Veranderen energieleverancier
Re: Veranderen energieleverancier
Vergelijk eens met vreg en de andere sites zoals bv mijnenergie.be
Let op dat de ene site geen rekening houdt met promoties (zoals vreg),
andere sites houden rekening met de tijdelijke promoties die leveranciers aanbieden
andere sites hebben nog extra tijdelijke promoties afgesproken met leveranciers.
Is eerste keer dat ik van gaele hoor, maar als er een link met TA is, ben ik al direct op mijn hoede![Wink ;)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/wink.gif)
Lees bv de privacy verklaring maar al eens eerst na:
https://www.datocms-assets.com/11796/15 ... 1-2019.pdf
alles wat je opgeeft, wordt verkocht aan derde partijen zoals leveranciers etc
Let op dat de ene site geen rekening houdt met promoties (zoals vreg),
andere sites houden rekening met de tijdelijke promoties die leveranciers aanbieden
andere sites hebben nog extra tijdelijke promoties afgesproken met leveranciers.
Is eerste keer dat ik van gaele hoor, maar als er een link met TA is, ben ik al direct op mijn hoede
![Wink ;)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/wink.gif)
Goedendag,
Ik heb onlangs een vergelijking gemaakt aan de hand van mijnenergie en aanbieders. Beiden toonden Luminus (Optimal) en Mega als goedkoopste rekening houdend met promoties voor de nieuwe klanten. Enkel op de website van Luminus was diezelfde lage prijs te bekomen in de berekening.
De promotie loopt tot einde deze maand. Ik vraag mij af of ik beter tot mei zou wachten hopend op een nog betere promotie of liever direct overstappen?
Groetjes,
neo
Ik heb onlangs een vergelijking gemaakt aan de hand van mijnenergie en aanbieders. Beiden toonden Luminus (Optimal) en Mega als goedkoopste rekening houdend met promoties voor de nieuwe klanten. Enkel op de website van Luminus was diezelfde lage prijs te bekomen in de berekening.
De promotie loopt tot einde deze maand. Ik vraag mij af of ik beter tot mei zou wachten hopend op een nog betere promotie of liever direct overstappen?
Groetjes,
neo
Welke is de interessantste energieleverancier wanneer je zonnepanelen hebt gelegd dit jaar? Rekening houdend dat we 15 jaar kunnen genieten van de terugdraaiende teller en dat ons verbruik volledig gedekt wordt door de productie.
Ecopower
Let op met Mega: vaste vergoeding verplicht voor een gans jaar, en promotie slechts verworven na 1 vol jaar!
Gaan de promoties nog voordeliger worden denken jullie of is het top punt reeds bereikt?
Slechter weer voorspelt en heropstarten economie.
Ik denk dat prijzen niet veel lager kunnen.
Nuja dat dacht ik 8 cent geleden bij de mazout ook. Dus tja.... Glazen bol.tk eens proberen....
Ik denk dat prijzen niet veel lager kunnen.
Nuja dat dacht ik 8 cent geleden bij de mazout ook. Dus tja.... Glazen bol.tk eens proberen....
ja sommigen maar afgeven op de Groenen .
Als het om de portemonnee gaat worden ze plots favoriet van het groene Ecopower.
Morgen vertellen diezelfde dan hier , we kunnen niet zonder kern centrales.
Ga de topics uit het verleden maar na.
Windmolens dat er hier draaien op het forum.
1 mei is kortbij.
Als het om de portemonnee gaat worden ze plots favoriet van het groene Ecopower.
1 mei is kortbij.
Estate Guru believer.
Nonsens!anonymous schreef: ↑28 april 2020, 11:44 … Is eerste keer dat ik van gaele hoor, maar als er een link met TA is, ben ik al direct op mijn hoede
Ik ga me niet uitspreken over Gaele op zich, want dat is een gezamenlijke realisatie van 2 verschillende vennootschappen.
En ik heb daar persoonlijk (nog) geen ervaring mee.
Maar bij Test-Aankoop zullen ze nooit je gegevens doorgeven aan derden, zonder dat je daar expliciet toelating voor geeft.
