Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Als het van hem afhangt gaan we hier (politiek gezien) wel die richting uit.
Jaja.. de slimste van den hoop hier heeft al eerder zulke stoten geschreven.
Van Ranst : mag hij zelf niet op twitter komen omdat hij al op tv geweest is ?
Rukkie heeft niet graag dat meningen anders dan de zijne openbaar worden verkondigd.
Eigenschap van de rechtse nieuwe patatten..
Van Ranst : mag hij zelf niet op twitter komen omdat hij al op tv geweest is ?
Rukkie heeft niet graag dat meningen anders dan de zijne openbaar worden verkondigd.
Eigenschap van de rechtse nieuwe patatten..
Ik dacht dat je minder ging reageren? Maak de mensen niet blij met een dode mus. Topic is hier coronavirus. Wat heeft dat met rechtse patatten te maken? En jij verwijt pukkie iets waar jezelf de beste in bent. Dus niet alleen voor rechtse patatten maar ook voor linkse betweters.
Eigenlijk had hij tijdens die vergadering helemaal niet te Twitteren over het onderwerp. Indien toch dan ware de stand van zaken voldoende geweest.
Je kunt je eigen mening ventileren, of die van iemand anders, ja zelfs die van ene Theo. Geebee en Haelewyn denken blijkbaar dat zulks niet mogelijk is. Dwazen ...
Alléé: ik zal ne keer mijnen twitter gebruiken om eens de mening van een ander te ventileren, want ja ik heb geen eigen mening dus moet ik die van een ander gebruiken ... dan pas ben je zielig (of dwaas) ... komaan man, geef toe dat je een dwaze opmerking hebt gemaakt of probeer het tenminste te beseffen en we kunnen weer zeveren over iets anderspukkie007 schreef: ↑25 juni 2020, 19:05Eigenlijk had hij tijdens die vergadering helemaal niet te Twitteren over het onderwerp. Indien toch dan ware de stand van zaken voldoende geweest.
Je kunt je eigen mening ventileren, of die van iemand anders, ja zelfs die van ene Theo. Geebee en Haelewyn denken blijkbaar dat zulks niet mogelijk is. Dwazen ...
Dat hij tijdens een vergadering niet zou moeten zitten twitteren, daar kan ik je gelijk in geven (je moet dat ook eens proberen een ander gelijk geven) ... hij moet tenvolle geconcentreerd zijn op die vergadering maar dan nog kijkt hij het enkel af van al de would-be-politici (remember Jambon die een spelleke zat te spelen in volle plenaire zitting), trouwens links of rechts of midden ze zijn allemaal hetzelfde.
Door Johnny Thijs, geldwolf 1e klasse, loop ik nu onbeschermd in de winkel naast mogelijke corona patiënten waarvan de meeste zich bal aantrekken van sociale afstand.
Altijd al geweten dat deze kerel niks geeft om het (werk)volk en enkel bezig is met geld, postjes en neoliberale prietpraat.
Als die kerel ziek wordt van corona dan hoop ik dat hij heeft heeft opgelopen in een winkel.
Wanneer wordt de wereld verlost van zo'n triestige mensen?
Altijd al geweten dat deze kerel niks geeft om het (werk)volk en enkel bezig is met geld, postjes en neoliberale prietpraat.
Als die kerel ziek wordt van corona dan hoop ik dat hij heeft heeft opgelopen in een winkel.
Wanneer wordt de wereld verlost van zo'n triestige mensen?
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
Niemand verbied je om een pak met gasflessen mee te brengen naar de winkel, als je winkelen echt zo gevaarlijk vind
Net zoals niemand je verplicht om uberhaupt te winkelen... (er bestaat zoiets als internet tegenwoordig)
Het is nu wel leuk geweest: doen alsof we allemaal doodgaan aan Corona.
