Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Ik ben van mening dat als je een verklaring doet en erna mensen kapot gaan doordat ze ten onrechte gif gaan nemen, want ze denken dat dat helpt, dan ben je slecht bezig.
Als je een vergadering hebt met uw medische raadplegers en je gaat dan op de persconferentie vragen stellen aan de medici, dan ben je slecht bezig.
Stel nu dat Jambon straks vraagt aan van gught, op de persconferentie, seg als de mensen hun dit weekend eens in de zon leggen, zou dat niet helpen?
Wat gaan wij dan denken als simpele Vlamingen?
Trek dat eens door naar de gemiddelde Amerikaan en je weet het wel.
Aub eh seg.
Als je een vergadering hebt met uw medische raadplegers en je gaat dan op de persconferentie vragen stellen aan de medici, dan ben je slecht bezig.
Stel nu dat Jambon straks vraagt aan van gught, op de persconferentie, seg als de mensen hun dit weekend eens in de zon leggen, zou dat niet helpen?
Wat gaan wij dan denken als simpele Vlamingen?
Trek dat eens door naar de gemiddelde Amerikaan en je weet het wel.
Aub eh seg.
De gemiddelde Amerikaan heeft het intellectuele niveau van een racoon. Het zou me dus niet verwonderen dat heel wat onnozelaars daar Dettol gaan injecteren.
Het gezicht van die arts sprak boekdelen.
Het gezicht van die arts sprak boekdelen.
Iemand heeft Trump verteld dat wat hij gisteren bracht toch wat ondoordacht was.
Hij zegt nu dat het 'sarcastisch' bedoeld was.
Dat is toch een stap vooruit, normaal had hij het als fake news bestempeld: ik heb dat niet gezegd, fake news, domme journalisten.
Hij zegt nu dat het 'sarcastisch' bedoeld was.
Dat is toch een stap vooruit, normaal had hij het als fake news bestempeld: ik heb dat niet gezegd, fake news, domme journalisten.
Ik neem mijn woorden terug. Hij is niet knettergek. Hij is leep, leep, ondoordacht en een deugdniet
https://m.hln.be/nieuws/buitenland/nepk ... n~a41af8f0/
Met hulp van het populair topfoutbal zet de politiek (bewust) de andere (rijke) vrienden uit de wind.contextbinder schreef: ↑24 april 2020, 09:41
...
Dus als men mij vraagt of ik het voetbal kan appreciëren is mijn antwoord tweevoudig: Zeer zeker want niettegenstaande ik probeer kritisch te zijn is een mooie voetbalmatch en dito sfeer een aangename ervaring, de passie die fans en spelers aan de dag brengen is aangenaam en bewonderenswaardig. Echter walg ik van de geldzucht waarmee het topvoetbal verbonden is, het feit dat een deel van die geldzucht met publieke financiële middelen moet gestild worden laat bij mij een zeer wrange smaak achter.
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Zoiets...voodoo schreef: ↑24 april 2020, 21:07 Ik neem mijn woorden terug. Hij is niet knettergek. Hij is leep, leep, ondoordacht en een deugdniet
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Afgaande op de sociale media ben ik blijkbaar niet de enige die de persconferentie een klucht vond. Springend van de hak op de tak, twee zinnen in het Nederlands, 3 in het Frans en weer andersom. Is het zo moeilijk om eerst alles in het Nederlands te zeggen en dan alles in Frans in plaats van telkens te veranderen? Een Powerpoint gemaakt door een kleuter en vol met hemeltergende taalfouten.
En dit zootje moet ons dan uit de crisis leiden of zou ik beter zeggen lijden.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ik heb die kelk aan mij laten voorbijgaan, maar inderdaad: Twitter ligt plat van te lachen met zoveel amateurisme
Zelfs de sossen steken er de draak mee
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
En half Vlaanderen heeft ondertussen opgezocht WTF een "fourniturenwinkel" is?
