VGP
TIP
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: VGP
Waar kan ik tekenen voor 25% van dat bedrag, wil zelfs tot 2030 wachten
Laatst gewijzigd door contextbinder op 21 april 2020, 18:37, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Hero Member
- Contacteer:
De Tijd: de ene flater na de andere wat VGP betreft:
Vgp en Aperam vandaag ex-dividend
De ontwikkelaar van logistieke parken VGP VGP0,00% keert een dividend van 3,25 euro bruto uit en het recht op dat dividend gaat vandaag van de koers.
Fout: ex-dividenddatum goedgekeurd door AV is 26 mei; dividend is 2.93 euro rekening houdend met de kapitaalverhoging.
Vgp en Aperam vandaag ex-dividend
De ontwikkelaar van logistieke parken VGP VGP0,00% keert een dividend van 3,25 euro bruto uit en het recht op dat dividend gaat vandaag van de koers.
Fout: ex-dividenddatum goedgekeurd door AV is 26 mei; dividend is 2.93 euro rekening houdend met de kapitaalverhoging.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Vandaag ex-dividend, 2.93 euro bruto, netto ongeveer 2.05 euro.
Alle orders die tot op gisteren uitstonden werden geannuleerd door dit event.
Alle orders die tot op gisteren uitstonden werden geannuleerd door dit event.
-
- Hero Member
- Contacteer:
De Tijd:
VGP en Allianz stappen in nieuwe joint-venture
Projectontwikkelaar VGP VGP0,00% en verzekeraar Allianz kondigen een nieuwe joint-venture aan voor de ontwikkeling van VGP Park München. Deze derde joint-venture verschilt van de vorige twee, omdat ze zich in eerste instantie zal bezighouden met ontwikkeling. Eenmaal ontwikkeld bestaat het park uit vijf logistieke gebouwen, twee vrijstaande parkeergebouwen en een kantoorgebouw. Tegen augustus zal het eerste gebouw naar verwachting opgeleverd worden
VGP en Allianz stappen in nieuwe joint-venture
Projectontwikkelaar VGP VGP0,00% en verzekeraar Allianz kondigen een nieuwe joint-venture aan voor de ontwikkeling van VGP Park München. Deze derde joint-venture verschilt van de vorige twee, omdat ze zich in eerste instantie zal bezighouden met ontwikkeling. Eenmaal ontwikkeld bestaat het park uit vijf logistieke gebouwen, twee vrijstaande parkeergebouwen en een kantoorgebouw. Tegen augustus zal het eerste gebouw naar verwachting opgeleverd worden
Dat wisten we toch al?
-
- Hero Member
- Contacteer:
Nu officieel en we krijgen al meer inzicht in wanneer de oplevering van de projecten plaatsvindt.
Corona-crisis en dividend-knip, maar VGP staat op een ath. Nieuwe beleggers moeten al 120 EUR betalen.
-
- Hero Member
- Contacteer:
M'n koersdoel blijft 135-140 euro tegen eind dit jaar. Ben benieuwd naar de update in augustus over de situatie van hun projecten en natuurlijk de stijging in de geannualiseerde huurinkomsten. Het geld van de kapitaalverhoging zijn ze alvast goed aan het besteden.
Reeds YTD 36.90% exclusief dividend. Daarmee zitten ze bij de kopgroep met o.a. arGEN-X, Elia...
Reeds YTD 36.90% exclusief dividend. Daarmee zitten ze bij de kopgroep met o.a. arGEN-X, Elia...
- koendesmet
- Newbie
- Contacteer:
Ik weet dat het hier over VGP moet gaan maar toch...wat denken jullie van Argan in Frankrijk? Een "concurrent" van VGP en een lager k/w verhouding. Heb ze al enkele weken zitten en vraag mij af of ik zou bijkopen...
Afblijven! Soms is "van bij ons" anders en vooral beter!koendesmet schreef: ↑2 juni 2020, 17:54 Ik weet dat het hier over VGP moet gaan maar toch...wat denken jullie van Argan in Frankrijk? Een "concurrent" van VGP en een lager k/w verhouding. Heb ze al enkele weken zitten en vraag mij af of ik zou bijkopen...
-
- Hero Member
- Contacteer:
1) een k/w zegt niks over vastgoedbedrijven
2) Argan is enkel actief in Frankrijk, waar de prime yields lager liggen dan in Tsjechië voor VGP bijvoorbeeld. Kortom, veel hoger gewaardeerd vastgoed en die herwaarderingswinsten zullen niet blijven komen.
3) Argan heeft een hogere schuldgraad. Veel dilution bij grote kapitaalverhogingen
4) Argan haalt minder hoge groei van de recurrente inkomsten dan VGP.
Ik zou zeggen dat Argan de Franse WDP is.
VGP en Argan zijn evenwel geen concurrenten voorlopig.
Aandeel Argan is ook bijzonder illiquide.
2) Argan is enkel actief in Frankrijk, waar de prime yields lager liggen dan in Tsjechië voor VGP bijvoorbeeld. Kortom, veel hoger gewaardeerd vastgoed en die herwaarderingswinsten zullen niet blijven komen.
3) Argan heeft een hogere schuldgraad. Veel dilution bij grote kapitaalverhogingen
4) Argan haalt minder hoge groei van de recurrente inkomsten dan VGP.
Ik zou zeggen dat Argan de Franse WDP is.
VGP en Argan zijn evenwel geen concurrenten voorlopig.
Aandeel Argan is ook bijzonder illiquide.
Involg Zermatt in deze.Zermatt schreef: ↑2 juni 2020, 18:11Afblijven! Soms is "van bij ons" anders en vooral beter!koendesmet schreef: ↑2 juni 2020, 17:54 Ik weet dat het hier over VGP moet gaan maar toch...wat denken jullie van Argan in Frankrijk? Een "concurrent" van VGP en een lager k/w verhouding. Heb ze al enkele weken zitten en vraag mij af of ik zou bijkopen...