Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Lange files in Antwerpse fietstunnels
Het is momenteel druk in de Antwerpse fietstunnels. De wachttijd in de Kennedyfietstunnel loopt op tot 60 minuten. "Blijf er dus weg en fiets op eigen oever", meldt het Vlaams Verkeerscentrum op Twitter.
Die stonden ook niet op eerste rij toen het verstand werd uitgedeeld.
Het is momenteel druk in de Antwerpse fietstunnels. De wachttijd in de Kennedyfietstunnel loopt op tot 60 minuten. "Blijf er dus weg en fiets op eigen oever", meldt het Vlaams Verkeerscentrum op Twitter.
Die stonden ook niet op eerste rij toen het verstand werd uitgedeeld.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Je hebt het precies niet echt voor de Antwerpenaren hé?
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Nee, ik had verstuurd via m'n GSM, dacht ik. Volgende keer dat ik op spaargids kom, staat daar m'n reactie in het tekstveldje, met onderaan weer de optie "annuleer" of "verstuur". Dus ik dacht dat het de 1e keer niet gebeurd was, dat ik bvb niet deftig geklikt had. Maar blijkbaar wel.
Het ligt niet aan zo'n sterke aversie voor Antwerpenaren, dan wel aan een glitch in het forum.
Voor de Antwerpenaren op dit forum (indien er zijn die kunnen lezen): 't was maar een grapje hoor. Het deel tussen haakjes ook.
Deze passeerde zonet op Facebook. Zalig!
Karma is no bitch at the moment ... zijn loonslaven zijn besmet, het opperzwijn lijkt immuunanonymous schreef: ↑9 mei 2020, 18:25 Karma is a bitch. Nu de opperdebiel nog.
https://m.hln.be/nieuws/buitenland/angs ... ~a109b3a0/
Omdat het op een ander altijd beter is, het budget van homeland security is ong. 50 miljard dollar. Blijkt achteraf veel home en weinig security te zijn. Nogmaals, op een ander is het allemaal beter.
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200510_04952951
Zo'n dingen vind ik echt hilarisch. Ik sta daar vol verbijstering naar te kijken en vraag me af, waarom toch? Waarom schuiven mensen anderhalf uur aan om suikerbommen op te eten? Of om wat dan ook op te eten? Maak zelf je brood, bak er een eitje bij, enz. Eigenlijk jammer nog dat het geen oude wijven regende.
Zo'n dingen vind ik echt hilarisch. Ik sta daar vol verbijstering naar te kijken en vraag me af, waarom toch? Waarom schuiven mensen anderhalf uur aan om suikerbommen op te eten? Of om wat dan ook op te eten? Maak zelf je brood, bak er een eitje bij, enz. Eigenlijk jammer nog dat het geen oude wijven regende.
Wat zal dat geven morgen als de winkels weer mogen openen ?
Ik denk dat bij veel "fun"-shoppers de "fun" er na één keer vlug zal af zijn : alleen winkelen, niet blijven stilstaan, vastgelegd parcours, éénrichtingsverkeer in winkelstraten, monddoek, ...
Ik denk dat bij veel "fun"-shoppers de "fun" er na één keer vlug zal af zijn : alleen winkelen, niet blijven stilstaan, vastgelegd parcours, éénrichtingsverkeer in winkelstraten, monddoek, ...
Inderdaad, geebee.
Wijnegem Shopping Center heet nu. Shop. Eat. Enjoy.
Commentaar van De Standaard: schrap de laatste twee maar.
Toch vind ik het fijn dat ik af en toe ook boodschappen kan doen bij andere winkels dan de AH.
Voorbeeldje: zonnebrandcreme-tijd alweer. Ik ben voor een heleboel merken allergisch. Gelukkig kan ik goed weg met Garnier Ambre Solaire.
Prijs bij de Wibra: EUR 4,99.
Wibra gesloten. Dan maar bij mijn wekelijkse survival bij de AH. EUR 23,99.
Ja, ZO wordt het winkelmandje wel duurder.
Idem AA-batterijen.
Kruidvat versus de Duracell bij de AH. Ik heb de prijzen niet opgezocht, maar meestal kan je 4 Duracelletjes voor 24 Kruidvatbatterijen kopen. En ja, het konijntje loopt langer, maar hoogstens 1,5x, zeker geen 6x.
