Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Wij maken onze pesto van parmezaanse kaas, pijnboompitten, olijfolie en het loof van de radijzen. Is iets pittiger dan met basilicum en eerder oogstbaar. Als de oogst te overvloedig is maken we van het loof gewoon soep.Jamesken schreef: ↑12 mei 2020, 09:33 Ja, neem nu pesto.... als je dat zelf maakt met uw eigen basilicum en look, das toch een wereld van verschil.
Nu mijn basilicum project loopt een beetje uit de hand al zeg ik het zelf . Maar het gaat smaken die pesto!
Aan kaasmaken ben ik nog niet begonnen... misschien nog een ideetje
De geur van tomatenplanten is ook zo iets fenomenaal.
De kaas maken we inderdaad ook nog niet zelf. Misschien iets voor als C-19 nog iets langer aanhoudt.
En zelfgekweekte tomaten is inderdaad een delicatesse. Echt vlees ipv water met een schil rond.
Volgens mij zit Iran erachter.
Gingen Amerika toch een lesje leren.
Estate Guru believer.
Ik denk dat Eddy Wally zo'n potteke heeft laten vallen in het hiernamaals...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Intussen hebben we de oplossing gevonden om de kosten van de coronacrisis te betalen :
Hoe gaan we de coronacrisis betalen? En vooral: wie gaat dat doen? "Hef een coronataks op de oudere generatie"
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/05/13 ... Xa282yk6js
Hoe gaan we de coronacrisis betalen? En vooral: wie gaat dat doen? "Hef een coronataks op de oudere generatie"
De gedragseconoom Jan Emmanuel De Neve die dit voorstelt is natuurlijk zelf 'toevallig' maar 41 jaar.geebee schreef: ↑14 mei 2020, 10:35 Intussen hebben we de oplossing gevonden om de kosten van de coronacrisis te betalen :
Aangezien onze welvaart is opgebouwd door de oudere generatie stel ik voor dat de jongere generatie 1 jaar dan quasi gratis gaat werken voor de staat, zoals ik destijds in het leger heb gedaan. De financiële problemen zullen direct opgelost zijn.
Een eindeloze discussie die hier al vele malen gevoerd is.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Het aloude ' belast de andere'. Er staan altijd mensen klaar om te wijzen naar diegene die volgens hen best nog wat meer belast kan worden. Gaat daarmee naar den oorlogMoreOrLess schreef: ↑14 mei 2020, 11:30De gedragseconoom Jan Emmanuel De Neve die dit voorstelt is natuurlijk zelf 'toevallig' maar 41 jaar.geebee schreef: ↑14 mei 2020, 10:35 Intussen hebben we de oplossing gevonden om de kosten van de coronacrisis te betalen :
Het is echt niet aan de inkomenskant dat het schort in dit hoogst belaste landje ter wereld.
En om haelewyn nog wat te jennen een citaat uit de link van geebee:
"België is een prachtig voorbeeld van een land dat het virus helemaal niet heeft weten te onderdrukken. Het heeft redelijk veel corona-doden en krijgt een economische ramp over zich heen."
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Een voorbeeld zoals er in Europa meer dan tien zijn.. Een citaat van een gedragseconoom over het gezondheidsaspect van een pandemie.... Daar lig ik zeker wakker van.
Hij was nog niet op het nieuws geweest ?
We zullen er eens een citaat tegenover zetten van een medicus over het wanbeleid en de graaicultuur bij de banken. Dat gaat tenminste nog op iets trekken.
De mening van de bakker of van De Wever kan er ook nog bij zonder dat ik er een half uur slaap voor laat.
Voor de rest klopt het wel. De eeuwige attitude : zolang ik er maar geen last van heb. Als een ander het maar betaalt. Ik zou de rekening doorschuiven voor België naar de Walen en voor Europa naar de Grieken, Italianen en chinezen.
Kompleet te verwaarlozen visie m.i. waarvan er veertien in een dozijn passen.
Hij was nog niet op het nieuws geweest ?
We zullen er eens een citaat tegenover zetten van een medicus over het wanbeleid en de graaicultuur bij de banken. Dat gaat tenminste nog op iets trekken.
De mening van de bakker of van De Wever kan er ook nog bij zonder dat ik er een half uur slaap voor laat.
Voor de rest klopt het wel. De eeuwige attitude : zolang ik er maar geen last van heb. Als een ander het maar betaalt. Ik zou de rekening doorschuiven voor België naar de Walen en voor Europa naar de Grieken, Italianen en chinezen.
Kompleet te verwaarlozen visie m.i. waarvan er veertien in een dozijn passen.
