Corona en de cijfers
Re: Corona en de cijfers
Haelewyn wil niet meer naar buiten, corona of geen corona, hij vertrouwt het zaakje niet. 't Ja, dan kan je alles wel 100 keer opnieuw in dit topic posten. Toch wel straf dat er op elke bladzijde iemand, buiten H en CN, zijn neus laat zien. Gelukkig is het (nog) niet verboden. Ik vind het een interessant topic, en eerlijk, ik had van meet af aan mijn mening. Niemand heeft mij tot op heden van mijn 'ongelijk' kunnen overtuigen. Spijtig want ik ben nochtans een sportieve verliezer.
Wrong is right, don't give up to change ur mind.
Wrong is right, don't give up to change ur mind.
Ik lees zeker ook niet elk topic.
Maar het is nu eenmaal wel een gegeven dat bij elk nieuw bericht in een topic dit opnieuw volledig bovenaan het forum wordt geplaatst. Dat is hier al 692 keren gebeurd.
Vele andere topics die ik liever niet volg, halen nog geen fractie van dat aantal berichten.
Ik moet wel eerlijk erkennen dat ik geniet van de stijl van CarpeNoctem, zelfs al zou hij er compleet naast zitten. Daarom staat hij bij mij niet op de "negeer-lijst". Maar ook de.laatste tijd is dat genieten aan het omslaan in ergernis, vanwege altijd maar hetzelfde.
Maar zoals ik hierboven al schreef: verbieden zou nog erger zijn.
En ik ben het die per slot van rekening dit topic is gestart omdat Haelewyn en CarpeNoctem hier volop hun ding zouden kunnen doen, zonder het gewone topic over Corona alsmaar meer te laten ondersneeuwen door hun eindeloze discussie.
Maar het is nu eenmaal wel een gegeven dat bij elk nieuw bericht in een topic dit opnieuw volledig bovenaan het forum wordt geplaatst. Dat is hier al 692 keren gebeurd.
Vele andere topics die ik liever niet volg, halen nog geen fractie van dat aantal berichten.
Ik moet wel eerlijk erkennen dat ik geniet van de stijl van CarpeNoctem, zelfs al zou hij er compleet naast zitten. Daarom staat hij bij mij niet op de "negeer-lijst". Maar ook de.laatste tijd is dat genieten aan het omslaan in ergernis, vanwege altijd maar hetzelfde.
Maar zoals ik hierboven al schreef: verbieden zou nog erger zijn.
En ik ben het die per slot van rekening dit topic is gestart omdat Haelewyn en CarpeNoctem hier volop hun ding zouden kunnen doen, zonder het gewone topic over Corona alsmaar meer te laten ondersneeuwen door hun eindeloze discussie.
Je kan een poll starten. Als iedereen uitkomt voor zijn mening, geen blinde nicks gebruikt om het cijfer op te drijven.. Ik wil er op verzoek wel mee stoppen. Met antwoorden.
Tot nu toe zie ik het half half hier... Voortdoen of stoppen.
Want ik vind ook dat we in wezen gewoon herhalen wat al honderd keer gezegd is.
Misschien moet gewoon stoppen zonder poll ook lukken.. ik sta er voor open.
Tot nu toe zie ik het half half hier... Voortdoen of stoppen.
Want ik vind ook dat we in wezen gewoon herhalen wat al honderd keer gezegd is.
Misschien moet gewoon stoppen zonder poll ook lukken.. ik sta er voor open.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
JW1 heeft ooit eens een scriptje in elkaar geflanst zodat hij ons gezever in de kroeg niet langer moest aanschouwen.MoreOrLess schreef: ↑21 juni 2020, 18:10 Maar het is nu eenmaal wel een gegeven dat bij elk nieuw bericht in een topic dit opnieuw volledig bovenaan het forum wordt geplaatst. Dat is hier al 692 keren gebeurd.
Mits wat aanpassingen moet je dit topic er wel uit kunnen filteren.
Maarre, ook de door mij gewaardeerde JW1 gebruikt het niet meer.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Euh, ik ben heel slecht in goede voornemens en dit is een topic bij uitstek dat nog vele malen aandacht zal vragen ( en krijgen).
