Relancemaatregelen Vlaamse overheid
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Relancemaatregelen Vlaamse overheid
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200601_04977174
Ook op de tijd meer info terug te vinden.
Weet iemand eigenlijk of en hoe je kan investeren in. Het PMV?
Ze spreken van 2,5pct fiscaal voordeel een geen erfrecht. Zeer interessant dus voor de 90+jarigen onder ons. Maar buiten deze fiscale voordelen, ook intresten die je krijgt? En waarborgen vanuit de Vlaamse Overheid?
Ze spreken van 2,5pct fiscaal voordeel een geen erfrecht. Zeer interessant dus voor de 90+jarigen onder ons. Maar buiten deze fiscale voordelen, ook intresten die je krijgt? En waarborgen vanuit de Vlaamse Overheid?
Re: Relancemaatregelen Vlaamse overheid
Je geld erin steken zal geen probleem zijn, het er terug uithalen daar spreken ze niet over...
Zijn " achtergestelde aandelen " = Risicovolle Lening die aan de aandeelhouders pas wordt afgelost indien alle overige schuldeisers zijn terugbetaald.
Zijn " achtergestelde aandelen " = Risicovolle Lening die aan de aandeelhouders pas wordt afgelost indien alle overige schuldeisers zijn terugbetaald.
Laatst gewijzigd door ludo op 1 juni 2020, 12:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Erfrecht 3%, is hetzelfde als schenkingsrechten in rechte lijn.voodoo schreef: ↑1 juni 2020, 12:25 https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200601_04977174
Zit toch raar in elkaar, dus enkel het fiscale voordeel? Hoelang moet je uw aandelen verplicht aanhouden?
Het resultaat zal afhangen van wat de onderliggende aandelen doen. Dus het zal voornamelijk afhangen van hoe de investeringsmanagers het opgehaalde geld beheren.
Sedert de volksleningen sta ik wantrouwig tegenover fiscale voordelen die de overheid aan beleggingen toekent. Volkslening: belofte van 15% RV in plaats van 25% gedurende de volle looptijd van tien jaar maar na twee jaar was het al gedaan en was het weer 25%. Ze draaien de fiscale voordelen terug wanneer ze willen en je kunt niet meer weg.
Eerste dat ik wil weten voor ik ergens in stap, is hoe ik er weer uit kan. Helaas vind ik op die vraag nog geen antwoord.
En ja, de spelregels kunnen tijdens de rit wel eens wijzigen. Dat zou de eerste keer niet zijn dat we zo iets mee maken. Of ze moeten gewoon nog wat verder vergaderen, maar iemand wou nu al met de primeur gaan lopen.
En ja, de spelregels kunnen tijdens de rit wel eens wijzigen. Dat zou de eerste keer niet zijn dat we zo iets mee maken. Of ze moeten gewoon nog wat verder vergaderen, maar iemand wou nu al met de primeur gaan lopen.
Als de overheid je iets aanbied ,is er stront aan de knikker??
In België: is het te mooi om waar te zijn, dan word je erna altijd bedot. Ofwel omdat je meegedaan hebt, ofwel omdat je Belg bent en iedereen meedeelt ik de lasten erna. Kijk naar de energiebesparende maatregelen. Beste investeringen ooit.
Iedereen deelt in de malaise erna.
Iedereen deelt in de malaise erna.
de Roverheid kan de hoogste boom in
Als het iets beursgenoteerd wordt zoals in de tijd, de zogenaamde Declerq fondsen is het een ander verhaal.
Estate Guru believer.
Doet me denken aan het debacle met het ARKimedes-fonds van PMV en was ook geen succes!
Testaankoop artikel over het fonds.
Testaankoop artikel over het fonds.
EDIT: Winwinlening en anderen: https://www.vlaio.be/nl/subsidies-finan ... k?thema=26Het ARKimedes-fonds, dat in Vlaanderen in 2005 werd gelanceerd met de bedoeling om in start-ups en Vlaamse KMO’s te investeren, zal in juli worden geliquideerd. Beleggers zullen 90% van hun begininleg recupereren.
Ik maakte me dezelfde bedenking, wat ik ze ook nog zie doen is RV heffen vanaf de eerste euro intrest op alle spaarboekjes.Yaris schreef: ↑1 juni 2020, 13:48 Sedert de volksleningen sta ik wantrouwig tegenover fiscale voordelen die de overheid aan beleggingen toekent. Volkslening: belofte van 15% RV in plaats van 25% gedurende de volle looptijd van tien jaar maar na twee jaar was het al gedaan en was het weer 25%. Ze draaien de fiscale voordelen terug wanneer ze willen en je kunt niet meer weg.
Rv maakt toch niet uit als er toch geen intresten zijn.