Het was leuk in het begin, we hebben onze congé payé van 2 maand gehad, maar nu is het stilaan tijd dat we stoppen met de komedie
Je wordt echt niet besmet van 10 seconden op 1m van iemand te staan, zeker als die persoon geen aria aan het zingen is...
Dus rationeel is er geen reden om mondmaskers te eisen.
Als er iets moet gebeuren is het een wettelijk verbod om luidop liedjes te zingen in de supermarkt, dat is een maatregel die de verspreiding van corona echt verhinderd en daar kan ik nog wel mee leven.
Mijn pleidooi is: back to reality en stoppen met ons egoisme
Net zoals niemand je verplicht om uberhaupt te winkelen... (er bestaat zoiets als internet tegenwoordig)
Het is nu wel leuk geweest: doen alsof we allemaal doodgaan aan Corona.
Het was leuk in het begin, we hebben onze congé payé van 2 maand gehad, maar nu is het stilaan tijd dat we stoppen met de komedie
Je wordt echt niet besmet van 10 seconden op 1m van iemand te staan, zeker als die persoon geen aria aan het zingen is...
Dus rationeel is er geen reden om mondmaskers te eisen.
Als er iets moet gebeuren is het een wettelijk verbod om luidop liedjes te zingen in de supermarkt, dat is een maatregel die de verspreiding van corona echt verhinderd en daar kan ik nog wel mee leven.
Mijn pleidooi is: back to reality en stoppen met ons egoisme
Ben jij misschien een dokter of zo?
Hoe weet jij dat allemaal zo zeker dat je niet besmet kunt raken in de winkel?
Iedereen een mondmasker in de winkel is het minste wat men kon vragen aan het volk maar de egoïstische politici zijn bang van de egoïstische Vlamingen die alleen een masker willen aandoen als die er voor worden betaald.
Ik wens iedereen die met deze epidemie lacht zelf corona toe, jammer dat het zo besmettelijk is.
Hoe weet jij dat allemaal zo zeker dat je niet besmet kunt raken in de winkel?
Iedereen een mondmasker in de winkel is het minste wat men kon vragen aan het volk maar de egoïstische politici zijn bang van de egoïstische Vlamingen die alleen een masker willen aandoen als die er voor worden betaald.
Ik wens iedereen die met deze epidemie lacht zelf corona toe, jammer dat het zo besmettelijk is.
Er is een kans dat er een boeing 747 op je hoofd valt. (nu wat minder omdat er minder vluchten zijn)
Ga je je daar ook tegen beschermen?
Natuurlijk niet, het is allemaal een risico-analyse, maar omdat we in een groepspaniek verzeild zijn geraakt, is de risico perceptie van mensen volledig verstoord.
En geloof me: als een boeing 747 op je hoofd valt, ben je redelijk hard dood, even dood als doodgaan door Corona. (zelfs nog doder, als dat kan...)
Ga je je daar ook tegen beschermen?
Natuurlijk niet, het is allemaal een risico-analyse, maar omdat we in een groepspaniek verzeild zijn geraakt, is de risico perceptie van mensen volledig verstoord.
En geloof me: als een boeing 747 op je hoofd valt, ben je redelijk hard dood, even dood als doodgaan door Corona. (zelfs nog doder, als dat kan...)
ik denk echt dat je de ernst niet inziet.
Ik zeg niet dat je thuis moeten zitten maar zijn kleine dingen vragen (zoals een mondmasker) nu echt teveel?
wat voor moeite is een mondmasker dragen in een winkel? Is dat echt zo lastig?
Ik zeg niet dat je thuis moeten zitten maar zijn kleine dingen vragen (zoals een mondmasker) nu echt teveel?
wat voor moeite is een mondmasker dragen in een winkel? Is dat echt zo lastig?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Heb jij echt voor alles de staat nodig? Tjonge jonge, leer eens voor jezelf te zorgen
Een pak met gasflessen zou wel eens kunnen verboden zijn. Ik zou het op perslucht of Nitrox houden
Ja maar, Lukske ( en nog heel wat anderen) kijken naar de staat om voor hen te zorgen.
