De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Kortzichtig, vetbitterd en heel vermoedelijk intolerant tot op het bot, zo voel ik je aan. Verdikkeme! Blij dat jij mijn buur niet bent!
OK, op algemene aanvraag terug over de beurs vandaag: als het zo doorgaat bereikt de Nasdaq deze of volgende week een nieuwe all time high.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ach Wimpie toch, wat een frustraties. Zelfs als ik niet antwoord, blijf u maar bezig.
Ik heb nooit gepretendeerd dat ik iets weet over aandelen. Ik ben blij dat u het schijnbaar wel allemaal weet.
Daarbovenop leer ik van sommige forumleden veel. Helaas herken ik u als een ongenuanceerde, tierende man, zolang forumleden niet hetzelfde denken als u.
Uw schrijfsels online zijn van dusdanige aard dat ze soms verwijderd worden door de moderators.
Volgens mij mag iedereen in dit forum zijn mening schrijven maar wel met respect naar de ander.
Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Overigens ik denk:- maar wie ben ik- dat in Q2 of Q3 wel zal blijken hoe een en ander in elkaar zit met Corona en de bedrijven waarin we beleggen. Nog geen rekening gehouden met de politieke perikelen…………
Ik heb nooit gepretendeerd dat ik iets weet over aandelen. Ik ben blij dat u het schijnbaar wel allemaal weet.
Daarbovenop leer ik van sommige forumleden veel. Helaas herken ik u als een ongenuanceerde, tierende man, zolang forumleden niet hetzelfde denken als u.
Uw schrijfsels online zijn van dusdanige aard dat ze soms verwijderd worden door de moderators.
Volgens mij mag iedereen in dit forum zijn mening schrijven maar wel met respect naar de ander.
Overigens ik denk:- maar wie ben ik- dat in Q2 of Q3 wel zal blijken hoe een en ander in elkaar zit met Corona en de bedrijven waarin we beleggen. Nog geen rekening gehouden met de politieke perikelen…………
Kunt u voorbeelden geven van waar ik tier of gefrustreerd ben ten aanzien van andere forumleden? Ik heb geen woorden of problemen, met geen enkel ander forumlid.
Blijkbaar ligt dat bij u toch iets anders heb ik aan, ook reeds verwijderde, reacties gemerkt. Heel populair ben je hier niet ...
Blijkbaar ligt dat bij u toch iets anders heb ik aan, ook reeds verwijderde, reacties gemerkt. Heel populair ben je hier niet ...
Jozefien1969 schreef: ↑1 juni 2020, 21:05 Ach Wimpie toch, wat een frustraties. Zelfs als ik niet antwoord, blijf u maar bezig.
Ze is inderdaad nogal op zichzelf georiënteerd. Waarschijnlijk een hikikomori die al 7 jaar niet buiten is gekomen.
Om terug on-topic te gaan:
Nokia vandaag meer dan 6% gewonnen
Na de algemene vergadering en een upgrade door JP Morgan?
Daarnet toch tamelijk interessant artikel gelezen over de software die Nokia maakt, blijkbaar veel belovend, maar ik wantrouw de bron toch wel een beetje
Ongetwijfeld te optimistisch, maar mooi te zien dat er iets is buiten 5G
https://nokiamob.net/2020/05/30/nokias- ... direction/
Nokia vandaag meer dan 6% gewonnen
Na de algemene vergadering en een upgrade door JP Morgan?
Daarnet toch tamelijk interessant artikel gelezen over de software die Nokia maakt, blijkbaar veel belovend, maar ik wantrouw de bron toch wel een beetje
Ongetwijfeld te optimistisch, maar mooi te zien dat er iets is buiten 5G
https://nokiamob.net/2020/05/30/nokias- ... direction/
Bij Nokia wordt al 10 jaar een comeback voorspeld. Voor wie er in durft beleggen is er een kans dat ze de jackpot winnen als Nokia terug de grandeur van vroeger herwint. Maar vanuit mijn ervaring zijn dat soort bedrijven te mijden. Het is niet omdat de koers van een aandeel laag staat dat het dan automatisch terug gaat stijgen. Zeker niet als die koers al jarenlang laag staat. Het is een verleidelijke val voor veel beginners om in een aandeel met een sterke koersdaling te beleggen. Maar goed, ik ben god niet. Ik heb geen glazen bol.
Klopt, het is wel een risico aandeel
Ik vind het wel een van de boeiendere aandelen op de beurs dezer maanden.
Mede omwille van overnamegeruchten, vervangingen van CEO enzovoort
Ik heb erin belegd een jaartje geleden ofzo
Het staat op licht verlies voor mij, maar vooral in de voorbije maanden zie je het potentieel met de week verhogen
Ik heb ook gevreesd dat het een zeer slechte investering was, maar die angst wordt steeds kleiner
Ik vind het wel een van de boeiendere aandelen op de beurs dezer maanden.
Mede omwille van overnamegeruchten, vervangingen van CEO enzovoort
Ik heb erin belegd een jaartje geleden ofzo
Het staat op licht verlies voor mij, maar vooral in de voorbije maanden zie je het potentieel met de week verhogen
Ik heb ook gevreesd dat het een zeer slechte investering was, maar die angst wordt steeds kleiner
-
- Full Member
- Contacteer:
De eerste biljetjes dwarrelen reeds in mijn opvangemmers neer. Wat ruiken ze toch heerlijk als ze net uit de printpers komen, hmmm.
Grts,
Noobinvest
Grts,
Noobinvest
Noobinvest schreef: ↑31 mei 2020, 23:21 Meer georchestreerd slecht nieuws ivm rellen in de States om de laatste paniekerige beleggertjes hun laatste aandeeltjes goedkoop te ontfutselen en potentiële buyers af te schrikken. Ofwel direct groen morgen, ofwel kleine dip om op het einde van Juni een S&P500 van 3200 punten te hebben.
Er komt een vloedgolf van versgedrukte dollarbiljetjes richting de beurs kameraden, ik heb grote emmers klaarstaan om deze op te vangen, jullie ook?
Buy and hold!
You heard it first from Noobinvest.
Grts, Noobinvest.
Wat heb ik jullie verteld eind maart
Mijn voorspellingen die ik deed werden hier ronduit in het belachelijke getrokken .
Maar alles dat ik die tijd heb opgekocht noteert nu ruim 25% hoger .
Met een uitblinker in olie die ruim 50% gaf in 1 maand (reeds verkocht)
Nu hoor je ze niet meer deze die verkondigden dat alles nog 60% zou dalen
de link tussen inflatie en de beurs
https://www.economist.com/finance-and-e ... cle-link-3
https://www.economist.com/finance-and-e ... cle-link-3
Intéressant maar is een betalend artikel?
De beurs blijft stijgen.
Vanmorgen zijn er twee herbalanceringsverkoopsorders uitgevoerd die ik plaatste om ervoor te zorgen dat mijn portefeuille zijn balans tussen risicovolle en stabiele beleggingen behoudt.
De verkopen gebeuren aan een hogere prijs dan mijn herbalanceringsaankopen tijdens de daling een paar maanden geleden.
Vanmorgen zijn er twee herbalanceringsverkoopsorders uitgevoerd die ik plaatste om ervoor te zorgen dat mijn portefeuille zijn balans tussen risicovolle en stabiele beleggingen behoudt.
De verkopen gebeuren aan een hogere prijs dan mijn herbalanceringsaankopen tijdens de daling een paar maanden geleden.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.