Wie weet verliezen we ooit onze weinig benijdenswaardige koppositie?
Maar omdat je het zo schoon vraagt zal ik proberen het aantal posts wat te temperen...
En je hoeft je geen zorgen te maken over haelewyn en mezelf: we kunnen nog steeds door één deur
Wie weet verliezen we ooit onze weinig benijdenswaardige koppositie?
Maar omdat je het zo schoon vraagt zal ik proberen het aantal posts wat te temperen...
En je hoeft je geen zorgen te maken over haelewyn en mezelf: we kunnen nog steeds door één deur
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Wat is me dat nu? Omdat wat zeikerds geen informatie kunnen filteren? Dat leidt (lijdt) alleen maar terug naar die toestand waar ze menen te moeten kunnen lezen waarvan zij denken dat het in het politiek correcte beursplaatje past.CarpeNoctem schreef: ↑21 juni 2020, 19:08 Maar omdat je het zo schoon vraagt zal ik proberen het aantal posts wat te temperen...
Gaan met die banaan, miljaar.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Ik begrijp wat je zegt maar kort samengevat is het al lang :
Carpe : hier opnieuw de statistiek van het aantal overlijdens per land (A)
Haelewyn : met dat cijfer ben je niet veel want de marathon is niet voorbij en enkele andere cijfers zeggen momenteel iets meer en ook iets anders (B)
(A) ....(B)....
Ik raak het zelf beu. Als er echt iets te vertellen is kom ik er zeker op terug.
Of eigenlijk plan ik een reminder over x maanden.. om die slechte overlijdensstatistiek even in een ander perspectief te plaatsen. Internationaal is er genoeg beweging om aan te nemen dat er nog wat te zeggen gaat zijn.. dat zei CN trouwens ook al.
Carpe : hier opnieuw de statistiek van het aantal overlijdens per land (A)
Haelewyn : met dat cijfer ben je niet veel want de marathon is niet voorbij en enkele andere cijfers zeggen momenteel iets meer en ook iets anders (B)
(A) ....(B)....
Ik raak het zelf beu. Als er echt iets te vertellen is kom ik er zeker op terug.
Of eigenlijk plan ik een reminder over x maanden.. om die slechte overlijdensstatistiek even in een ander perspectief te plaatsen. Internationaal is er genoeg beweging om aan te nemen dat er nog wat te zeggen gaat zijn.. dat zei CN trouwens ook al.
Allemaal geen probleem mee. Als je niks te zeggen hebt, heb je gewoon niks te zeggen. Maar een discussie stoppen om wat jankers te plezieren, daar heb ik een levensgroot probleem mee.
Dat is zo van de soort die zichzelf met de kop tegen de muur kloppen, janken dat ze koppijn hebben en dan menen dat ze een ander daar de schuld van moeten kunnen geven. Die sla je dan toch nog eens extra met de kop tegen de muur, kwestie van een deel van hun gekanker terecht te maken.
Is dat nu zo moeilijk? Eruit filteren wat je wil lezen? Er zijn anders fora genoeg die flink wat graadjes ingewikkelder in mekaar zitten dan SG. Daar gaat dat soort dan waarschijnlijk niet lezen, anders zou de psychiatrie vollopen?
Dat is zo van de soort die zichzelf met de kop tegen de muur kloppen, janken dat ze koppijn hebben en dan menen dat ze een ander daar de schuld van moeten kunnen geven. Die sla je dan toch nog eens extra met de kop tegen de muur, kwestie van een deel van hun gekanker terecht te maken.
Is dat nu zo moeilijk? Eruit filteren wat je wil lezen? Er zijn anders fora genoeg die flink wat graadjes ingewikkelder in mekaar zitten dan SG. Daar gaat dat soort dan waarschijnlijk niet lezen, anders zou de psychiatrie vollopen?
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Kalm GreenDean, kalm!
Ik vertelde hier ook nog niet alles. Bijv. dat ik Yousef heet en op de PVDA stem. En dat ik de plaatselijke Halal-winkels steun door er vlees te kopen van mijn OCMW uitkering. Die ik dan aan mijn 12 kinderen geef, tenminste als de vrouwen hun hoofddoek ophebben.
The proof of the pudding is in the eating: omdat ik zeer goed weet wat filteren is, ga je even op mijn negeer-lijst
Ik vertelde hier ook nog niet alles. Bijv. dat ik Yousef heet en op de PVDA stem. En dat ik de plaatselijke Halal-winkels steun door er vlees te kopen van mijn OCMW uitkering. Die ik dan aan mijn 12 kinderen geef, tenminste als de vrouwen hun hoofddoek ophebben.
The proof of the pudding is in the eating: omdat ik zeer goed weet wat filteren is, ga je even op mijn negeer-lijst
Verbijsterend dat mensen zich storen aan een uitgesproken mening ( Dean) of stijl ( Carpe). Dat je er niet klakkeloos akkoord mee gaat, dat is normaal maar dat het zo afstotend werkt, nee daar kan ik niet bij.
Voor mij zijn deze 2 posters een verrijking, en eigenlijk zou iedereen wel wat kunnen opsteken van deze heerschappen. Maar je moet er voor open staan en af en toe eens een andere bril opzetten. Doen, het werkt echt.
Voor mij zijn deze 2 posters een verrijking, en eigenlijk zou iedereen wel wat kunnen opsteken van deze heerschappen. Maar je moet er voor open staan en af en toe eens een andere bril opzetten. Doen, het werkt echt.
Niet jammer voor mij maar eerder voor jou. De reden ligt voor de hand.
Jouw praat bestaat nl. hoofdzakelijk alleen in je eigen hoofd en digitaal.
Jammer voor jouw heb je een heel eng en vernauwd zicht op het werk van ambtenaren zodat je daar zelf niets anders kan bij voorstelllen dan wat gemeenplaatsen die niets met de werkelijkheid te maken hebben.
En dat is zelfs nog niet het ergste.
Als voormalig federaal ambtenaar kan ik met je opmerkingen daarover zeer goed leven. Zelfs glimlachen. Gewoon omdat ik er ten eerste volledig zelf voor gekozen heb en je eng zicht niets te maken heeft met de werkelijkheid.
Maar je star denken strekt zich spijtig genoeg ook uit naar anderen die daar niet zelf voor gekozen hebben maar toevallig zo geboren zijn.
Storen doe ik me absoluut niet aan je praat. Het is tenslotte jouw leven, niet het mijne.
Laat je nu nog maar eens goed gaan.
Laatst gewijzigd door Jefdewit op 22 juni 2020, 10:41, 3 keer totaal gewijzigd.
Dat doet me plezier, Jefke, en belofte maakt schuld.MoreOrLess schreef: ↑21 juni 2020, 20:53 The proof of the pudding is in the eating: omdat ik zeer goed weet wat filteren is, ga je even op mijn negeer-lijst
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Ah? Gaat de discussie nu over ambtenaren? Wat is het nu? Wapens, mensenrechten, corona of toch maar ambetantenaren? Misschien moet hier ook maar een nieuw topic voor geopend dan? Je kan misschien ook eens een bericht plaatsen zonder dat 6x aan te passen zodat je in de laatste versie het tegenovergestelde zegt van de eerste, kwestie dat we allemaal weten waar we het over hebben.
En verder: zo'n spreuk met iets van licht en zon, kan er effe niet opkomen door de leugen die daar staat.
Nochtans heel veel ervaring met heel luie en vooral heel tegendraadse ambtenaren.
Je mag er fier op zijn.
En verder: zo'n spreuk met iets van licht en zon, kan er effe niet opkomen door de leugen die daar staat.
Kan je als ambtenaar geboren worden? Dat verklaart dan veel.
Sta me toe daaraan te twijfelen. Hoeveel leugens zijn dat in één bericht? Misschien toch best je perceptie van de wereld en je eigenbeeld eens in vraag stellen. M.a.w. je bovenkamer eens laten nakijken want zon'n ambtenaren stoel is, ook weer overduidelijk, niet goed voor de geestelijke gezondheid van een mens. Zou er een correlatie kunnen zijn tussen het grote aantal psychische aandoeningen en het grote aantal dat aan de staat 'werkt' in den belziek?
Best niet, de waarheid kan soms desastreuse gevolgen hebben.
Freedom is not free.
Freedom is not free.