De crash van 2020
TIP
- troglodytes
- Hero Member
- Contacteer:
Re: De crash van 2020
Ooo! IWDA rond de 20 euro. Lekker!
- troglodytes
- Hero Member
- Contacteer:
Pessimisten hebben altijd gelijk. Als de beurs dit jaar -12% lager eindigt dan vandaag of -60%. In beide gevallen gaan ze roepen van ‘ziedewel!’.
- Oudere Jongere
- Hero Member
- Contacteer:
En als de beurs hoger eindigt?
- troglodytes
- Hero Member
- Contacteer:
Ah, dan hebben de optimisten gelijk! Die hebben overigens altijd gelijk, op lange termijn, naar ‘t schijnt.
Oktober 1929 : beurscrash gevolgd door een korte heropleving waarna ze verder zakten tot het dieptepunt in 1932 ... ja, waarom zouden de beurzen nu nog crashen ... we hebben het slechtste toch al gehad ?Yaris schreef: ↑23 april 2020, 16:53 Waarom zouden de beurzen nu nog crashen? Alles wat je leest en hoort in de media is hoe en wanneer ze de economie gaan heropstarten. De enige zwarte zwaan is dat er onverwachts een heropflakkering van de epidemie is en dat alle hoop op een snel einde van de lockdown de grond wordt ingeboord.
Grappig trouwens dat je het over een "onverwachte" heropflakkering van de epidemie hebt ... niks onverwachts toch aan een zekerheid ...
-
- Hero Member
- Contacteer:
Mijn buurman. een charmante advocaat, is vandaag uit zijn huis gezet. Blijkbaar was hij verslaafd aan gokken; of dat nu aan pokeren of aandelen was; is mij nog niet geheel duidelijk.
Was een leuke man, jammer toch?
Was een leuke man, jammer toch?
- troglodytes
- Hero Member
- Contacteer:
Die heeft zijn crash dan al gehad. De gelukzak.
- Oudere Jongere
- Hero Member
- Contacteer:
Is dat zo? Ik heb gehoord dat we op de lange termijn allemaal dood gaan zijn. Heel optimistisch vind ik dat niet.troglodytes schreef: ↑23 april 2020, 20:03 Ah, dan hebben de optimisten gelijk! Die hebben overigens altijd gelijk, op lange termijn, naar ‘t schijnt.
Komt wel van een kerel die linkse praat verkocht. Die kletsen wel vaker uit hun nek natuurlijk.
Op de weekgrafiek moet S&P fut boven 2850 en snel of we hebben een GIGANTISCH shs patroon, slechte tegenvallende resultaten van gilead, hmm
-
- Hero Member
- Contacteer:
Laten we svp allemaal even niet dood gaan..Na de dood is er niets...dus waar kunnen we dan nog ''ruzie over maken''? Het feit is wel dat alles ''in the eyes of the beholder is".
En wellicht denkt elke ''beholder'' anders....
Wees voorzichtig, en dat meen ik oprecht.
En wellicht denkt elke ''beholder'' anders....
Wees voorzichtig, en dat meen ik oprecht.
'Dramatische economische cijfers deren beurzen amper'
https://www.tijd.be/markten-live/live-b ... 22471.html
Lijkt wel een herhaling van het uitbreken van corona in China, toen de beurzen bij ons stegen.
Het ontwaken zal pijnlijk zijn.
https://www.tijd.be/markten-live/live-b ... 22471.html
Lijkt wel een herhaling van het uitbreken van corona in China, toen de beurzen bij ons stegen.
Het ontwaken zal pijnlijk zijn.
Als de beurzen binnen hier en een korte tijd weer op het niveau staan van net voor de crash dan mag je wat mij betreft met gelijke welke uitleg afkomen (genre : de beurs kijkt altijd vooruit, de markt bepaalt alles, ...) ... geen zinnig mens gelooft dit toch nog ... de beurs heeft in dat geval niks maar dan ook niks meer te maken met de huidige of toekomstige economie maar is dan enkel maar lijntjes die virtueel bewegen in een virtuele wereld ... het gaat jullie goed.
- troglodytes
- Hero Member
- Contacteer:
Ben eigenlijk benieuwd hoe jouw portfolio eruit ziet.