De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
@flow
Blijf weg van banken, de interne werking van die gedrochten is een onoverzichtelijke warboel van de meest absurde financiële constructies/producten waar zelfs de grootste experts met hun handen in hun haren van zitten laat staan Jan modaal.
Blijf weg van banken, de interne werking van die gedrochten is een onoverzichtelijke warboel van de meest absurde financiële constructies/producten waar zelfs de grootste experts met hun handen in hun haren van zitten laat staan Jan modaal.
Je pakt de koe bij de horens. De spaargids-praatbarak lijkt hoe langer hoe meer op een Unibet-platform. Heerlijk om lezen, dat wel. Maar ik wil niet voelen wat een leed er achter die naïviteit verscholen gaat. Respect! Of net niet...
Laat ons praten over de Bpost-adepten, de Inbev-lovers en de KBC-getrouwen...
wat valt daar de komende jaren mee te verdienen? Je kan ze in portefeuille houden, tegen beter weten in. Maar, toegegeven, waar zit de muziek? Behalve wat valse klanken lijkt me dit trio een vals luidend orkest. En dat terwijl er zoveel gratis geld voor 't oprapen ligt...
wat valt daar de komende jaren mee te verdienen? Je kan ze in portefeuille houden, tegen beter weten in. Maar, toegegeven, waar zit de muziek? Behalve wat valse klanken lijkt me dit trio een vals luidend orkest. En dat terwijl er zoveel gratis geld voor 't oprapen ligt...
Gratis geld? Waar dan?Zermatt schreef: ↑22 mei 2020, 17:59 Laat ons praten over de Bpost-adepten, de Inbev-lovers en de KBC-getrouwen...
Gratis geld:
http://state-of-the-arts.net/sosrelief/nl/
Blijkbaar kan je wel gratis geld krijgen, ik moest ook even mijn ogen uitwrijven
En de mensen die doneren zijn toch alleen meer mensen die met hun banjo rond een kampvuur zitten en tegen het monetair systeem zijn, dus die hebben dat geld niet nodig...
(voor alle duidelijkheid, ik heb mijn gratis geld nog niet aangevraagd, maar ik twijfel wel eigenlijk...)
http://state-of-the-arts.net/sosrelief/nl/
Blijkbaar kan je wel gratis geld krijgen, ik moest ook even mijn ogen uitwrijven
En de mensen die doneren zijn toch alleen meer mensen die met hun banjo rond een kampvuur zitten en tegen het monetair systeem zijn, dus die hebben dat geld niet nodig...
(voor alle duidelijkheid, ik heb mijn gratis geld nog niet aangevraagd, maar ik twijfel wel eigenlijk...)
Zermatt speelt weer de succesvolle belegger die het geklungel van de andere beleggers glimlachend gadeslaat.
Ergens valt het me zwaar, maar anderzijds aanschouw ik het met een knipoog, aan diegenen die steeds met hun heetgebakerde vingers aan de knoppen zitten. En dan doel ik op jou, Yaris. Wees dat tikkeltje koelbloediger. Het zal je baten!
Waarom denk je dat ik niet koelbloedig ben? Als ik dat niet was had ik nu al niet negen jaar lang mijn fondsen.
De creatieve boekhouding waarmee Zermatt "gratis" "risicoloos" geld, en ongelooflijke rendementen denkt te geneneren.
Hij bedot vooral zichzelf. :-)
Hij bedot vooral zichzelf. :-)
Zermatt schreef: ↑9 mei 2020, 13:32 Wat ik niet snap is dat vrijwel iedereen op dit forum waar zogenaamde langetermijnbeleggers de plak zwaaien, zich druk maakt in een gezonde en tijdelijke correctie van de markten.
Bekijk jullie rendementen over de voorbije vijf jaar een keer. Indien je een netjes gespreide en verspreide portefeuille bezit, scoor je toch altijd beter dan pakweg 200 procent...
Ik verkoop enkel als mijn aandelen in waarde verdubbelen. De "restanten" zijn gratis geld en bovendien risicoloos. En mijn rendement bedraagt om en bij de 260 procent, gedurende de laatste 60 maanden.
Met dit helicoptergeld koop ik dan vaak overzeese dividendaandelen, of aandelen met een verhoogd risico zoals Baba, FNV, WPM en ander "grut"!
Als je beredeneerd belegt en vooral geduld uitoefent, is de beurs er echt wel voor jou, dat geef ik jullie op een blaadje....
GEDULD!
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
@Yaris
Dat zou ik eerder "hardnekkig" noemen dan "koelbloedig"
Dat zou ik eerder "hardnekkig" noemen dan "koelbloedig"
260% op 5 jaar, dat kan gewoon niet.
Hum hum, Yaris, waar hebben die horoscooppraat nog gehoord ? Doet bij mij een belletje rinkelen.
Meneer is wel zo vriendelijk een spoor na te laten want in een van zijn eerste berichten: 'Troooooolllll!' (zijn die immuun voor corona ?)
Schot in het duister: Imelda in Bonheiden ?
Ik begrijp niets van je bericht, SparSpaar. Heb je het over mij of over Zermatt? Wat komt het Imeldaziekenhuis in Bonheiden hierbij doen?
Over hem natuurlijk. Imelda was een gok omdat hij zich eens verraden heeft (vroeg wel doorgedreven googelen). Klopt ook met de lege nachtelijke uren van ploegenstelsel.
Natuurlijk:enkel onze 'rode pimpernel' kan hierover uitsluitsel brengen. Warm of koud Zermatt alias ... alias ... alias ... ?
Natuurlijk:enkel onze 'rode pimpernel' kan hierover uitsluitsel brengen. Warm of koud Zermatt alias ... alias ... alias ... ?
Laatst gewijzigd door SparSpaar op 22 mei 2020, 19:44, 1 keer totaal gewijzigd.