En trouwens dank voor de link met de privacy verklaring:
als je die zélf volledig hebt nagelezen, dan heb je ook gezien dat er onderaan voor beide vennootschappen afzonderlijk, een "Formulier voor weigering gebruik gegevens" aan toegevoegd is.
Nog over Gaele:
Verleden jaar zijn er problemen of misverstanden ontstaan in verband met Gaele en Test-Aankoop.
Dat was toen de reden waarom ik, als TA-abonnee, voorlopig (nog) niet in zee ben gegaan met Gaele. Ik ben immers van nature wantrouwig, en ik kijk altijd eerst de kat uit de boom.
Intussen is alles uitgeklaard en zou alles dus goed verlopen.
Verleden jaar zijn er problemen of misverstanden ontstaan in verband met Gaele en Test-Aankoop.
Dat was toen de reden waarom ik, als TA-abonnee, voorlopig (nog) niet in zee ben gegaan met Gaele. Ik ben immers van nature wantrouwig, en ik kijk altijd eerst de kat uit de boom.
Intussen is alles uitgeklaard en zou alles dus goed verlopen.
https://www.test-aankoop.be/woning-ener ... -mea-culpaGaele verontschuldigt zich
05 april 2019
Met onze actie Gaele willen we het leven van de consument gemakkelijker maken. We zijn voor sommigen echter te ver gegaan in onze ‘ontzorging’ en hebben hen verrast. We willen deze mensen geruststellen en ondernemen momenteel actie. …/…
De "Groenen" zijn veel meer dan energie... Is Ecopower een groene lobby?platin schreef: ↑28 april 2020, 23:27 ja sommigen maar afgeven op de Groenen .
1 mei is kortbij.
Ik heb zonnepanelen dus Ecopower is het voordeligste. Ook voor 2e verblijf bij Ecopower gewoon om niet elk jaar te moeten vergelijken. Moest je toch 10neuro teveel betalen, tja dan is het ok.
Ik zie niet in wat Ecopower en groen gemeen hebben. Ecopower is een organisatie die o.a. groene energie produceert en garandeert dat elk verbruik van hun klanten zogezegd groen is.
De partij groen heeft evenveel groene ideeën als elke andere partij. Wat gezaagd en geleuter over mazout en kerncentrales maar als het over open haarden of vuurkorven gaat dan hoor, zie en ruik je ze niet. Triestige figuren. Dat was vroeger bij ecolo - economie durable - Anders.
Ik zie niet in wat Ecopower en groen gemeen hebben. Ecopower is een organisatie die o.a. groene energie produceert en garandeert dat elk verbruik van hun klanten zogezegd groen is.
De partij groen heeft evenveel groene ideeën als elke andere partij. Wat gezaagd en geleuter over mazout en kerncentrales maar als het over open haarden of vuurkorven gaat dan hoor, zie en ruik je ze niet. Triestige figuren. Dat was vroeger bij ecolo - economie durable - Anders.
exactvoodoo schreef: ↑29 april 2020, 18:38 Ik heb zonnepanelen dus Ecopower is het voordeligste. Ook voor 2e verblijf bij Ecopower gewoon om niet elk jaar te moeten vergelijken. Moest je toch 10neuro teveel betalen, tja dan is het ok.
![Smiley :)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/smiley.gif)
Ik had zonet een Optimal getekend bij Luminus (kwam bij mij als goedkoopste zowel via mijnenergie en aanbieders). Geen idee of de promoties van volgende maanden nog beter zullen zijn. Maar zoals in geval van de beurs in maart, stap ik liever in wanneer het voordelig is. Een kleine besparing van circa 300-400 EUR in vergelijking met Lampiris dat ik vorig jaar aan de hand van VREG bekwam.
Update 1/5/2020
Uit nieuwsgierigheid nog eens simulaties gedaan... door gisteren te tekenen bespaarde ik 30 EUR ten opzichte van mei promoties.
Update 1/5/2020
Uit nieuwsgierigheid nog eens simulaties gedaan... door gisteren te tekenen bespaarde ik 30 EUR ten opzichte van mei promoties.