Steeds meer Vlamingen halen wapen in huis
Steeds meer Vlamingen halen wapen in huis
Overwegen spaargidsers ook om een wapen te kopen of hebben ze er al een??
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/st ... /#comments
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/st ... /#comments
Re: Steeds meer Vlamingen halen wapen in huis
Zie mijn onderschrift.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Best raar om te zien dat er blijkbaar nogal wat forumleden tegen het bezit van vuurwapens zijn.
Hier geen echte vuurwapens in bezit, enkel wat wat RPG's, lichte oorlogswapens en een paar granaten.
Hier geen echte vuurwapens in bezit, enkel wat wat RPG's, lichte oorlogswapens en een paar granaten.
Ze hebben dan ook nooit nagedacht in hun leven en zich de kop gewoon laten volgieten met allerhande nonsens. Wel parmantig de braafste op de voorste rij, dat wel. Daarom ook dat we het zo goed doen in dit niet-land.contextbinder schreef: ↑6 mei 2020, 11:41 Best raar om te zien dat er blijkbaar nogal wat forumleden tegen het bezit van vuurwapens zijn.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
De vragen zijn zo opgesteld dat de cijfers in feite niks betekenen.
Je kunt gerust 3 vakjes aankruisen (Heeft nog geen wapen + Overweegt om een wapen te kopen +
Is voor vrij wapenbezit mits voorwaarden) en toch consequent zijn.
Beter ware geweest
- Is voor vrij wapenbezit
- Is voor vrij wapenbezit mits voorwaarden
- Is tegen vrij wapenbezit
of
- Ik heb een wapen
- Ik heb er geen, maar overweeg er een te kopen
- Ik heb geen wapen en denk er ook niet aan.
Ik heb al eens na over zelfverdediging nagedacht. Wat, waarmee, hoe, ... ? Maar dat hoeft geen vuurwapen te zijn. Momenteel andere prioriteiten om over te piekeren.
Je kunt gerust 3 vakjes aankruisen (Heeft nog geen wapen + Overweegt om een wapen te kopen +
Is voor vrij wapenbezit mits voorwaarden) en toch consequent zijn.
Beter ware geweest
- Is voor vrij wapenbezit
- Is voor vrij wapenbezit mits voorwaarden
- Is tegen vrij wapenbezit
of
- Ik heb een wapen
- Ik heb er geen, maar overweeg er een te kopen
- Ik heb geen wapen en denk er ook niet aan.
Ik heb al eens na over zelfverdediging nagedacht. Wat, waarmee, hoe, ... ? Maar dat hoeft geen vuurwapen te zijn. Momenteel andere prioriteiten om over te piekeren.
Klopt het dat het vrijwel onmogelijk is om een wapen te kopen voor thuis zelfverdediging tenzij men aangesloten en een actieve lid is bij een schuttersclub? Het gaat over handwapens.
Vraag eens aan diegene die ooit al eens een wapen gebruikt hebben welke miserie ze gehad hebben om zich te kunnen laten vrijpleiten. Ook al eens stilgestaan bij de psychologische gevolgen. Of denk je dat je al fluitend iemand neerknalt, een whisky drinkt en gaat slapen? Het is gemakkelijk om hoog van de toren te blazen zoals sommigen hier. Tot je je zal moeten verantwoorden. Het zal veel minder zijn, om nog maar te zwijgen hoeveel geld de advocaat u gaat kosten.
Sommigen kijken te veel films denk ik.
Begin eens met de wapenwet te lezen en hoe je uw wapens dient te bewaren en te vervoeren. De goesting zal rap gedaan zijn om er eentje aan te schaffen.
Begin eens met de wapenwet te lezen en hoe je uw wapens dient te bewaren en te vervoeren. De goesting zal rap gedaan zijn om er eentje aan te schaffen.
Laatst gewijzigd door anonymous op 6 mei 2020, 14:08, 1 keer totaal gewijzigd.
- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer:
Dat is absoluut waar. De wetgeving zit inderdaad zo ineen dat je je beter in je eigen huis bont en blauw laat slaan, je vrouw en dochters laat verkrachten, en daarna best zelf de buit de vluchtwagen in draagt want als de lieverdjes van onze elite zich een breuk heffen kan je daar ook nog voor opdraaien.anonymous schreef: ↑6 mei 2020, 14:06 Vraag eens aan diegene die ooit al eens een wapen gebruikt hebben welke miserie ze gehad hebben om zich te kunnen laten vrijpleiten. Ook al eens stilgestaan bij de psychologische gevolgen. Of denk je dat je al fluitend iemand neerknalt, een whisky drinkt en gaat slapen? Het is gemakkelijk om hoog van de toren te blazen zoals sommigen hier. Tot je je zal moeten verantwoorden. Het zal veel minder zijn, om nog maar te zwijgen hoeveel geld de advocaat u gaat kosten.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Bestaat er enige legale manier?PinkPanther1970 schreef: ↑6 mei 2020, 14:07Wie zegt dat je dat via officiële kanalen moet aankopen?
In schietclub gaan,( sportschutterslicentie ) en als je geen strafregister hebt kan je wapenvergunning aanvragen.neo schreef: ↑6 mei 2020, 14:18Bestaat er enige legale manier?PinkPanther1970 schreef: ↑6 mei 2020, 14:07
Wie zegt dat je dat via officiële kanalen moet aankopen?
Laatst gewijzigd door ludo op 6 mei 2020, 14:23, 1 keer totaal gewijzigd.
- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer:
Wat? En gij biedt die mensen geen kopje thee en een koekje aan?GreenDean schreef: ↑6 mei 2020, 14:17 Dat is absoluut waar. De wetgeving zit inderdaad zo ineen dat je je beter in je eigen huis bont en blauw laat slaan, je vrouw en dochters laat verkrachten, en daarna best zelf de buit de vluchtwagen in draagt want als de lieverdjes van onze elite zich een breuk heffen kan je daar ook nog voor opdraaien.
Onbeleefde boer.
Guilty as charged.PinkPanther1970 schreef: ↑6 mei 2020, 14:22 Wat? En gij biedt die mensen geen kopje thee en een koekje aan?
Onbeleefde boer.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Met zijn allen de juiste bolletjes kleuren maar dat zal er hier nooit van komen.GreenDean schreef: ↑6 mei 2020, 14:17 Dat is absoluut waar. De wetgeving zit inderdaad zo ineen dat je je beter in je eigen huis bont en blauw laat slaan, je vrouw en dochters laat verkrachten, en daarna best zelf de buit de vluchtwagen in draagt want als de lieverdjes van onze elite zich een breuk heffen kan je daar ook nog voor opdraaien.