Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Ik heb toch altijd de advocaat verdacht, eigenlijk.
EIgenlijk is de veiligheidsraad ook gewoon De Mol , zit ook vol met advocaten en vrouwen...
Maar alleen moeten we daar zoeken naar die ene persoon die NIET de mol is...
Ik verdenk Alexander De Croo, volgens mij is die niet in staat om te saboteren.
Wilmes doet alsof ze dom is, maar ik denk dat ze het gewoon sluw speelt.
Maggie is voor mij ook wel verdacht, maar volgens de "follow the money" theorie heeft zij teveel geld verspeelt, dus is ze het niet.
De nieuwe naam van de veiligheidsraad is voortaan """ The Muppet Show ""
Nu ook nertsen besmet met SARS-CoV-2, niet enkel voor de mens een nieuw virus wellicht ook voor heel wat diersoorten een nieuwe ziekmaker. Maakt het er allemaal niet beter op, kans op kruis besmetting en mutatie met dierlijke virussen wordt alleen maar groter.
Al weken geleden was geweten dat katten ook besmet konden raken, ze kunnen het alleen niet op de mens doorgeven.
Ik stem wel voor verplichte mondmaskers voor huisdieren, sowieso een punt voor op de veiligheidsraad
Ik stem wel voor verplichte mondmaskers voor huisdieren, sowieso een punt voor op de veiligheidsraad
Inmiddels komt er op het nieuws van 19h30 ook een probleem voorbij. De déconfinement kan slechts doorgaan als er niet meer dan 100 ziekenhuisopnames per dag zijn. Welnu, het zijn er zo'n 200.
De 140 kg aan vlaamse gezondheidsminister werd ook uitgenodigd en voor zo ver ik uit haar "Frans" wijs kon worden, gaf zij Van Ranst gelijk over dit onderwerp.
Donc, on est bien dans la merde. C'est confirmé.
Nu krijg ik natuurlijk ook de updates van het Nederlandse RIVM en die zitten natuurlijk al dagen onder de 100 per dag (vandaag 75).
Het wordt dus hoogdringend tijd om een open gesprek te voeren met iedere Belg ouder dan 65 jaar.
Zeg, oude bat, waarom vind jij eigenlijk, dat jij zo maar het ziekenhuis in mag ? Is jouw tijd inmiddels niet gekomen ? Je kost, maar levert niets op.
Om maar te zeggen: op 3 mei zitten we dan netjes op 60 opnames per dag. Het RIVM heeft al het voorbeeld gegeven..
De 140 kg aan vlaamse gezondheidsminister werd ook uitgenodigd en voor zo ver ik uit haar "Frans" wijs kon worden, gaf zij Van Ranst gelijk over dit onderwerp.
Donc, on est bien dans la merde. C'est confirmé.
Nu krijg ik natuurlijk ook de updates van het Nederlandse RIVM en die zitten natuurlijk al dagen onder de 100 per dag (vandaag 75).
Het wordt dus hoogdringend tijd om een open gesprek te voeren met iedere Belg ouder dan 65 jaar.
Zeg, oude bat, waarom vind jij eigenlijk, dat jij zo maar het ziekenhuis in mag ? Is jouw tijd inmiddels niet gekomen ? Je kost, maar levert niets op.
Om maar te zeggen: op 3 mei zitten we dan netjes op 60 opnames per dag. Het RIVM heeft al het voorbeeld gegeven..
Ik denk dat je toch wel een beetje een verkeerd beeld hebt van 65 plussers. Wie zit er tijdens de weekdagen in tea-rooms en restaurants wafels en dagschotels te eten? Wie koopt er dikke Mercedessen van +50k? Wie koopt al die appartementen aan de kust?
Je vergeet dat jij ook (hopelijk) 65 zal worden. Mogen we je dan op je 65e verjaardag het nekschot komen geven?
Je vergeet dat jij ook (hopelijk) 65 zal worden. Mogen we je dan op je 65e verjaardag het nekschot komen geven?
Het extreme egoïsme van de jongere generaties is me nog al opgevallen. Opgegroeid in de grootste luxe met bijna oneindig aantal mogelijkheden en nu zelfs eisen dat de ouderen moeten sterven om hun eigen levensstijl te kunnen handhaven.
En die luxe hebben ze niet eens zelf verdiend maar ze parasiteren op de verwezenlijkingen van hun ouders en grootouders. Gelukkig zijn mijn kinderen wel opgevoed met respect voor ouderen.
Ik heb precies het idee dat mijn cynisme alvast niet is overgekomen, bij tenminste twee personen.
Ik zal het nog eens proberen:
- De Nederlanders zijn nu al in de situatie die wij hopelijk pas na 18 mei zullen bereiken. Wij mekkeren over een (1) horecamevrouw die met een foodtruck in Mechelen rondrijdt. De Nederlanders 'raden niet aan' dat het over de koppen lopen is in de historische centra van Delft, Tilburg, Dordrecht en Arnhem.
