Hoe lang garandeert U.................
Re: Hoe lang garandeert U.................
Elisabeth,lissiedoe schreef: Oui, daar heb U ik zonder het te beseffen beledit??
Nee, ik bedoelde met beachtelijk "indrukwekkend", maar omdat ik duitstalig ben heb ik het verkeerde word gekozen.
Nee, 3,74% is in der daad zeer goed en ik heb dan ok bij U een termijnrekening afgesloten.
Ben op dit moment volop aan het Nederlands leren en heb ook een lichte vorkeur voor de nederlandstalige spaar-gids.
Bedankt al diegenen, die de moiete hebben genomen mij in mijn afwezigheid te verdedigen!
Lissie
Jij hebt niemand beledigd hoor. Eigenlijk ken je al wel heel goed nederlands.
Ik dacht eerst dat je franstalige ipv duitstalige was.
Wel spijtig dat er geen franstalige woordvoerder van een bank aanwezig is op de franse spaargids.
In de veronderstelling dat jij in het duitstalig gedeelte van België zou wonen , krijg jij daar info over Rabobank in het Duits ?
Zeker doen dit is een goede deallissiedoe schreef: :)DankU wel Jay,
dus indien ik over een of twee weken mijn rabobank termijnrekening voor 7 jaar afsluit kan ik zeker zijn dat de 3,74% netto tot het eind van de 7 jaar blijven gelden.
En de waarborg is 100% (voor 60.000€) voor de hele 7 jaar?
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
pascal999 schreef:Zeker doen dit is een goede deallissiedoe schreef: :)DankU wel Jay,
dus indien ik over een of twee weken mijn rabobank termijnrekening voor 7 jaar afsluit kan ik zeker zijn dat de 3,74% netto tot het eind van de 7 jaar blijven gelden.
En de waarborg is 100% (voor 60.000€) voor de hele 7 jaar?
Hou er wel rekening mee dat de tarieven voor termijnrekeningen dagelijks worden aangepast. Het huidige tarief van een termijnrekening op 7 jaar bedraagt 4,28% bruto oftewel 3,64% netto.