Lening op zwarte lijst
TIP
Op zoek naar de laagste rente? Vergelijk alle aanbieders van kredieten
Lening op zwarte lijst
Hallo kunt iemand mij helpen? Als íemand staat op zwarte lijs kun ergens lenen??
Re: Lening op zwarte lijst
als die iemand graag zijn geld definitief kwijt is
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Als je op de zwarte lijst staat, ben je het zwarte schaap van de samenleving en wordt je verstoten...
De ontlener is het OCMW niet he
of er moest onozelaar op zijn gezicht staan
of er moest onozelaar op zijn gezicht staan
Uitelkaar ex betaal de auto lening niet
Beste, ik ben nieuw in de forum en heb vooral een vraag ivm autolening die een vriend van mij zo'n 2 jaar gelden samen met zijn ex een nieuwe auto kochte met autolening. Ze gingen samen naar de bank om een autolening aan te vragen en tekenden dat de mevr zijn ex de auto lening zal betalen want ze had de rijbewijs en draagt zelf al de kosten van de auto op. Nu zijn ze al jaar uitelkaar en ze betaal de auto lening niet en ze is al in het bezit van de auto. Mijn vriend heeft nooit met de auto gereden en was nooit in bezit geweest van de auto. Nu kwam de deurwaarde naar hem toe om die betaling verder te betalen. Ze wilde alles op mijn vriend gooien zodat ze zelf niks kan betalen terwijl ze samen al de schulden hebben gemaakt. Waarvan de grote schuld was van de auto lening. Mijn vraag is kan mijn vriend beroep doen zodat hij die lening niet betaal die zij zelf is aangegaan want min vriend is zelf nooit in het bezit geweest van de auto. Zijn schuldbemedelaar zegt dat hij een klacht moet neer leggen maar de politie zegt ze kunnen er niks aandoen. Help aub.
Hij zal borg gestaan hebben voor die lening, en als zij niet betaald, komen ze naar de borgsteller.. Moet je wel mee oppassen want ze kunnen beslag leggen op je loon en je goederen..