Corona-virus.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: Corona-virus.
Ik zie dat je andermaal blij bent met een dode mus. Croesus heeft een staat in de VS gevonden die het nog slechter deed dan wij. Hoera
Bedankt voor de cijfers.
Maar je maakt een rekenfout. De bevolkingsdichtheid in New Yersey is veel hoger, nl 467/km². Zie New Yersey.
Tip: je fout zit in je land area.
Maar niet dat dat er veel toe doet. Ze scoren inderdaad ook zeer slecht.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Er is veel meer te vinden dan dat*. Alleen moet je er harder voor zoeken dan naar de cijfers per land die voor het rapen liggen. Ik ga mijn energie daar niet in steken....
Wat baten kaars en bril..
Die ene staat vergelijken met BE is nog altijd beter dan de vergelijking met een land dat veel groter in oppervlakte is en een veelvoud aan inwoners heeft.
*Kijk gerust ook o.m. naar de staat New York, Connecticut, Massachusetts....
Wat baten kaars en bril..
Die ene staat vergelijken met BE is nog altijd beter dan de vergelijking met een land dat veel groter in oppervlakte is en een veelvoud aan inwoners heeft.
*Kijk gerust ook o.m. naar de staat New York, Connecticut, Massachusetts....
Laatst gewijzigd door haelewyn op 7 juni 2020, 12:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat baten kaars en bril want er gaat niets boven mijn eigen gelul.
Had gekund.
Had gekund.
Voor Carpe ? Klopt als een bus.
Voor jou en voor mij ook zeker, azijnpisser ?
Hoe gaat het ginder nog met de zuurpruim in huis ? Nog steeds de illusie dat alles gratis is thuis ?
Dave : wanneer mogen we je eerste post met inhoud verwachten ? Nooit ? Zoek ook die staten eens op. Dan weet ge voor de eerste keer waarover je meezevert in je leven.
Voor jou en voor mij ook zeker, azijnpisser ?
Hoe gaat het ginder nog met de zuurpruim in huis ? Nog steeds de illusie dat alles gratis is thuis ?
Dave : wanneer mogen we je eerste post met inhoud verwachten ? Nooit ? Zoek ook die staten eens op. Dan weet ge voor de eerste keer waarover je meezevert in je leven.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ik noteer dat je blijkbaar dode mussen verzamelt.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Ik noteer dat de fabel over 'het is nergens slechter dan in België want dat komt me best uit' op losse, slappe poten staat.
Gezellig draadje dit. "Wij zijn vrolijke vrolijke vrienden ..."
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ondertussen zijn de experts druk bezig met elkaar de zwartepiet toe te spelen:
Corona-experts Van Ranst en Goossens in de clinch
In een overbevolkte regio dient de stijging van het aantal overlijdens niet altijd een negatief iets te zijn.CarpeNoctem schreef: ↑7 juni 2020, 09:16 "Conclusie? Ons land is zelden kampioen. Behalve in negatieve zin, als het om het aantal doden gaat."
Iedereen, tot op dit forum, zit altijd te roepen dat we met veel te veel zijn. Als er dan iets opduikt dat er iets aan tracht te doen wordt het weer negatief bekeken.
En ja, als het mij persoonlijk velt is het ook maar zo. Ik heb geen (negatieve) herinneringen aan de tijd voor ik hier tot leven kwam. De periode na het heengaan zal het niet anders zijn.
Haha:
"Tegelijk geeft hij Goossens nog een veeg uit de pan: ‘Herman is niet iemand die veel in een lab komt, ook niet in zijn eigen lab.’"
Als je ziet hoe vaak Van Ranst in een TV-studio zit, lijkt het me dat hij er zelf ook niet vaak komt
Van Ranst slaagt gewoon rond zich omdat het duidelijk is dat hij fouten heeft gemaakt, nu is het iedereen hun schuld buiten die van hem.
"Tegelijk geeft hij Goossens nog een veeg uit de pan: ‘Herman is niet iemand die veel in een lab komt, ook niet in zijn eigen lab.’"
Als je ziet hoe vaak Van Ranst in een TV-studio zit, lijkt het me dat hij er zelf ook niet vaak komt
Van Ranst slaagt gewoon rond zich omdat het duidelijk is dat hij fouten heeft gemaakt, nu is het iedereen hun schuld buiten die van hem.
Zwarte Pieten lekker anoniem.Aerolla schreef: ↑7 juni 2020, 19:46 Haha:
Nu nog de bewijzen.
En wie heeft er nog nooit een fout gemaakt ?
Is niet omdat iemand in een studio zit , hij de rest van de tijd niks doet.
Al ooit een chef van een bedrijf regelmatig op de werk vloer gezien.
Gezien uw kritiek gij waarschijnlijk wel ?
Estate Guru believer.
Ik schrik er toch van dat je nog steeds experts schrijft zonder aanhalingstekens: de "experts", of beter nog: de zelfverklaarde "experts" .CarpeNoctem schreef: ↑7 juni 2020, 19:02 Ondertussen zijn de experts druk bezig met elkaar de zwartepiet toe te spelen:
Als de ´vergadercultuur´ het toelaat probeer ik meerdere uren per dag in magazijn en productie te lopen.
Op dat vlak is Corona ´n zegen. Ten eerste werken meer mensen van thuis, en ten 2e zijn vergaderingen in een zaal nu sowieso not done. Dus is het allemaal via Teams. En het grote voordeel daarvan is dat je intussen iets anders kan doen, een presentatie voorbereiden bvb.
Meer tijd achteraf om op de vloer te zijn.
Ik heb dat meegekregen van m´n 1e baas, die totaal het omgekeerde was: was vd oude stempel en commandeerde veel, maar je zag hem zelfde iets doen. Daar had ik zo´n afkeer voor dat daar m´n filosofie van ´lead by example´ gegroeid is. Daarom, overal waar ik kom, werk ik eerst wat mee ´met de basis´.
Pas op, heb wel ook al gemerkt dat teveel aanwezig zijn ook niet goed is. Dan krijg je achter je gat van die uitspraken als ´heeft die niks om handen´ of ´komt hij ons controleren´.
Maar ik vind wel dat ´n goeie baas ´aanwezig´ moet zijn.