En voor wat betreft de voedselprijzen zelf: we zullen de Jumbo van Terneuzen maar niet vergelijken met de AH van Antwerpen...
Wijnegem Shopping Center heet nu. Shop. Eat. Enjoy.
Commentaar van De Standaard: schrap de laatste twee maar.
Toch vind ik het fijn dat ik af en toe ook boodschappen kan doen bij andere winkels dan de AH.
Voorbeeldje: zonnebrandcreme-tijd alweer. Ik ben voor een heleboel merken allergisch. Gelukkig kan ik goed weg met Garnier Ambre Solaire.
Prijs bij de Wibra: EUR 4,99.
Wibra gesloten. Dan maar bij mijn wekelijkse survival bij de AH. EUR 23,99.
Ja, ZO wordt het winkelmandje wel duurder.
Idem AA-batterijen.
Kruidvat versus de Duracell bij de AH. Ik heb de prijzen niet opgezocht, maar meestal kan je 4 Duracelletjes voor 24 Kruidvatbatterijen kopen. En ja, het konijntje loopt langer, maar hoogstens 1,5x, zeker geen 6x.
En voor wat betreft de voedselprijzen zelf: we zullen de Jumbo van Terneuzen maar niet vergelijken met de AH van Antwerpen...
Bijna 2 miljoen door gerecht in beslag genomen mondmaskers gestolen in magazijn in Luik
Zowat 1,8 miljoen mondmaskers die in beslag waren genomen door het Luikse gerecht, zijn vorige week gestolen in een magazijn van het gerechtelijk arrondissement. Dat heeft RTL info bericht en het nieuws is bevestigd door het Luikse parket.
De maskers waren in beslag genomen wegens een vermoeden dat ze niet conform waren. In afwachting van de resultaten van analyses lagen ze opgeslagen in een magazijn.
Het parket wilde geen details kwijt over het aantal gestolen maskers, maar zegt wel dat het om een aanzienlijk aantal gaat. Het gerecht vreest dat de mondmaskers op de zwarte markt zullen worden verkocht
Lijkt me een inside job.
Zowat 1,8 miljoen mondmaskers die in beslag waren genomen door het Luikse gerecht, zijn vorige week gestolen in een magazijn van het gerechtelijk arrondissement. Dat heeft RTL info bericht en het nieuws is bevestigd door het Luikse parket.
De maskers waren in beslag genomen wegens een vermoeden dat ze niet conform waren. In afwachting van de resultaten van analyses lagen ze opgeslagen in een magazijn.
Het parket wilde geen details kwijt over het aantal gestolen maskers, maar zegt wel dat het om een aanzienlijk aantal gaat. Het gerecht vreest dat de mondmaskers op de zwarte markt zullen worden verkocht
Lijkt me een inside job.
Als je er nog eens over nadenkt en het eens opnieuw leest... Denk je dan echt dat het daar aan ligt ?Dixit schreef: ↑8 mei 2020, 21:51 De RTBF en ik zijn het niet eens met jou en Haelewijn. Les Pays Bas. 40 Pourcent plus d'habitants, 50 pourcent moins de morts.
De verklaring kwam op het nieuws, maar werd ook al in mijn kwaliteitskrant en De Standaard vermeld.
Nederland heeft een lossere aanpak en het volk kan ermee omgaan. De geest, niet de letter van de regel. Geen gedonder, geen Bankjespolizei en dus ook geen burgers die per se de boel willen ontduiken.
Nu gaat dat ook maar tot een bepaald moment goed. De Zweden waren waarschijnlijk té laks.
Ben je zeker dat het niet is omdat die gasten gemiddeld meer erwtensoep gegeten hebben dan de Belgen in februari ? Dat laatste klinkt me eigenlijk meer aannemelijk...
De maskers : Die gasten voelden zich vermoedelijk bestolen en zijn ze gaan terughalen ? Ooit nog in het echt zo'n maneuver gezien van iemand... Dat heeft wel geld gekost want die dacht dat hij gelijk had ook nog : Hij had zijn sporen niet gewist