Maar intussen op alle hoofdpagina's van de media ... kwestie van mensen nog een beetje meer tegen elkaar op te zetten.
Ik ben in blijde verwachting van het tegenvoorstel van minister van ballonnetjes Weyts ... want ook hij zal hier wellicht een weloverwogen mening over hebben ... ik heb er wel begrip voor dat hij voorlopig hiervoor even geen tijd heeft want hij is druk bezig een kattenjong te redden van euthanasie.
Mensen opzetten en het fake news gebruiken om de doorsnee domme of halfdomme Vlaming een rad voor de ogen te draaien. Van woordenbrij gesproken.....
Het zal voor sommigen wel van pas komen.
Dus... je mag als bejaarde niet op kinderen passen als je overgewicht hebt
Nu gaat de politie ook al controleren op overgewicht ofzo?
Vroeger controleerden ze alleen vrachtwagens op overgewicht
Wat een geweldig land hebben wij toch, we moeten dit alles zeer goed documenteren, op en dag gaan we hier mee kunnen lachen.
By the way: Wouter Beke ziet er zonder bril nog dommer uit dan met bril, maar het kan ook zijn vanwege wat hij zegt...
Onze politici moeten echt wat meer bezig zijn met de verkiezingen, zelfs in verkiezingstijd zeggen ze nog intelligentere dingen. Nu kan niemand het wat schelen omdat de verkiezingen nog 50 jaar weg zijn, dus kraamt iedereen maar wat uit.
Nu gaat de politie ook al controleren op overgewicht ofzo?
Vroeger controleerden ze alleen vrachtwagens op overgewicht
Wat een geweldig land hebben wij toch, we moeten dit alles zeer goed documenteren, op en dag gaan we hier mee kunnen lachen.
By the way: Wouter Beke ziet er zonder bril nog dommer uit dan met bril, maar het kan ook zijn vanwege wat hij zegt...
Onze politici moeten echt wat meer bezig zijn met de verkiezingen, zelfs in verkiezingstijd zeggen ze nog intelligentere dingen. Nu kan niemand het wat schelen omdat de verkiezingen nog 50 jaar weg zijn, dus kraamt iedereen maar wat uit.
Binnenkort na de Corona, hondsdolheid, door een poesje
Mensen met obesitas zijn risicopatiënten dus is het voor hen beter dat ze niet in aanraking komen met het virus, dus zoveel mogelijk onnodige contacten vermijden.
Gaan ze hierop controleren : ik betwijfel het ten zeerste, ze hebben wellicht nog werk ... het zijn voorschriften ... als jij (of diegene waar je het mogelijks over hebt) beslist je er geen zak van aan te trekken en je mogelijks besmet geraakt door corona en in het slechtste geval naar het ziekenhuis moet, wil dan aan de ingang zeggen dat ze je niet moeten opnemen omdat je perse the smartass wilde uithangen door de voorschriften niet te volgen ... ze kunnen dan misschien mensen opnemen die door brute pech besmet zijn geraakt.
Door dergelijk infantiel, egocentrisch haantjesgedrag gaan we nooit van dat beestje afraken.
De paus en de bisschop zijn weer bezig om iedereen te veroordelen
Ik zou zeggen borstel eerst voor uw eigen deur.
Ik denk dat het ook niet aan jullie is om te bepalen wie hulp moet krijgen of niet. Ik kan nog andere categorieën opnoemen die dan ook maar achteraan in het rijtje gaan staan. Dan moeten we op den duur niemand meer helpen.
Ik zou zeggen borstel eerst voor uw eigen deur.
Ik denk dat het ook niet aan jullie is om te bepalen wie hulp moet krijgen of niet. Ik kan nog andere categorieën opnoemen die dan ook maar achteraan in het rijtje gaan staan. Dan moeten we op den duur niemand meer helpen.
- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer:
Of gewoon iedereen die niet aan de opgelegde "normen" voldoet in de ga..........
Tiens, waar heb ik dat nog gehoord...
Tiens, waar heb ik dat nog gehoord...
-Alle 65 plussers vallen sowieso onder de risicoprofielen en dus wordt het aanbevolen om niet op kinderen te passen (en dat geldt zowel voor "dik" als voor "dun").
-Alle mensen met obesitas vallen ook onder de risicoprofielen, en dat heeft niets te maken met al-dan-niet bejaard zijn.
BMI van 25 of hoger = overgewicht
BMI van 30 of hoger = obesitas
BMI hoger dan 40 = morbide obesitas
Conclusie: een bejaarde mét overgewicht of obesitas heeft een dubbel risicoprofiel en blijft best veilig zijn kot, zónder kleinkinderen.