En je hebt de prijs voor de laagste post van deze week met verve gewonnen
Ik vind van wel.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Minder reageren : dat was wishful thinking van jouw kant.dave1976 schreef: ↑25 juni 2020, 18:30 Ik dacht dat je minder ging reageren? Maak de mensen niet blij met een dode mus. Topic is hier coronavirus. Wat heeft dat met rechtse patatten te maken? En jij verwijt pukkie iets waar jezelf de beste in bent. Dus niet alleen voor rechtse patatten maar ook voor linkse betweters.
Ik heb alleen gezegd dat het ik minder ging posten in een zinloze discussie met CN waar we allebei eigenlijk constant in herhaling vielen en waar geen van beiden eerst wou mee stoppen.
Ik heb hier van jullie tandem nog wat bloempotten liggen die jullie mij toegesmeten hebben in het verleden en ze liggen in de weg. Als ik de kans heb om er één of een paar ineens terug te gooien ga ik het niet echt laten.
Word je daar minder blij van ? Jammer, maar het kan me niet schelen.
Off topic gaan is hier met een korte biecht (jaarlijks is genoeg) opgelost.
Jij gaat zelf vaak een stap verder dan dat kleine vergrijp... dus hoef ik me niet te schamen zeker ?
Rechts lijkt me wel de kant bij uitstek (vooral die ene kant van rechts toch) die de vrijheid om te reageren op dingen, bv de macht van de vakbonden wil beperken. Bij links hoor ik daar niet veel over.
Dat ik en Pukkie elkaar verwijten waar we allebei sterk in zijn is ook niets nieuws. Van geen van beide kanten dan ineens.
Wat ik wel raar vind van jullie beiden is dat er zoveel in tandem gepost wordt en dat het bijna altijd haatberichten zijn + dat jullie allebei niet veel nuttigs bijdragen in andere onderwerpen.
Dave komt wat verwijten, krijgt een passend antwoord .. en dan komt moraalridder Rukkie klagen dat Haelewyn iedereen schoffeert. Zo te zien gaat nog niet iedereen mee in die piste. Niet iedereen is hier kompleet dwaas.
Als jullie twee nicks er alleen zijn om mij te schofferen is het ook maar kleuterpret met een slecht karakter op de achtergrond ?
pukkie007 schreef: ↑25 juni 2020, 19:05 Eigenlijk had hij tijdens die vergadering helemaal niet te Twitteren over het onderwerp. Indien toch dan ware de stand van zaken voldoende geweest.
MVR is als prof geen politicus, zit wel wat uren in vergaderingen waar hij niet altijd even lang aan bod komt .. en is niet bepaald het niveau van een man tegen wie je kan zeggen : tijdens de werkuren geen gsm gebruik !
Van mij mag hij twitteren zoveel als hij wil. Het geeft al eens een andere kijk dan de gewone kijk op de dingen.
Dwazen ... Jip... dat denk ik ook al heel lang over jou.
Jammer dat hij in deze materie ook maar iets voor het zeggen heeft. Deskundig is hij alleszins niet op dit vlak.Lukske schreef: ↑26 juni 2020, 11:12 Door Johnny Thijs, geldwolf 1e klasse, loop ik nu onbeschermd in de winkel naast mogelijke corona patiënten waarvan de meeste zich bal aantrekken van sociale afstand.
Hoeveel zou hij weer wegschuiven om hier zijn invloed uit te oefenen ?
Net zo min als Trump onder wiens beleid de coronacrisis in USA wel degelijk verziekt is en zeer slecht werd aangepakt.
Bij De Post was hij ook al de krak in het afnemen van loon en rechten bij de postbodes etc, maar toen hij zijn exhuberante loon niet meer in de zak kon steken was hij weg.
Voor mijn part mogen ze Johnny rekkenvuller maken bij Lidl en elke dag vooral veel achter zijn gat zitten met de chronometer.