- Van Ranst en die vetklep bevestigen, dat wij sowieso naar enige versoepeling kunnen fluiten, want wij zitten nog niet onder 100 ziekenhuisopnames per dag. En de Nederlanders wel. "Logisch dus", dat zij veel soepeler leefregels hebben. En wij mooi thuis mogen rotten.
Hoe doen die Nederlanders dat toch ?
Wel.. door open gesprekken met 65-plussers te hebben.
Van Ranst en vetklep pleiten dus voor meer "open gesprekken".
Ik zal het nog eens proberen:
- De Nederlanders zijn nu al in de situatie die wij hopelijk pas na 18 mei zullen bereiken. Wij mekkeren over een (1) horecamevrouw die met een foodtruck in Mechelen rondrijdt. De Nederlanders 'raden niet aan' dat het over de koppen lopen is in de historische centra van Delft, Tilburg, Dordrecht en Arnhem.
- Van Ranst en die vetklep bevestigen, dat wij sowieso naar enige versoepeling kunnen fluiten, want wij zitten nog niet onder 100 ziekenhuisopnames per dag. En de Nederlanders wel. "Logisch dus", dat zij veel soepeler leefregels hebben. En wij mooi thuis mogen rotten.
Hoe doen die Nederlanders dat toch ?
Wel.. door open gesprekken met 65-plussers te hebben.
Van Ranst en vetklep pleiten dus voor meer "open gesprekken".
@Dixit,
Mijn excuses dan dat ik uw cynisme niet als dusdanig herkend had.
Mag ik u verder een goedbedoelde tip geven? Scheldwoorden gebruiken in berichten maken voor mij in elk geval die berichten minder waardevol. Voor mij doen de woorden "vetklep" en "mekkeren" in uw bericht afbreuk aan de inhoud ervan.
Mijn excuses dan dat ik uw cynisme niet als dusdanig herkend had.
Mag ik u verder een goedbedoelde tip geven? Scheldwoorden gebruiken in berichten maken voor mij in elk geval die berichten minder waardevol. Voor mij doen de woorden "vetklep" en "mekkeren" in uw bericht afbreuk aan de inhoud ervan.
Het gebruik van het woord vetklep voor de heer Beke getuigt van zeer weinig respect en zegt veel over het intelectuele niveau van de schrijver van het bericht.
Iemand die dus een woord als vetklep op een forum gebruikt, is van een lager intellectueel niveau? Ok, en van waar heb je die wijsheid of hoe ben je tot deze conclusie gekomen?
Covid-19 heeft blijkbaar nog een reeks ongekende bijwerkingen. Het is toch niet omdat iemand een ministerpost gekregen heeft dat hij/zij een heilig huisje geworden is.
Covid-19 heeft blijkbaar nog een reeks ongekende bijwerkingen. Het is toch niet omdat iemand een ministerpost gekregen heeft dat hij/zij een heilig huisje geworden is.
- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer:
2 dagen en het is prijs... En wij ons maar aan de regeltjes houden.
Hoop dat iedereen beseft dat indien ze de datum opschuiven en we nog langer opgesloten zullen zitten, aan wie we dat te danken zullen hebben...
https://m.hln.be/in-de-buurt/borgerhout ... ~aa795bef/
Soortgelijke zaken zijn al gemeld in Bronxelles zaterdagavond en de burgemeesters hebben richtlijnen gegeven dat ze niet te veel moeten controleren in bepaalde wijken.
Hoop dat iedereen beseft dat indien ze de datum opschuiven en we nog langer opgesloten zullen zitten, aan wie we dat te danken zullen hebben...
https://m.hln.be/in-de-buurt/borgerhout ... ~aa795bef/
Soortgelijke zaken zijn al gemeld in Bronxelles zaterdagavond en de burgemeesters hebben richtlijnen gegeven dat ze niet te veel moeten controleren in bepaalde wijken.
-
- VIP member
- Contacteer:
Neem dat 2% overlijd. Moet je de mentale gezondheid van 11 miljoen mensen opofferen om de levens van 200k te verlengen, waarvan de meesten statisistisch gezien nog maximum 15 jaar te leven hebben?
Ik laat de vraag persoonlijk open, maar ik weet dat het als alleenstaande op een appartement die verplicht moet telewerken toch mentaal niet gemakkelijk is. Ik besef nu dat oorlog een hel moet zijn.
Ik laat de vraag persoonlijk open, maar ik weet dat het als alleenstaande op een appartement die verplicht moet telewerken toch mentaal niet gemakkelijk is. Ik besef nu dat oorlog een hel moet zijn.