Waar goud verkopen in regio Antwerpen?
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Waar goud verkopen in regio Antwerpen?
Topictitel zegt alles... Weet niet of er veel verschil is qua prijzen tussen de verschillende handelaars? Betrouwbaarheid is ook belangrijk, want het gaat om een aanzienlijk bedrag.
Greetz
Greetz
Re: Waar goud verkopen in regio Antwerpen?
The House in Sint-Niklaas is zeker een gedegen goudhandelaar en daarenboven een van de goedkoopste om goud te kopen
Maar zoals alle goudhandelaars nu hebben ze daar zeer lange leveringstermijnen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Bedankt voor je snel antwoord, maar het is om te verkopen:)MoreOrLess schreef: ↑24 mei 2020, 20:13 The House in Sint-Niklaas is zeker een gedegen goudhandelaar en daarenboven een van de goedkoopste om goud te kopen
Ik denk dat ze daar ook een van diegenen zijn die nu de beste prijs geven bij aankoop van goud.
Hou er wel rekening mee dat de spread tussen aankoop en verkoopprijs nu enorm groot is.
Ik denk wel dat het in Duitsland beter kan, maar dat is niet in de buurt van Antwerpen.
Hou er wel rekening mee dat de spread tussen aankoop en verkoopprijs nu enorm groot is.
Ik denk wel dat het in Duitsland beter kan, maar dat is niet in de buurt van Antwerpen.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Omdat mensen massaal goud verkopen bedoel je?MoreOrLess schreef: ↑24 mei 2020, 20:26 Ik denk dat ze daar ook een van diegenen zijn die nu de beste prijs geven bij aankoop van goud.
Als de leveringstermijnen voor goud aan te kopen lang zijn, zou je toch net verwachten dat handelaars ook bereid zijn meer te betalen voor goud?