Alg Verg Beauvent
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Alg Verg Beauvent
https://www.beauvent.be/nieuws/wat-met- ... j-beauventannetje schreef: ↑12 juni 2018, 22:20 Ik heb hen een paar dagen geleden een mail gestuurd, en kreeg volgend antwoord :Geen idee wanneer we die nieuwsbrief mogen verwachten.Het dividend van BeauVent cvba is nog niet uitbetaald.
Het klopt dat de roerende voorheffing volledig zal afgehouden worden.
De berekening hiervan en een aantal bijkomende regels leiden ertoe dat het dividend iets later dan gewoonlijk zal worden uitbetaald.
In onze volgende nieuwsbrief zullen we hierover uitgebreider informatie meegeven.
Iemand een idee wanneer we het dividend van Beauvent mogen verwachten ?
Bedankt ! Bij mij ook ondertussen 

Het zal de laatste keer 6% worden. Men moest nu reeds al de reserves aanspreken. Een aantal investeringen lopen niet zoals het hoort. Ook is er een bedrijfsbrand geweest waar de zonnepanelen mee in de vlammen zijn opgegaan. Later dit jaar komt er een bijkomende algemene vergadering over het dividend 2019.
Weet er iemand wat er in de bijkomend AV beslist is over het dividend ?
Is die er wel geweest?
algemene vergadering op 13 juni om 14u
Herinnering! Je kan nog tot woensdag 10 juni inschrijven.
Herinnering! Je kan nog tot woensdag 10 juni inschrijven.
Ik ben ingeschreven. Maar omdat er hoger melding was van een bijkomende AV over het dividend, en ik daar verder niets over kon terugvinden (en tot op heden er ook nog niets gestort is), vroeg ik het me maar af.
Ging over vorig jaar dacht ik. Dit jaar voorstel van 2pct dacht ik.
Het dividend over 2019 is 3,25% bruto (komende van 6% de vorige jaren).
Ik hou mijn cera aandelen hoofdzakelijk voor de vennotenvoordelen, alhoewel die de laatste tijd minder interessant zijn.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Dag Poldermol,
Zie je het zitten om een iets bredere kijk te geven op de samenstelling van je beleggingsportefeuille, en op de logica die die onderbouwt?
Waar zoek jij je hogere rendement?
Ik begrijp uit vorige berichten dat jij om professionele redenen met redelijk wat kennis van zaken over de grondstoffensector kan spreken, en dat daar een niet onaanzienlijk deel van je vermogen insteekt.
Zie je het zitten om een iets bredere kijk te geven op de samenstelling van je beleggingsportefeuille, en op de logica die die onderbouwt?
Waar zoek jij je hogere rendement?