Blijkt de winkel te zijn waar we het alaam gaan moeten halen waarmee we onze mondmaskers zullen moeten maken
Blijkbaar waren de enige personen die een beetje verstaanbaar communiceerden de doventolken
Blijkt de winkel te zijn waar we het alaam gaan moeten halen waarmee we onze mondmaskers zullen moeten maken
Blijkbaar waren de enige personen die een beetje verstaanbaar communiceerden de doventolken
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Volgens mij hebben ze met opzet de inhoud onder een dikke laag chaos verstopt, nu zit gans de meute over de vorm te kakelen terwijl er nauwelijks kritiek op de inhoud is Geen wonder dat het zo lang duurde eer de persconferentie kon beginnen, zo een uitgekiende en langdradige warrigheid maak je niet op een paar uuranonymous schreef: ↑25 april 2020, 10:31 Afgaande op de sociale media ben ik blijkbaar niet de enige die de persconferentie een klucht vond. Springend van de hak op de tak, twee zinnen in het Nederlands, 3 in het Frans en weer andersom. Is het zo moeilijk om eerst alles in het Nederlands te zeggen en dan alles in Frans in plaats van telkens te veranderen? Een Powerpoint gemaakt door een kleuter en vol met hemeltergende taalfouten.
Zijn er dan toch mensen die gekeken hebben? De belg/vlaming is dan nog dommer dan ik al dacht.anonymous schreef: ↑25 april 2020, 10:31 Afgaande op de sociale media ben ik blijkbaar niet de enige die de persconferentie een klucht vond. Springend van de hak op de tak, twee zinnen in het Nederlands, 3 in het Frans en weer andersom. Is het zo moeilijk om eerst alles in het Nederlands te zeggen en dan alles in Frans in plaats van telkens te veranderen? Een Powerpoint gemaakt door een kleuter en vol met hemeltergende taalfouten.
Is er trouwens ook iets gezegd? Of is alles gewoon nog onduidelijker dan het al was? Voor de domme belg/vlaming: dat was een retorische vraag.
Een volk krijgt de leiders die het verdient, bij deze. Zie de Muppet show.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
-
- Newbie
- Contacteer:
Allez, Aerolla, dat is het toch echt niet willen zien. Je zet het zelf letterlijk in je stukje, je hebt alleen het foute deeltje onderlijnd ... Hij vroeg of je een gelijkaardig effect kan bekomen door de javel te injecteren.
Anyway, Dr. Birx's reactie spreekt boekdelen... Moeite om haar gezicht in de plooi te houden. Die zal ook gedacht hebben 'Waarom ben ik in godsnaam opgestaan vandaag ? '
Enkele reacties op sociale media op de persconferentie van de Veiligheidsraad gisteren:
"Zelden zo’n communicatieve ramp gezien als de persconferentie van de Veiligheidsraad."
"Ah het is een veiligheidsraadsel."
"Het is jammer dat de kleuterschool nog gesloten blijft. Anders hadden ze de PowerPoint van vanavond kunnen laten herschrijven door een 3-jarige."
"De kans is groot dat het virus deze persconferentie niet heeft overleefd."
"Zelden zo’n communicatieve ramp gezien als de persconferentie van de Veiligheidsraad."
"Ah het is een veiligheidsraadsel."
"Het is jammer dat de kleuterschool nog gesloten blijft. Anders hadden ze de PowerPoint van vanavond kunnen laten herschrijven door een 3-jarige."
"De kans is groot dat het virus deze persconferentie niet heeft overleefd."
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Hier kun je hun -door een eerste communicant - in elkaar geflanste powerpoint vinden in PDF-formaat (93blz).
Tweetalig, en noblesse oblige: eerst de taal van Molière, en dan die van Vondel. Die van Goethe kunnen op hun kin kloppen ...
De Nederlanders doen het iets beknopter:
Tweetalig, en noblesse oblige: eerst de taal van Molière, en dan die van Vondel. Die van Goethe kunnen op hun kin kloppen ...
De Nederlanders doen het iets beknopter:
-
- Newbie
- Contacteer: