De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
https://www.dividendnieuws.nl/2020/02/a ... 0.html?m=1Nadat PostNL het dividend eerder al staakte tussen 2011 en 2015 is nu opnieuw een langere periode aangebroken waarin aandeelhouders niet mee zullen delen in de winst.
[...]
Daarbij waarschuwden we gelijk beleggers dat het niet realistisch was om ook de komende jaren een dergelijk hoge uitkering te verwachten.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Mogelijk bewijs, dat het coronavirus, wel degelijk , uit een chinees lab is ontsnapt. De genoom sequence van het coronavirus, bevat "atypische" voor een "natuurlijk/dierlijk virus" wijzigingen in "de genoom sequence control room van het coronavirus".
Alsof een chiense wetenschapper, genetische modificaties heeft willen uitvoeren op het coronavirus.
czechische viroloog , Sona Pekova, die overigens ook een vereenvoudigde test voor het opsporen van het coronavirus heeft uitgevonden, verklaart dit in het volgende youtube interview.
https://www.youtube.com/watch?v=qmL7okhbVzU
Alsof een chiense wetenschapper, genetische modificaties heeft willen uitvoeren op het coronavirus.
czechische viroloog , Sona Pekova, die overigens ook een vereenvoudigde test voor het opsporen van het coronavirus heeft uitgevonden, verklaart dit in het volgende youtube interview.
https://www.youtube.com/watch?v=qmL7okhbVzU
Wat ik niet snap is dat vrijwel iedereen op dit forum waar zogenaamde langetermijnbeleggers de plak zwaaien, zich druk maakt in een gezonde en tijdelijke correctie van de markten.
Bekijk jullie rendementen over de voorbije vijf jaar een keer. Indien je een netjes gespreide en verspreide portefeuille bezit, scoor je toch altijd beter dan pakweg 200 procent...