Mobile Vikings
Re: Mobile Vikings
Hebt gij ondertussen ne kleine of gebruikt ge dat zelf voor iets.. ?
Ik dacht nog : de Kevva in de roos geschoten ? Allee man !
(ik heb er heel mijn leven naast gemikt)
Ben eens benieuwd. Op mijn werk kan ik koffie kopen aan een automaat voor €0,25. Ze aanvaarden enkel bankkaarten.
Zou ik dan mijn Vikingpunten krijgen. Ik maak er dan nog winst op ook!
Een echte Spaargidser kan dat niet laten liggen.
Zou ik dan mijn Vikingpunten krijgen. Ik maak er dan nog winst op ook!
Een echte Spaargidser kan dat niet laten liggen.
Nog scherpere prijzen en voorwaarden bij mobile vikings nu.
Wat ik bij orange 20 euro betaal heb ik bij mobile vikings aan de prijs van 15 euro - 5 (hello bank punten).
Aan de andere kant : als het te vaak niet werkt, wat maakt de prijs dan uit.
Wat ik bij orange 20 euro betaal heb ik bij mobile vikings aan de prijs van 15 euro - 5 (hello bank punten).
Aan de andere kant : als het te vaak niet werkt, wat maakt de prijs dan uit.
Anekdotisch, maar soit: De kwaliteit van MV is de laatste maanden sterk verbeterd hier, geen problemen meer gehad.
dat werkt. Ik heb dat eens getest. (Je kan ook overwegen om die koffies te kopen met een keytrade kaart eens je het max # vikingpunten hebt bereikt.) Het werkt zelfs als je ebooks van 1 cent koopt - of moest het nu minstens 2 cent zijn. Ik zal nog eens iets vertellen: Het werkt ook als je via de hellobank bancontact app een betaling uitvoert naar euh iemand "anders" met payconiq... de creativiteit de vrije loop laten gaan.
spaargids nextlevel shit voor gevorderden.
Ik vraag me af of dit de prijzen bij andere operatoren naar beneden gaat duwen.
@Tntim : nuttige ervaringen van gebruikers zijn zeker leerrijk maar ik vond de stabiliteit en daardoor algehele kwaliteit zo slecht dat ik aarzel om het ooit nog opnieuw te proberen.
@Tntim : nuttige ervaringen van gebruikers zijn zeker leerrijk maar ik vond de stabiliteit en daardoor algehele kwaliteit zo slecht dat ik aarzel om het ooit nog opnieuw te proberen.
@haelewyn
Ik was ook bijna weg door de barslechte kwaliteit in het verleden.
Achteraf gezien wel blij dat ik te lui was om te veranderen.
Ik was ook bijna weg door de barslechte kwaliteit in het verleden.
Achteraf gezien wel blij dat ik te lui was om te veranderen.
Inderdaad, het was bij mij ook op het randje maar sinds langere tijd is het wel stabiel.
Ik gebruik vooral DATA (ook voip calls).
Haelewyn, mocht je terug willen gaan naar mobile vikings: ik kan je referen dan krijgen we beiden iets extra Ik dacht 15 vikingpunten elk.
Ik gebruik vooral DATA (ook voip calls).
Haelewyn, mocht je terug willen gaan naar mobile vikings: ik kan je referen dan krijgen we beiden iets extra Ik dacht 15 vikingpunten elk.
Ik zeer tevreden over mobile viking. Eigenlijk nog maar 1 keer geen ontvangst gehad. Wel soms problemen in het buitenland maar dat kan ook aan mijn smartphone liggen.
Ik heb me nu een Base kaart besteld (reserve nummer). Waar ik al eens kom in de Ardennen heb ik enkel goede ontvangst van Base, hoe raar dat ook klinkt.
En altijd afhankelijk zijn van één netwerk is me ook wat te veel van het slechte
En altijd afhankelijk zijn van één netwerk is me ook wat te veel van het slechte
Laatst gewijzigd door haelewyn op 29 mei 2020, 10:12, 1 keer totaal gewijzigd.
wat doet gij in de Ardennen?
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik heb zelf lang MV gehad, en nu bij Jim. Heb nog wat MV punten over, 58 om precies te zijn, iemand interesse? Ze zijn niet gratis maar doe een voorstel. Stuur PM.
Hoe werken die viking deal punten?
Is er een bepaalde speciale voorwaarde?
Ik heb een extra gsm met mobile vikings,
Dan kan in de collect and go nu met zo viking punten krijgen?
Zijn er ook nadelen van die viking deals?
Is er een bepaalde speciale voorwaarde?
Ik heb een extra gsm met mobile vikings,
Dan kan in de collect and go nu met zo viking punten krijgen?
Zijn er ook nadelen van die viking deals?
-
- Jr. Member
Is mobile vikings niet orange geworden? Ik kan verkeerd zijn.