte kennis. Een paar puntjes die op zijn minst een deftige aanzet geven waarom dat systeem zo rot als de pest is:pukkie007 schreef: ↑23 april 2020, 17:12
Shame on you! Jij die hier al jaar en dag zit, zou moeten weten dat een ander langdurig lid het embleem van deze club in zijn avatar heeft staan. Je favoriete voetbalclub failliet zien gaan, dat wens je enkel u vijanden toe.
Gevonden: E10ne is het bedoelde lid. Sterkte, makker.
- RSZ bijdrage is een lachertje en een slag in het gezicht van werknemers en andere sportbeoefenaars
- Zwart geld, omkoping, vervalsing, mensenhandel tieren weelderig en worden bovendien politiek en rechterlijk toegestaan, sterker nog - ze zijn met elkaar verbonden
- Bij de makelaars zit geen enkel normaal individu, allemaal hebben ze boter op het hoofd
- min. loon voor buitenlandse spelers
- de lijst van privileges en blunders
anonymous maakt de opmerking dat er naast de spelers ook een ondersteunend team achter een voetbalploeg staat, opmerking geheel terecht ware het niet dat een deel van onze eerste klassertjes deze nu gemakkelijkheidshalve op technische werkloosheid gooien - deze vertegenwoordigen een fractie van de kost van de spelers en clubwerking. Het toont dus aan dat voor de ploeg en de spelers hun ondersteunend team niets meer is dan voetvolk dat men liever kwijt dan rijk is. Een ware schande die mijn inziens maar op 1 wijze kan aangepakt worden: het afschaffen van alle lucratieve extraatjes, voordelen en subsidies - een sector waarin dergelijke bedragen circuleren kan perfect zelf bedruipend werken.
De jeugdwerking is idd positief - op voorwaarde dat de subsidies voor jeugdwerking daar ook effectief worden voor ingezet want ook daar zijn eveneens tal van schandalen rond.
Dus als men mij vraagt of ik het voetbal kan appreciëren is mijn antwoord tweevoudig: Zeer zeker want niettegenstaande ik probeer kritisch te zijn is een mooie voetbalmatch en dito sfeer een aangename ervaring, de passie die fans en spelers aan de dag brengen is aangenaam en bewonderenswaardig. Echter walg ik van de geldzucht waarmee het topvoetbal verbonden is, het feit dat een deel van die geldzucht met publieke financiële middelen moet gestild worden laat bij mij een zeer wrange smaak achter.
Against modern football.
Bill Shankly/Quotes
Some people think football is a matter of life and death. I don't like that attitude. I can assure them it is much more serious than that.
Wat zijn we weer heerlijk naïef. Ten eerste is drie weken te kort, in sommige gevallen kan de incubatie tijd meer dan 2 weken zijn. Ten tweede zijn er gevallen die weken lang ziek zijn. Ten derde ga je nooit een totale lockdown kunnen afdwingen, het lukt nu nog niet om een soft versie te handhaven. Ten vierde stuur je politie de straat op, die zijn dus niet opgehokt, net zoals al dat ziekenhuis en ander zorg personeel en ander volk dat essentieel werk moet doen. Met andere woorden na drie weken zullen er minder actieve virusdragers zijn maar het virus zal 100% zeker niet weg zijn en het zal ook nooit meer weg gaan.Fakkel schreef: ↑24 april 2020, 09:40 De enige manier dat je het virus nig weg krijgt, is iedereen verplicht 3 weken ophokken. Maar dan echt ophokken, niet zoals nu. Huis verlaten = vogelvrij = politie mag u zonder vragen te stellen een kogel door uw kop schieten en het lijk laten we liggen. Dat zo 3 weken en we zijn er vanaf.
ZOU het kunnen dat sommige Spaargidsers ook al aangetast zijn ? (wil geen namen noemen)treenman schreef: ↑24 april 2020, 09:32 Corona kan dus blijkbaar ook de hersenen zeer erg aantasten! Het eerste slachtoffer is al bekend...